פורסם 2012 ביוני 613 שנים אפשר לפתוח קבוצת פייסבוק, זה עובד ברוב המקרים. אני אפתח אחת אם כמה אנשים יגיבו שלפחות יעזרו להפיץ אותה, כי אם אין שם הרבה אנשים שיצהירו שהם לא מוכנים שהתביעה "תייצג" אותם, אין בזה טעם. (או שמישהו אחר יכול לפתוח, אני גם כן מתנדב להפיץ...)
פורסם 2012 ביוני 713 שנים הדבר שאותי מעצבן אצל גולן טלקום זה העובדה שהם נכנסים לארנק מבלי לספק סחורה, להתחיל ולקחת כסף כשהשירות לא עובד זה הדבר שמרתיח אותי. יכולות להיות תקלות והחברות האחרות מערימות קשיים והכל, אבל למה הייתם מוכרחים לקחת כסף על כרטיסי הסים עוד לפני שהם הגיעו אלי הבייתה ?? וגם יש כאלה שהתחילו לחייב אותם מבלי שהם מסוגלים להוציא שיחות או לקבל או השד יודע מה- אגב על הקטע עם בזק- אני משוכנע שזה מכוון למי ששכח בדיוק את הקשרים בין בזק לפלאפון..אני יודע שעשיתי שטות כשהצטרפתי מבלי לחכות מספיק זמן , אבל עדיין הייתי מצפה מחברה חדשה להבין למה הצרכנים רוצים לעבור אליהם אחרי שנים רבות של תודעת שירות נמוכה עד אפסית. אז באה חברה חדשה ובמקום לפתוח עם מינימום של תודעת שירות היא מייד עושה טעויות בגלל רצון להרוויח על חשבון הצרכנים- בדיוק כמו החברות הישנות. ולא דיברתי על זה שבאמת אי אפשר להשיג אותם בטלפון ועל כך שלא חזרו אלי בפייסבוק, ובמייל רק חזר לי מה שכתבתי באיזה תגובה אוטומטית מבלי להגיב לדברים.ועוד בעיה היום כמעט אי אפשר להגיב על משהו מבלי שיחשדו בך שאתה טוקבקיסט בתשלום או משהו בסגנון ונוצר מצב אבסורדי. באופן אישי יש בעבודה שלי מישהי שניידה לגולן והכל עובד חלק ונמצויין, ויש אותי שמקלל את הרגע כי לאשתי לא היה טלפון זמן והייתי צריך לחזור לחברה הקודמת עם מספר חדש, לי לא הלך הניוד ונתקעתי בין החברות, ובכל מקרה מעצבן אותי שלקחו לי כסף על חתיכת פלסטיק במכתב במעטפה לבנה והפלסטיק הזה לא שווה כלום. אני משוכנע אבל שבסופו של דבר התחרות רק תתרום לאזרח, חבל רק שעד שזה יקרה (אם זה יקרה) ממשיכים לסבול מזלול בצרכן.
פורסם 2012 ביוני 713 שנים אני לא מתכוון להיכנס לחפירות בתרד הזה כמו מאה אחוז מכל התרדים פה אני רק יגיד האנשים פה במדינה מגעילים תנשמה ואני מאחל לכל הזבלים למינהם שיש להם בעיות עם כל העולם שימשיכו לעשוק אותם כל החברות הגדולות וכל הגופים למינהם וימצצו להם תדם עד שלא יהיה להם זמן לחרבן. ובטח שלא לצאת בתביעות וכל מיני דעות רעות כנגדם... פשוט כנראה נהייתה להם הרווחה והתפנה להם קצת זמן עקב הטוב ועכשיו יש להם זמן לנסות ולהשמיד אותו גועל נפש טהור עצם הכניסה לתרד הזה הוסיפה אותי לתביעה הייצוגית?? :smile1: פשוט לא יאומן כנראה שרק האטום של אחמגינגד יסדר לאנשים פה תקופסא! :pissed: כי חוץ מרוע טהור אני לא יותר מידי דברים בפנים!
