עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

איפה לתקן מחשב נייד של לנובו?

Featured Replies

פורסם

שלום,

יש לי מחשב נייד די ישן (Core 2) של לנובו ששבק חיים, הוא לא עולה אחרי הספלאש סקרין של הביוס ולא מגיע לPOST. נראה כמו בעיית חומרה, ניסיתי לאפס את הביוס וזה לא עזר.

איפה באיזור המרכז יש מעבדה אמינה ואיכותית שמתקנת לנובו?

תודה, זיו

פורסם

איזה דגם בדיוק?

בעיקרון, המעבדות הרשמיות שמתקנות מחשבים של לנובו הם IBM (בגבעת-שמואל, רק חלק מהדגמים) וCPM (בתל-אביב). אבל המחירים שלהם יהיו מטורפים (במיוחד אם צריך להחליף לוח אם, וזו אפשרות קיימת).

תן יותר פרטים על המחשב, אולי נוכל לעזור לך כאן.

פורסם
  • מחבר

מדובר ללנובו thinkpad t400.

מה לגבי מעבדות לא רשמיות?

פורסם

יתכן והתקלה היא הדיסק קשיח / זיכרון או כל חלק אחר.

ניסית להעלות את המחשב בעזרת live cd כלשהו?

באיזה חלק בדיוק בהעלאה זה נתקע? המחשב מצפצף? יש הודעה כלשהי?

אם תוכל להעלות סרטון ליוטיוב שבו תצלם את מסך המחשב מרגע ההפעלה זה יכול לעזור.

פורסם
  • מחבר

אני לא מגיע למסך של בחירה מאיפה לעלות ככה שאני לא יכול להעלות live cd. יש מסך לפני שהמחשב עולה שכתוב עליו thinkpad או משהו כזה ושם הוא נתקע. אני לא יכול להגיע אפילו לביוס.

פורסם

אז אולי זה משהו בביוס עצמו?

האם ניתן להחליף שבב ביוס בלנובו, כמו בנייחים?

פורסם

אי אפשר בפשטות להחליף BIOS.

תחילה הייתי מנסה לנתק את כל מה שאפשר לנתק (דיסק קשיח, כונן אופטי, כרטיסי רשת אלחוטיים, ובודק האם כך המחשב עובר POST.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.