פורסם 2012 ביוני 1814 שנים אני מבקר בארץ לתקופה של קצת מעל חודש, ואני מעוניין בחיבור אינטרנט מהיר במשך השהייה.מה האפשרות הכי טובה לאינטרנט ללא התחייבות?מצאתי חברה בשם טריפל-סי שמציעים בדיוק את מה שאני מחפש במחירים מעולים, אבל אין לי מושג אם יש צורך בתשתית או לא, ובמידה וכן - למי אני פונה?יש הצעות אחרות? אשמח לעזרה!תודה!
פורסם 2012 ביוני 1914 שנים מחבר אוקיי.. טוב לדעת!מהי הדרך הכי "קלה", עם הכי פחות כאב ראש להתחבר לחיבור מהיר?
פורסם 2012 ביוני 1914 שנים תשתית אתה חייב. בזק או הוט.אם יש קו טלפון בבית תתחבר לבזק לחודש + בזקבינלאומי - לא צריך לעלות יקר. וכמו שנכתב למעלה, אין התחייבויות יותר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.