באטמן החדש- רשמים מהסרט+ביקורת לקולנוע חדש בישראל. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

באטמן החדש- רשמים מהסרט+ביקורת לקולנוע חדש בישראל.


FARKASH7

Recommended Posts

לא מזמן צפיתי בחלק האחרון של הטרילוגיה הנוכחית של באטמן.

אני יכול לומר שהסרט עומד ברף הציפיות האדיר שהסרט השני בסידרה השאיר, ובאספקטים מסויימים אף עולה עליו.

מדובר בסרט מעולה, , בומבסטי, אולי המרשים ביותר שפגשתי עד עכשיו בסרט קולנוע, קאסט שחקנים משובח, קטעי אקשן וצילומים סופר מרשימים. לא רוצה להכנס לפרטים נוספים או לחשוף חלקים מהעלילה, ולכן הביקורת על הסרט היא רזה על מנת להשאיר טעם של עוד.

ללא ספק צפיה בקולנוע היא בגדר חובה.

ביקורת קולנוע, יס פלאנט החדש בראשון אולם IMAX.

נסעתי מחדרה לראשון על מנת לקבל חוויה מירבית בסרט המדובר, איך היה והאם זה היה שווה? בהחלט! קשה לי מאוד להעביר את החוויה שעברתי רק אומר שצפיתי במגוון רחב של ובמגוון רחב של בתי קולנוע בארץ ועדיין לא נתקלתי בחווית צפיה ברמה כול כך גבוהה.

את תיאור המקום אני אחסוך תיהיו בטוחים שמדובר במבנה מפואר מאוד שהושקע בו כסף רב, אבל למדתי לא להתלהב ממבנים יפים ומושקעים מכיוון שזה לא מבטיח שרמת האולמות תיהיה בהתאם(לדוגמא סינימה סיטי גלילות שלחבר שלי בבית יש קולנוע ביתי ברמה גבוהה יותר).

האולם היה ברמה סופר גבוהה זה מתחיל מהכיסאות, נוחים מאוד, ואז מרימים את העיניים למסך...

אני ישבתי בשורה 6 די קרוב לצד, אתחיל ואומר כי זהו אינו מיקום אידיאלי, המסך עצום הפרטים שמוצגים עליו הם כה רבים שצריך לשבת גבוה יותר מעריך שמשורה 8 זה כבר יהיה טוב יותר.

איכות ההקרנה היא פשוט ברמה אחרת מכול דבר שראיתי עד עכשיו, כמות הפרטים והאיכות שהם מוצגים היא פשוט מדהימה, חוויה בכול מובן המילה. חלק לא מבוטל מהסרט גם צולם בפורמט הIMAX(כ70 דקות הכי הרבה בהיסטוריה) ושמים לב לזה בכמות הפרטים העצומה שקיימת בכול פרם.

הסאונד... אולי זה הסאונד המטורף של הסרט או אולי הסאונד של האולם מטורף או אולי שניהם, אבל זה היה פשוט טירוף לא נורמאלי שאתה שומע מנוע רוטורי מסתובב ואתה מרגיש שזה קורה לידך זה אומר הכול. זו הייתה הצגת הסאונד הקולנועית הטובה ביותר שהייתי בה מעולם.

לסיכום אני ממליץ בחום לראות את הסרט, ולראות אותו בקולנוע האיכותי ביותר שאתם יכולים למצוא.

אני מבחינתי מוכן להרחיק בשביל מסויימים גם לקולנועים רחוקים, וכנראה שזה יקרה שוב.

אם עוד מישהו ביקר באולם הIMAX שתפו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה שכנעת ;)

האמת חשבתי מה כבר יכול להיות שונה (הייתי בסינימה ראשון כמה פעמים)..אבל ה- IMAX הזה כנראה הוא השונה. תגיד זה 3D גם או רק תמונה איכותית וגדולה (וגם כמה עולה כרטיס)? אני בטוח שלא אלך לבאטמן כי לא אוהב..אבל נחכה לסרט משמעותי כדי לחוות את ה- IMAX הזה.

אגב יש כאלו בארה"ב מתו בשביל הסרט (סתם ציני ;D )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסרט הוא לא תודה לאל.

השוני מתבטא בדיוק בדברים שצייינתי, ואתה כתבת.

מחיר לכרטיס לסרט אינו זול, 45 שקלים 7-8 שקלים יותר מבסרט רגיל.

אני אישית יכול להבין את זה רמת ההשקעה במתקנים שם עושה רושם של גדולה מאוד ומישהו צריך גם להתפרנס מכול העסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חצי מרים גבה אם ליסוע עד לראשון בשביל...כולה סרט! ואני גר יחסית קרוב אל פותח הת'ארד (20 דקות צפונה).

