פורסם 2012 ביוני 1513 שנים אהלן, בתור עובד פרטנר לשעבר במוקד הDATAממה שידוע לי:גולן טלקום אינה חוסמת את האפשרות לשימוש כמודם סלולארי אלא רק מגבילה את המהירות(וגם על זה, היא לא דורשת תשלום)כנ"ל הוט מובייל עד כמה שידוע לי..ובשאר החברות לא ידוע לי שחוסמים את זה אבל יכול להיות שאני טועההגישה לאינטרנט סלולארי דרך כל מוצר שאינו מכשיר טלפון סלולארי מתבצעת דרך המודם APN לכן אני חושב שזו רמאות ובושה לחסום לקוחות עםחבילת גלישה מוגבלת(3/6/15GB) לשימוש, הלקוח משלם וזכאי לעשות עם הגלישה שלו מה שהוא רוצה, לדעתי דרושה פה התערבות של משרד התקשורת בעניין.
פורסם 2012 ביוני 1513 שנים תוצאה של גולן ב Tethering. כלום לא מוגבל. ואני שוב מזכיר- אני במקום עם זבל של קליטה.
פורסם 2012 ביוני 1513 שנים אני חושב שלמרות שהלקוח הישראלי לא אוהב לצאת פראייר הוא מחליט החלטות תמוהות.למשל אני ראיתי עליה של 20ש"ח בחשבון הטלפון שלי ושל אישתי בפלאפון אז הצעד הראשון היה לטלפן לפלאפון ולשאול מה קרה. אחרי שהבנתי שזו החלטה שרירותית הודעתי למוקדנית שאני מתכוון לעזוב אותם. שבועיים אחרי זה (הייתי מאוד עסוק אז זה לקח זמן) עברתי לרמי לוי.זה בוצע מספר שבועות לפני שגולן והוט נכנסו לשוק ככה שהם לא היו אופציה.הנקודה שלי היא שהייתי עוזב אותם גם אם רמי לוי לא היו קיימים. הייתי עובר לסלקום או אורנג' רק בגלל העיקרון שהם ניסו "לעבוד" עלי ולא שלחו לי הודעה מסודרת על הנושא.לצערי מעט מידי אנשים מתנהלים ככה ולא מבינים שרק כאשר תהיה מסה של אנשים שתעניש חברה אז החברה תטרח להתייחס ללקוחות בתור משהו אחר מפרה חולבת.רוצים עוד דוגמה?שנים הייתי בבנק לאומי עוד מלפני הצבא ואחרי שראיתי שסטודנט מקבל תנאים יותר טובים בבנק מזרחי עברתי אליהם. לפני החתונה ראיתי שוב שהתחילו לגבות כל מיני עמלות לא מוצדקות מבחינתי אז עשיתי סבב בין הבנקים ואז עברתי לבנק יהב (חשבתי שהוא רק לעובדי מדינה עד אז ולכן לא עברתי אליו קודם). קיצצתי את התשלומים שלי לבנק ב 95%. (אני לא נכנס למינוסים, יכול להיות שמי שצריך הלוואות החישוב שלו יהיה שונה).האמת שעכשיו כבר שנה שאישתי עובדת בבנק יהב אז באמת אני לא משלם כלום אבל אני שואל אתכם למה כולם מתלוננים ולא עושים כלום? החברה הסלולרית עושה בעיות? תעזבו. הבנק גובה יותר מידי? תעברו. למה כל כך מעט אנשים עושים מה שטוב להם?
פורסם 2012 ביוני 1613 שנים מחבר במילה אחת: אדישות.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4242582,00.html
פורסם 2012 ביוני 1713 שנים אני חושב שלמרות שהלקוח הישראלי לא אוהב לצאת פראייר הוא מחליט החלטות תמוהות.למשל אני ראיתי עליה של 20ש"ח בחשבון הטלפון שלי ושל אישתי בפלאפון אז הצעד הראשון היה לטלפן לפלאפון ולשאול מה קרה. אחרי שהבנתי שזו החלטה שרירותית הודעתי למוקדנית שאני מתכוון לעזוב אותם. שבועיים אחרי זה (הייתי מאוד עסוק אז זה לקח זמן) עברתי לרמי לוי.זה בוצע מספר שבועות לפני שגולן והוט נכנסו לשוק ככה שהם לא היו אופציה.הנקודה שלי היא שהייתי עוזב אותם גם אם רמי לוי לא היו קיימים. הייתי עובר לסלקום או אורנג' רק בגלל העיקרון שהם ניסו "לעבוד" עלי ולא שלחו לי הודעה מסודרת על הנושא.לצערי מעט מידי אנשים מתנהלים ככה ולא מבינים שרק כאשר תהיה מסה של אנשים שתעניש חברה אז החברה תטרח להתייחס ללקוחות בתור משהו אחר מפרה חולבת.רוצים עוד דוגמה?שנים הייתי בבנק לאומי עוד מלפני הצבא ואחרי שראיתי שסטודנט מקבל תנאים יותר טובים בבנק מזרחי עברתי אליהם. לפני החתונה ראיתי שוב שהתחילו לגבות כל מיני עמלות לא מוצדקות מבחינתי אז עשיתי סבב בין הבנקים ואז עברתי לבנק יהב (חשבתי שהוא רק לעובדי מדינה עד אז ולכן לא עברתי אליו קודם). קיצצתי את התשלומים שלי לבנק ב 95%. (אני לא נכנס למינוסים, יכול להיות שמי שצריך הלוואות החישוב שלו יהיה שונה).האמת שעכשיו כבר שנה שאישתי עובדת בבנק יהב אז באמת אני לא משלם כלום אבל אני שואל אתכם למה כולם מתלוננים ולא עושים כלום? החברה הסלולרית עושה בעיות? תעזבו. הבנק גובה יותר מידי? תעברו. למה כל כך מעט אנשים עושים מה שטוב להם?את האמת, קיבלת הודעה מסודרת מראש.
פורסם 2012 ביוני 1713 שנים את האמת, קיבלת הודעה מסודרת מראש.לא, לא קיבלתי. כשעדכנתי את התוכנית ב IPHONE שמראה את התשלום וכמה השתמשתי החודש (נדמה לי שנקראת "כמה דיברתי") פתאום ראיתי שאני אמור לשלם 20 ש"ח יותר בכל אחד מהחשבונות. לא התקבלה שום הודעה קודמת.
פורסם 2012 ביוני 1713 שנים מחבר אני קורא לכל מי שרוצה לעזור למנוע מאורנג' לנסות לחלוב את ציבור לקוחותיה בכל דרך שהיא מוצאת לנכון, בין אם חוקית ובין אם לא, לשלוח תלונה לפניות הציבור של משרד התקשורת (מנסיון הם מתייחסים ועונים ולפעמים גם עושים משהו):במייל: pnyot@moc.gov.ilאו בטופס ממוחשב באתר שלהם: http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx
פורסם 2012 ביוני 1713 שנים מחבר ואם יעשו את זה בכל החברות? לאן תעבור?עדיף למנוע את זה כשזה עוד רק בחברה אחת.
פורסם 2012 ביוני 1713 שנים מחבר בשלב זה אני לא מתייחס להגבלה של הוט מכיוון שהבנתי שהם לא אוכפים אותה כל כך.בנוסף הם לא מגבילים לגמרי, בניגוד לפרטנר שם אם לא תשלם 20 שקלים לחודש זה לא שזה יעבוד לאט - זה פשוט לא יעבוד!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.