p-see לא עונים במיילים וטלפון, לא מצליח לבטל עסקה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

p-see לא עונים במיילים וטלפון, לא מצליח לבטל עסקה


Jenia24

Recommended Posts

אהלן,

הזמנתי מהחנות p-see ספק Seasonic M512 c בתאריך ה9/6. ואישרתי את העסקה דרך הפיי-פאל.

מאז החנות לא יצרה איתי קשר. ניסיתי להתקשר אליהם אבל המספק מנותק, שלחתי להם מייל ואף אחד לא חזר אליי עדיין.

בדקתי בפיי-פל והעסקה נמצאת במצב Pending.

ואי אפשר לבטל את העסקה ואי תפוג רק בעוד חודש. יש משהו שאני יכול לעשות?

לא בא לי להזמין ספק מחנות אחרת ואז לגלות שפתאום החברה האלה התעוררו ואני ימצא את עצמי תקוע עם 2 ספקים.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי, אבל הוא לא נותן לי בגלל שצריך לחכות 45 יום מתחילת העסקה. מה אם אני ישלח להם מייל שאני מעוניין לבטל את העסקה?

וקצת תמוהה שאין אופציה לביטול עסקה באתר שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי ממליצה לך לחכות ולראות איך יתפתח, חבל באמת להיות מחויב על שניים.

אבל זה ממש לא מקצועי ולא אמין שאי אפשר ליצור איתם קשר. זה מה שאני שונאת בחנויות on-line האלה. לקחת פרטי כרטיס אשראי הם יודעים טוב מאוד אבל אחר כך?... אני לא אומרת שלא תקבל את הספק, אבל למה זה צריך להיות מלווה בחששות ובחוסר זמינות כל כך צורמת של נותן שירות כלשהו? מה הבעיה לשלוח אימייל (למרותש אם כבר מדברים, המיילים האלה בדרך כלל לקוניים ומעצבנים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

איך אני שונאת את כל השירות לקוחות האלה זה מחרפן אותי! אני גם ניסיתי אתמול להשיג את המוקד של פלאפון והתחרפנתי עד שענו לי.

תאמינו לי צריך לסגור חשבון עם כולם (לא רק עם הבנקים כמו שיש עכשיו בפרסומת), צריך לסגור עם האינטרנט, עם הסלולר, עם הטלוויזיה.

אולי אנחנו נתחרפן אבל זה יהיה שינוי אמיתי... ואולי יביא למהפך סוף כל סוף של נותני שירות נורמליים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...