המצב הוא שהקולנוע (בדגש על ה-יס פלאנט) כבר נערך לקראת "חוק הפופקורן" החדש שיצא בינואר והרים את מחירי הכרטיסים לשמיים (ככה שאין קשר בין המחיר והסרט.מילא אם מדובר ב-3D ומספקים לך , אז נכון לקחת עוד 4 שקל). הקהל הישראלי צמא ללהיטי ושובריי הקופות ולא יכולים להצביע ברגליים ולהחרים את הקולנועים. האבסורד של לפתוח בתי- חדשים, לדרוש עוד כסף מהקיים (היקר) ועוד לצפות בעלייה בקהל היא עקומה לחלוטין! אני מצטער, אבל אם לא אזכה להנחה לכרטיס לסרט הזה דרך חבר חייל/כל מסגרת אחרת אני כנראה אמתין לחברים הטובים ברשת. לצערי המחיר כבר הרקיע שחקים לרף שיש אנשים כמוני שמעדיפים לשים את ה-50 שקל האלה על משהו אחר.

רק שתדעו, לא חסרים לקולנוע דרכים לעשות כסף כדי לכסות הוצאות ולהוזיל את הכרטיסים. במידה והם ירצו, זה אפשרי. להריץ את הסרט עולה להם גרושים. העלות העיקרית היא קניית הקובץ/סרט של הסרט. לדחוף פרסומת נוספת בהמתנה לפני הסרט וסיימנו עניין, בשביל דקה נוספת המתנה אני מוכן לשלם 5 שקל פחות ולבוא יותר לקולנוע לעיתים תכופות יותר.

מה שונה באיימקס שהוא זכה למיתוג שכזה? הרזולוציה? הסאונד? (יותר ערוצים) כיסאות מיפן ולא מסין? :smile1: מה השתנה? (הלילה הזה? :s05: )

אגב, לשאלה שנשאלה פה לגביי הכמות אנשים בהקרנה. אני מניח שהפותח ת'ארד קנה באינטרנט, דבר שתמיד מזכיר לי את העושק שרץ כאן! גובים ממני 4 שקל על זה שאני מבטיח לי מקום מראש וחוסך לקופאיות עבודה. הרציונליות נפלה איפה שהוא בשוליי הכביש כנראה, כי לגבות כסף על שירות שמקל עליהם זה חתיכת גניבה! :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ERL אני מבין אותך לגמרי, יש הרבה דברים נכונים במה שאתה אומר.

עמלת האינטרנט אכן עושק.

בכול זאת יש דברים שאני אישית רואה אותם קצת אחרת/מוכן לספוג גם אם מדובר בעושק.

אתה יודע מה עלות של מקרן בסדר גודל המדובר? יש לי מקור בתעשיה הזאת הסכום המדובר הוא פשוט דמיוני, לדברי אותו מקור300 אלף+ שקלים.

נכון סיכוי סביר שהם יחזירו את ההשקעה על המקרן אבל מדובר במקרן אחד בודד, מה עם שאר 250 מיליון שקלים שהושקעו שם לפי הערכות שונות?

אני כחובב קולנוע מעדיף שישדרגו את רמת המתקנים לרמה הכי גבוהה שיש גם אם זה עולה לי עוד 7-8 שקלים.

אני אומנם מבקר בקולנוע לא מעט אבל אני יודע להבדיל בין איזה סרט שווה לראות בקולנוע, איזה סרט שווה לראות בסתם קולנוע, ולאיזה סרט שווה להשקיע.

סך הכול כמות הסרטים שבאמת שווה את ההשקעה היא לא גבוהה(כי הוליווד היא די מפעל אשפה), וסך הכול קולנוע הוא עדיין בילוי זול, היום אפילו לאפה שווארמה כבר עולה 35 שקלים בלא מעט מקומות.

אז אישית אני חושב שאם אני מקבל מתקן חדשני, שלא חסכו בו שקל על מנת שאני יוכל לקבל חוויה מקסימאלית זה שווה.

לגבי , יש עם אמריקן אקספרס של 1+1 בכול יום(לי אישית אין :-[ ), והיה גם פרסומת כלשהי למבצעים עם מזרחי טפחות אבל אני לא בטוח לגבי זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם ראיתי את הסרט אתמול באי מקס, בהחלט סרט אדיר, עמד בציפיות שלי מכל בחינה

לגבי האולם אני לא יכול לשא להסכים עם כל מה שנאמר

הסאונד מטורף, התמונה טובה והכסאות נוחים

בהחלט האולם הכי טוב שהייתי בו בארץ (שורה 11 באמצע, היה די מושלם)

וסרט ראוי ללכת לראות אותו שם , אני הייתי מרותק כל רגע

בקשר למחירי כרטיסים, לרוב אני רואה בסינימה סיטי בגלילות, מבצעי 1+1 יש שם בשפע, מה שהופך את כל החוויה לסבבה לגמרי.

