אורנג' ושיטת המצליח - מעשה שהיה כך היה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אורנג' ושיטת המצליח - מעשה שהיה כך היה


huber

Recommended Posts

לפני כחודש עזבתי מקום עבודה, כחלק מהעזיבה החזרתי קו טלפון. יום אחרי החזרת הקו מהעבודה יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אורנג וביקשתי להחזיר לפעולה קו ישן שלא היה פעיל. ציינתי בבירור שאינני מעוניין בחבילת גלישה וביקשתי לבטל את האופציה לגלוש בשני הקווים שברשותי. לפני כמה ימים קיבלתי חשבון מאורנג' על 258 ש"ח לפני מעמ על גלישה סלולארית ("חיוב שאינו במסגרת חבילת גלישה באינטרנט"). כמובן שניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני, דבר שהיה בלתי אפשרי בימים האחרונים. היום בבוקר ניגשתי למרכז השירות והנציגה החביבה טרחה להסביר לי שהחיוב התבצע על שירות שניתן לפני שביקשתי לנטרל את השירות. כמה נוח. לצערי אין לי דרך להוכיח מתי ביקשתי לנטרל את השירות ואין לי דרך מעשית להוכיח שלא צרכתי את השירות כך שעל הטיפשות שלי אני משלם דמי לימוד של 258 ש"ח לפני מעמ. אני מספר את סיפורי פה על מנת להזהיר את שאר הצרכנים מהחברה הנ"ל ומהדרכים לחייב את לקוחותיה בסכומים הזויים על שירות שבמקום אחר עולה שבריר מהמחיר. כמובן שהיום נכנסתי לאתר של גולן טלקטום והעברתי את 2 הקווים שלי. פה אני מקבל על שיחות ללא הגבלה, SMS ללא הגבלה, חבילת גלישה של 3 גיגה והכי חשוב, בלי ההפתעות ההזויות הללו שאונרג מכינה לי כל פעם מחדש.

שימו לב, אין שום סיבה להמשיך לצרוך שירות מחברות שמנצלות כל פירצה אפשרית לחייב בסכומים הזויים. אין שום סיבה להמשיך ולתת להם את הכח להיכנס לנו לכיס ולעשוק אותנו. כיום לנו כצרכנים יש את הכח להחליט להפסיק לתת לחברות הללו לעשות כרצונן ולגבות סכומים הזויים על שירות שלעיתים לא התבקש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי מקרה טיפה דומה.

הייתי בצבא עם נוקייה 5800 שסיימתי לשלם עליו באורנג'.

מאחר וזה היה מכשיר שהיה צריך כל חודש לבקר במרכז שירות (מה לעשות, קקה מכשיר), והיה צריך בדיוק "טיפול", המליץ לי הנציג לשדרג לגלקסי s (במהלך המבצע של הזיכוי כפול).

כמובן שהסכמתי, אך בגלל שאני גולש במכשיר הרבה (חבילה של גיגה בחודש היתה מספיקה בלחץ) ביקשתי לשדרג גם את חבילת הגלישה ל2 גיגה. המקרה היה ביום שישי באזור 11:00.

אחרי השדרוג הנציג אמר לי שהחבילת גלישה תתעדכן תוך שעה.

לאחר הסופ"ש (בשבת נסגרה לי בידיוק החשבונית החודשי) קיבלתי מייל חשבונית עם חריגה של 500₪ על (מה תגידו על זה).

תוך שלוש ימים התקשרתי לאורנג' (בגלל פעילות מבצעית) והם אמרו שזאת היתה תקלה טכנית במערכת ושאני יזוכה.

חודש עבר ולא ראיתי שקל. פניתי אליהם שוב, ואמרתי להם שאין מצב שהם לוקחים משכורת של חייל קרבי בגלל תקלה טכנית ואז מתעלמים ממנו. אמרתי להם שאני הפתח בתהליכים משפטיים נגדם. בסוף החודש ראיתי בסוף זיכוי.

עברתי אחרי זה לפלאפון, אבל חזרתי לאורנג'.

בגלל שפלאפון מתנהלים גרוע יותר משוק (שכחו לעשות לי זיכוי על המכשיר במשך 3 חודשים שהייתי אצלם, גם אחרי טלפונים בתדירות יומית עם נציגת השירות), פשוט בזיון.

עכשיו אני בהוט. כל עוד הם לא יעשו שטויות עם החבילות שהם מביאים, אני מרוצה עד הגג בגלל המחירים הנוחים פחות כאב ראש עם כל האותיות הקטנות (למרות שגם להם יש לא מעט).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...