פורסם 2012 ביוני 713 שנים הדבר שאותי מעצבן אצל גולן טלקום זה העובדה שהם נכנסים לארנק מבלי לספק סחורה, להתחיל ולקחת כסף כשהשירות לא עובד זה הדבר שמרתיח אותי. יכולות להיות תקלות והחברות האחרות מערימות קשיים והכל, אבל למה הייתם מוכרחים לקחת כסף על כרטיסי הסים עוד לפני שהם הגיעו אלי הבייתה ?? וגם יש כאלה שהתחילו לחייב אותם מבלי שהם מסוגלים להוציא שיחות או לקבל או השד יודע מה- אגב על הקטע עם בזק- אני משוכנע שזה מכוון למי ששכח בדיוק את הקשרים בין בזק לפלאפון..אני יודע שעשיתי שטות כשהצטרפתי מבלי לחכות מספיק זמן , אבל עדיין הייתי מצפה מחברה חדשה להבין למה הצרכנים רוצים לעבור אליהם אחרי שנים רבות של תודעת שירות נמוכה עד אפסית. אז באה חברה חדשה ובמקום לפתוח עם מינימום של תודעת שירות היא מייד עושה טעויות בגלל רצון להרוויח על חשבון הצרכנים- בדיוק כמו החברות הישנות. ולא דיברתי על זה שבאמת אי אפשר להשיג אותם בטלפון ועל כך שלא חזרו אלי בפייסבוק, ובמייל רק חזר לי מה שכתבתי באיזה תגובה אוטומטית מבלי להגיב לדברים.ועוד בעיה היום כמעט אי אפשר להגיב על משהו מבלי שיחשדו בך שאתה טוקבקיסט בתשלום או משהו בסגנון ונוצר מצב אבסורדי. באופן אישי יש בעבודה שלי מישהי שניידה לגולן והכל עובד חלק ונמצויין, ויש אותי שמקלל את הרגע כי לאשתי לא היה טלפון זמן והייתי צריך לחזור לחברה הקודמת עם מספר חדש, לי לא הלך הניוד ונתקעתי בין החברות, ובכל מקרה מעצבן אותי שלקחו לי כסף על חתיכת פלסטיק במכתב במעטפה לבנה והפלסטיק הזה לא שווה כלום. אני משוכנע אבל שבסופו של דבר התחרות רק תתרום לאזרח, חבל רק שעד שזה יקרה (אם זה יקרה) ממשיכים לסבול מזלול בצרכן.לקחו לך ד"א תשלום גם על חודש מראש.
פורסם 2012 ביוני 713 שנים ייצוגית שמריחה מאוד חשוד בלי קשר לפרסומים וטוקבקים.רק יצאו וכבר רוצים להפיל אותן, מאוד מריח עסק שהחברות הגדולות נותנות בו יד ואני לא אתפלא אם כן.בכל מקרה, היות וזה לא משהו במתכוון ואני בטוח שחלק גדול מהבעיות קורות גם בגלל החברות הישנות שעושות בעיות בניוד, אין פה שום מקום לייצוגית שמייצגת תאוות בצע של עורכי הדין הדין בלבד.אין לי ספק שלפחות חלק מהעניין הזה לא כשר ואין לי ספק שלא משנה כמה התנהגות דרקונית ועשיקה חסרת כל בושה יעבור הישראלי הממוצע, הוא תמיד יפול בפח.לקוחות חדשים שלא מעוניינים להיות חלק מהייצוגית חייבים לקדם תהליכים להתאגד ולהגיע לתקשורת לפי דעתי.ודבר אחרון, מי שכן נפגע, חייב לדרוש פיצוי - לא יקבל? לעבור חברה, או אפילו לתבוע אישית שכן לשלם על מוצר ולקבל אותו פגום או לא לקבל אותו בכלל זה משהו שלא צריך לעבור על סדר היום.
