עבור לתוכן

בעיות עם SAMSUNG 959NF - אשמח לתגובות בעלי ניסיון

Featured Replies

פורסם

טוב, אז ככה..

רכשתי לפני קצת יותר מחודש מסך SAMSUNG 959NF

למסך הראשון היו כמה וכמה בעיות: טקסט לא חד, בעיית CONVERGENCE (במיוחד עם הצבע אדום), פיקסל שרוף ורעשים של חשמל סטטי שהמשיכו אפילו 15 דקות לאחר כיבוי המסך (רעש של טפטוף מים).

בא אליי טכנאי של חיון (היבואן), הביא מסך - היו לו אותם בעיות CONVERGENCE אז אמרתי שאני לא רוצה מסך חדש כזה אז הוא ארז את המסך החדש וברח. אחרי חודש ואחרי צלצולים רבים לכל מיני נצגים בחברה (אנשי מכירות, אנשי שירות, מנהל אבטחת איכות - השירות בחיון הוא מזעזע!!! רק מנהל אבטחת האיכות עזר במידת מה) הביאו לי אחרי כמעט חודש (!!!) מסך חדש (שאני הייתי צריך לנסוע לנתניה בשביל לקחת אותו). הסתכלתי עליו והחלטתי לקחת את המסך בכל אופן. האיכות שלו הרבה יותר טובה מהקודמים (יכול להיות שפשוט התרגלתי למסך וכבר הבעיות לא מפריעות לי) אבל מה שכן מפריע זה הרעשים של החשמל הסטטי שכל הזמן מופעים אחרי שאני מכבה את המסך!!! זה רעש מטריף של טפטוף מים שפשוט ממשיך וממשיך למספר דקות רב (15+).

החלפתי כבל חשמל, חיברתי לשקע אחר - כלום. מישהו מכיר את הבעיה הזאת? שווה לי כבר להזדכות על המסך העלוב הזה וזהו? נשבר לי. אני רוצה מסך 19" טוב ו-RCM כבר לא מייביאים יותר מסכי IIYAMA 19 ארצה!!! איזה שיט.

דרך אגב, מי שאמר שהשירות של חיון (ספקי SAMSUNG) הוא טוב אז (סליחה על הביטוי) הוא דיבר מהתחת! השירות הטלפוני *ביזיון*. אנשי המכירות *ביזיון*. השירות במעבדה *ביזיון*. האיש היחיד שעזר לי הוא מנהל אבטחת איכות ודברים פשוט *לא* זזו עד שהוא לא התערב בעניין. אני מאסתי בעייני אנשי המכירות אז הם כל הזמן העבירו אותי לאנשים אחרים ואמרו "אין מה לעשות, אין אפשרות לזכות" (מעניין שמנהל אבטחת איכות אמר אחרת...). מחלקת השירות לא מחזירים טלפונים. נציגי המחסן בחיון הם דפ"רים כמו אפסנאים בצבא (עמדתי שם איזה 20 דקות עד שמשהו בכלל הסתכל עליי - לקח להם ארבע מוחות לנסות לברר מחיר של זכרון 512 מ"ב וגם כן בסופו של דבר לא הצליחו {רציתי לשדרג}). בקיצור, אני לא אקנה מחיון יותר בחיים שלי וגם לא הייתי ממליץ לאף אחד להסתמך על השירות המזעזע הזה.

בכל אופן, אשמח אם תוכלו לייעץ לי בהקדם. יש אפשרות לפתור את הבעיה? אני חייב מסך 19" טוב, חד, בהיר, בלי בעיות (לצערי אין לי כסף ל-SONY). אין IIYAMA, אין SAMSUNG, מה אם MAG? הייתי קונה LCD אבל ה-NATIVE RESOLUTION בולשיט הזה לא יאפשר ממש לשחק משחקים בצורה נורמלית (ב-NATIVE של 1280 על 1024)...

HELP!

תודה.

פורסם

חשבתי שסמסונג טובים...

פורסם

חשבתי שסמסונג טובים...

ממש תגובה לעניין :P

אם אין תקציב ל-SONY אני מעריך שגם EIZO מחוץ לתחום. המלצתי, לך לחנות מחשבים עם הרבה מסכים בתצוגה ופשוט תבדוק תוך כדי התעלמות משם החברה וממוניטין.