אני מסכים שמחיר 45 לאי מקס הוא די גבוה במיוחד עם המחיר של נסיעה לראשון + הזמנה הזמנה מראש

בגלל זה צריך לברור את הסרטים שאני אלך שם לעומת מקומות אחרים

אבל בשביל הסרטים הבאמת גדולים זה נראה לי האולם ללכת אליו, ומי שאהב את 2 הסרטים הקודמים, שווה לנסות את זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פארקש, "במקרה" אני קצת מבין בקולנוע ביתי ואודיו (ראה אווטר), אני יודע מהן העלויות בערך לקולנוע. אני מודע לעובדה שבכל אולם השקיעו כמה מליונים טובים (בשקלים). אבל כשאתה אומר שאתה רוצה להשקיע את הכסף שלך במקום שאתה יודע שלא גילחו במתקן עצמו, אז מדובר בסוג של שקר לעצמך. אני במקרה הייתי לפניי שבועיים אומנם ביס-פלאנט בחיפה ("הדיקטטור"), אבל כמו שמישהו אמר באתר אחר לגביי המושבים והדבקת מסטיקים מתחת למושבים. כשכולם יוצאים, מגלים הכל (יש מקומות בהם הכיסאות מתקפלים) ורואים את כל הפופקורן והג'יפה שלא ניקו בצמוד לעמודים שמחזיקים את השורת כיסאות.

יתכן והמצב שונה בראשל"צ, אבל כמו כל דבר, עם השנים מחפפים ופחות מקפידים, יפחיתו בהשקעה על נקיון, פה ושם ובסוף תקבל חיריה קטנה. הקולנועים ימרחו את הצרכנים בתירוצים של "זה באשמת חוק הפופקורן והאוכל שאנשים מביאים מהבית וזורקים על הריצפה". פחים בין המושבים כמו ב"רקבת" עם שקית קטנה כבר אמרנו?

לא חסרים פתרונות בהם הקולנוע יכול להחליט איפה להשקיע ואיפה לגלח. לשים ריצפת לדים שמאירה ולדחוף מסכיי LCD בכל חור אפשרי ולהחזיק קופאיות כשאפשר להשתמש במכונות (מתבצע בחלק מהמקומות) ועוד מלא דברים שאני יכול למצוא לך שאפשר להוריד אין בעיה. כמובן שיש גם דברים שהקולנוע יכול לעשות מהם כסף טוב כשהבולט מהם הוא הפירסומת בתחילת הסרט.

מה גם, ששים לב שאם אתה הולך חודש-חודש וחצי אחריי יציאת הסרט הוא מתחיל לטפטף ברשת. מהר מאוד הוא מאבד "מערכו" ודרך למשוך עדיין את הצופים לקולנוע היא לדעתי להוריד את מחיריי הסרטים עם הזמן. סרט "יאבד" ערך של שקל בשבוע לדוגמה. זה כל מיני רעיונות מאוד פשוטים ופרקטיים שהקולנוע יכול ליישם.

באמת שאני לא אוהב שלקוחות שהמטרה שלהם היא להיות צרכנים נבונים, לקנות נכון ובזול מצדיקים עסקים למה "נכון" לגבות יותר ולעשות מה שבראש שלהם. ל-YES יש גב כלכלי מכובד ומבוסס, אני בטוח שהם ימצאו פתרונות איך להחזיר את הצופים לקולנוע ברגע שתהיה ירידת צופים.

באשר לסרט, אני עדיין תוהה אם אלך לראות ואיפה (כנראה בפלאנט בחיפה, זה "הכי קרוב" אלי- 40 דקות ברכב ושעה ורבע בתחבורה ציבורית אם הכל חלק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט האולם הכי טוב שהייתי בו בארץ (שורה 11 באמצע, היה די מושלם)

איך הצלחת להתקמבן בצורה כ"כ מדהימה? אפילו לרביעי הקרוב אין מושבים במקומות נורמליים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט האולם הכי טוב שהייתי בו בארץ (שורה 11 באמצע, היה די מושלם)

מה כוונתך "די מושלם"? האם לדעתך כדאי לעלות 2-3 שורות מעלה יותר? והאם הייתה הפסקה בסרט (מקווה שלא)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...