פורסם 2012 ביוני 713 שנים לי אין פייסבוק, לכן עדיף, לדעתי, להרים עצומה.אני מציע (כיוון שאין לי זמן לארגן את זה בעצמי) שיהיה צורך לכתוב את מספר המשתמש שלך.בכל אופן, אני מקווה שהתביעה פשוט תדחה על הסף.
פורסם 2012 ביוני 713 שנים http://www.atzuma.co.il/golantelecomyetzugבמידה וזה יתרומם, אני אפתח עצומה דומה גם ללקוחות הוט מובייל שמעוניינים בהפלת התביעה, אם מישהו לא יעשה את זה קודם.
פורסם 2012 ביוני 713 שנים כל הכבוד לך! באמת הייתי צריך לדעת על הפלטפורמה הזו שנקראת "עצומה". הרבה יותר פשוט משחשבתי אחרי שחתמתי, זה הזמן להפיץ את הבשורה בטוקבקים של כתבות אלו באתרים שונים ברשת. למלאכה
פורסם 2012 ביוני 713 שנים אתם ממש נאיבים...מה אתם חושבים שהעצומה הזאת תעשה?נגיד ויחתמו עליה 100 אלף אישזה משנה לאלפים האחרים שכן נפגעו מהבלאגן?בכל מקרה, לפחות תצטרפו לעצומות הקיימות כמו זוhttp://www.atzuma.co.il/golantelecom
פורסם 2012 ביוני 713 שנים לא ידעתי שקיימת עצומה, למרות שחיפשתי.בנוסף, זו הבעיה העיקרית עם העצומות האלו- אין שם שום אפשרות לוודא שמי שחתם אכן קשור בכלל או אפילו לקוח גולן טלקום. זה למה שמתי סעיף למספר לקוח.מה אנחנו חושבים שהעצומה הזו תעשה? העצומה לא תעשה כלום. אנחנו נעשה. במידה ויאספו מספיק פרטים של אנשים שלא מעוניינים ביצוג, אפשר להעביר את הפרטים למשרד התקשורת או לגורם רלוונטי אחר, שידעו שקהל גדול לא מעוניין בתביעה. גם אם בסוף תוגש תביעה על סכום נמוך יותר, לפחות היא לא "תייצג" אותי, ולא ישתמשו בשם שלי כדי לנפח את חשבון הבנק של איזה עו"ד.
פורסם 2012 ביוני 713 שנים ומי יבדוק שאלו בכלל לקוחות של גולן טלקום? אני לא שמעתי מעולם על תביעות ייצוגיות "שנופלו" בגלל עצומות (בטח בגלל עצומות באינטרנט)אבל שיהיה לכם בכיף.אגב, אני לא מעוניין בתביעה הזאתמעוניין רק לבטל את העיסקה (אבל אין עם מי לדבר)משלם 100 ש"ח לסים של האשה שלא יכולה להתקשר אלי כבר שבוע כי אני באורנג'...
פורסם 2012 ביוני 713 שנים מעוניין רק לבטל את העיסקה (אבל אין עם מי לדבר)טלפון לחברת האשראי והקפאה של הה"ק. הם כבר יירדפו אחריך.
פורסם 2012 ביוני 713 שנים אני לא רוצה לעשות צעדים חד צדדיים לפני שאני מנייד את הסים חזרההדבר האחרון שאני צריך עכשיו שלא יהיה בכלל טלפון
פורסם 2012 ביוני 713 שנים http://www.atzuma.co.il/golantelecomyetzugבמידה וזה יתרומם, אני אפתח עצומה דומה גם ללקוחות הוט מובייל שמעוניינים בהפלת התביעה, אם מישהו לא יעשה את זה קודם.חתמתי (וגם על השניה) אבל אני חושב שהיה כדאי לו היית משאיר מקום לכתיבת מסר אישי. חוץ מזה, איך אתה יכול לבדוק אם מספר הלקוח הוא אמיתי? הרי מישהו יכול להקיש סתם 6 ספרות אקראיות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.