פורסם

אולי תגיד בבקשה מה התקציב שלך? כך נוכל ליעץ לך על מסכים שיתאימו לתקציב שלך.

והזכרת את המסכים של MAG אז חד משמעית הם לא כדאים הם באיכות בינונית ומעטה ליתר דיוק הם ו ProView אותה חברה והמבין יבין.

חבל שנתקלת בעיות עם המסך SAMSUNG שלך כי הם באמת נחשבים טובים ובתור אחד שיש לו מסך "17 שלהם אפשר לומר שמאוד ההיתי מרוצה ממנו כעט כמובן אני כבר עובד עם די חדש שלי שהוא LCD "17 של LG שהוא מסך מצויין וגם לא יקר.

פורסם
  • מחבר

התקציב הוא עד 2500

פורסם

מה הכוונה קולות של טיפטוף? יש לי את המסך הנ"ל, קולות של טיפטוף לא שמעתי אבל כמו כל המסכים יש את ה"בזזז" שהמסך עושה ויש מספיק שקט לשמוע רק כשהכל שקט מסביב

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

חיון זו החנות שממנה קנית או היבואן?

ומה קורה אם קניתי את המסך הזה, והחנות ממנה קניתי נסגרת? האם היבואן יתן לי אחריות כמו שצריך?

אגב, ב-zap.co.il אפשר למצוא אותו בחנויות כבר בפחות מ-1800 ש"ח. יש שם רק ביקורת אחת עליו שמספרת על אותן בעיות כמו שמסופר כאן... האם אנשים שיש להם את המסך הזה מכירים את התופעה או שמדובר במקרי קצה?

פורסם

יש ברשותי את המסך הזה, ובסך הכל מדובר במסך טוב עם איכות צבע טובה . ואני בהחלט לא מרגיש שיש טשטוש מסוים בקצוות (ודווקא ניסיי לבדוק את העניין מקרוב ברגע זה.

בנוגע ליבואן - היבואן המרכזי של המסכים של סמסונג הוא חיון מחדשבים ולי אישית הם עשו בעיות.

אני קניתי את המסך מזיגזאג, וכאשר קיבלתי אותו היתה בעיה קלה בפאנל השליטה של המסך (הוא פשוט לא נפתח אלא אם נלחמו בו). החלטתי שלבנתיים אני משלים עם הבעיה ומנסה להשתמש במסך למרות שהפאנל לא בדיוק עובד.

לאחר שמונה שעות שעות שימוש מהנות למדי במסך ,המסך נכבה באופן פתאומי וללא שום אזהרה. ובכל פעם שניסיתי להפעיל אותו מחדש לאחר מספר דקות הוא היה נכבה שוב.

לאחר מספר טלפונים עם זיגזאג החזרתי את המסך והם החליפו לי אותו , דבר שהתארך מעבר למצופה מכיוון שהיבואן הערים קשיים וטען שהמסך עובד באופן מצויין. למזלי השירות של זיגזאג היה מעל ומעבר (כרגיל) ולבסוף קיבלתי מסך חדש.

וכאן לא נגמר הסיפור - בדיעבד הסתבר שהמסך הראשון שחיון מחשבים ניסו למכור לי היה לא פחות ולא יותר מסך משומש! (וכמובן שגם תקול).

כיצד הגעתי למסקנה הנ"ל? המסך החדש שקיבלתי הגיע עם פקקים לכיסוי כבל ה VGA, מדבקות אזהרה בנוגע לניקוי המסך, ופאנל שליטה שלא נתקע.

נכון לעכשיו אני עובד עם המסך ומאוד מרוצה ממנו באופן כללי.

פורסם

מבחינת מסכי CRT אשר הייתי ממליץ לך לבדוק במסגרת התקציב הם ה-VIEWSONIC P95F+, ה-Mitsubishi 93SB בפרט ומסכי Mitsubishi בכלל.

פורסם

מיצובישי יעלו יותר מדי ויספקו איכות תמונה זהה לזו של הסמסונג, אם כבר לנסות אז את הסידרה "המקצועית" של וויוסוניק, עליה שמעתי שבחים לא מעטים.

אני כן יכול לומר לרעת ה 959NF שלי שאכן ישנן בעיות Conv. ופיקוס בדפנות המסך (מורגשות בדפנות העליונות והתחתונות בלבד, ככל הנראה בגלל הנטיה של הפיקסלים להתרחב בדפנות - 0.24מ"מ במרכז), אך הוא עדיין מספק את רמת הבהירות, הצבע והחדות מהגבוהות שנראו במסכי CRT, כיאה למסך בעל שפופרת A.G.

פורסם

חלק מהמסכים של Mitsubishi נכנסים בתקציב שהוא ציין (2,500 ש"ח) וגם אם הם יספקו איכות זהה לזו של ה-SAMSUNG, היבואן הוא שונה ועל כן היחס שונה.

פורסם

יש ברשותי את המסך הזה, ובסך הכל מדובר במסך טוב עם איכות צבע טובה . ואני בהחלט לא מרגיש שיש טשטוש מסוים בקצוות (ודווקא ניסיי לבדוק את העניין מקרוב ברגע זה.

בנוגע ליבואן - היבואן המרכזי של המסכים של סמסונג הוא חיון מחדשבים ולי אישית הם עשו בעיות.

אני קניתי את המסך מזיגזאג, וכאשר קיבלתי אותו היתה בעיה קלה בפאנל השליטה של המסך (הוא פשוט לא נפתח אלא אם נלחמו בו). החלטתי שלבנתיים אני משלים עם הבעיה ומנסה להשתמש במסך למרות שהפאנל לא בדיוק עובד.

לאחר שמונה שעות שעות שימוש מהנות למדי במסך ,המסך נכבה באופן פתאומי וללא שום אזהרה. ובכל פעם שניסיתי להפעיל אותו מחדש לאחר מספר דקות הוא היה נכבה שוב.

לאחר מספר טלפונים עם זיגזאג החזרתי את המסך והם החליפו לי אותו , דבר שהתארך מעבר למצופה מכיוון שהיבואן הערים קשיים וטען שהמסך עובד באופן מצויין. למזלי השירות של זיגזאג היה מעל ומעבר (כרגיל) ולבסוף קיבלתי מסך חדש.

וכאן לא נגמר הסיפור - בדיעבד הסתבר שהמסך הראשון שחיון מחשבים ניסו למכור לי היה לא פחות ולא יותר מסך משומש! (וכמובן שגם תקול).

כיצד הגעתי למסקנה הנ"ל? המסך החדש שקיבלתי הגיע עם פקקים לכיסוי כבל ה VGA, מדבקות אזהרה בנוגע לניקוי המסך, ופאנל שליטה שלא נתקע.

נכון לעכשיו אני עובד עם המסך ומאוד מרוצה ממנו באופן כללי.

גם לי יש מסך מסדרת NF וגם אצלי פאנל השליטה על המסך דפוק ולא נפתח אבל החלטתי לא להתעסק עם זה מאחר ויש שליטה מקבילה עם העכבר והמסך ממש מצויין.

בקשר למסך המשומש הראשון שהיה לך, הייתי דווקא חושד בזיג זג ולא בחיון.

פורסם

אני כן יכול לומר לרעת ה 959NF שלי שאכן ישנן בעיות Conv. ופיקוס בדפנות המסך (מורגשות בדפנות העליונות והתחתונות בלבד, ככל הנראה בגלל הנטיה של הפיקסלים להתרחב בדפנות - 0.24מ"מ במרכז), אך הוא עדיין מספק את רמת הבהירות, הצבע והחדות מהגבוהות שנראו במסכי CRT, כיאה למסך בעל שפופרת A.G.

זה קיים בכל מסך למיטב ידיעתי... האם ב-959nf זה חמור יותר ממסכים אחרים? האם ב-viewsonic זה פחות בולט? האם היית ממליץ למרות הבעיה הזאת לקנות את המסך הזה?

והאם מישהו מכיר חנויות שבהן יש את הסמסונג הזה וה-viewsonic p95f+ בתצוגה?

פורסם
  • מחבר

אני כרגע נמצא בהמשך רומן עם חיון

שלב הבא זה פקס לסמנכ"ל.

אעדכן אותכם בנעשה...

דרך אגב... רעש של טיפטוף זה ממש כמו שזה נשמע.. תיקח חדר שקט לגמריי, וטפטף טיפה של מים.. תגביר טיפה - זה הרעש.

הזמזום של המסך שלי יותר מרעיש מהמחשב שלי!!! זה מטריף לי את הנשמה.

במסך הקודם (הדפוק *יותר* שהיה לי) לא היה זמזום כזה חזק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים