Art Tatum פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 אתם שוכחים מספר דברים.לפלאפון יש כיוםהיסטוריה של גנבים ורמאים שעושקים את הציבור בשיטתיות.קניתם טלפון לאוטו?המקשים או התצוגה היו קטנים לכם?רציתם לשדרג?אין בעיה קנו חדש.שלמו גם על הישן וגם על החדש מחיר מלא.אבל את הישן אתם חייבים להחזיר לפלאפון כדי לקבל את החדש.ואת התשלומים תמשיכו לשלם עד הסוף, על מכשיר כמעט חדש שאינו שלכם.מי הם חסרי הבושה שיושבים בפלאפון ושאר חברות האוליגופוליה הסלולרית?איך הם מעיזים?אבל די כבר עם ההיתממות הזאת כאילו אתם נותני שירות למען הציבור.אפילו חברת מסחר הוגנת אתם לא.מגיע לכם שכולם יעזבו עד האחרון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ברוס לי פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 XTRACT!לא ממש הבנתי למה פתחת את התראד הזה?קודם אתה קורא לזה מסלול טוב ואח"כ מוכיח שזה לא? זה כן פרסומת לנבלות או לא פרסומת?אני קורא לציבור לא לשקול שום מבצע של הנבלות, גם לא מבצע חינם ל36 חודשים שכולל גאלקסי 3להשאיר אותם לתולעים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Neev פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 אני לא בא להגן על פלאפון, אני בכלל לקוח של אורנג', אבל אם על 15 שקל הפרש אנשים עוד מתלוננים, אז אולי באמת לא מגיע לנו כל השינויים האלו (לטובה) שעוברים על חברות הסלולר, כשללקוחות לא אכפת גם שישתינו עליהם כל עוד יציעו להם מסלול שיותר זול בשקל מהמסלול בחברה מתחרה. זה לא גשם יקירי והתבלבלת לחלוטין, הסיבה שאנשים עוזבים בהמוניהם את פלאפון ("המרכזיות קורסות מהבוקר בגלל המוני המצטרפים" ), סלקום ואורנג' זה בגלל שהם המטירו עלינו מטובם כל כך הרבה זמן ואנחנו לקוחות כפויי טובה.... אני משוכנע שגם אם הם היו מציעים את אותו המחיר של גולן לצורך העניין רבים היו עוזבים אותם (ככה מחנכים חברה להתחשב בציבור וככה מגבירים תחרות). בנוגע לחוסר הרצון לשלם יותר, אם הטענה נכונה אז לא היו לקוחות לגולן אלא רק להוט כי הם זולים יותר, אבל מכיוון שהוט ידועה בשירות הלקוחות הידוע לשמצה שלה בתחומים אחרים אז אנשים מעדיפים לשלם עוד 10 ש"ח בשביל שאולי יהיה בסדר. ויודע מה, אם אנשים ימשיכו לא לפחד לעבור, אין סיבה שלא יהיה יותר טוב (כן למרות פיטורי כוח האדם בחברות ותיקות). שימור לקוחות זה בסה"כ אחד ממדורי הגיהנום אחרי הכל... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shay1098 פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 Art Tatum, קיבלת אזהרה עקב השמצת חברת פלאפון (לשירותך ציטוטי החוקים הרלוונטיים מחוקי הפורום).ברוס לי, מטרת הדיון היא ליידוע את הציבור בדבר החבילה החדשה של פלאפון, לא לפרסם אותם.וגם אתה, מאוד קרוב לאזהרה.הודעות בעלות תוכן שקרי, משמיץ, לא מדויק, גס, אנטישמי, גזעני, בעל כוונות מיניות, מאיים, פולשני לפרטיות הזולת, או בעלות כל תוכן אחר העובר על חוקי מדינת ישראל הן אסורות.יש להשתמש בשפה נאותה בהודעותיכם ולשמור על תרבות דיון גבוהה. חל איסור מוחלט להתלהם, לקלל, לפגוע, להעליב, או להשמיץ כל גורם כזה או אחר מכל סיבה שהיא.איזכור חנויות/ספקיות אינטרנט/סלולר/תשתית וכו':איזכור הגופים המצויינים לעיל מותר לכל מטרה שהיא, כל עוד הוא נעשה בצורה הולמת ולא מתלהמת. אין להגרר לשפה לא נאותה, כמצופה בכל נושא אחר בפורום.שימו לב: משתמש אשר ישתמש בפורום כתירוץ להשתלח בגוף כזה או אחר בצורה לא הולמת, יקבל אזהרה וייענש במקום. חוקי הפורוםהבא שישמיץ כאן חברה כזו או אחרת יקבל אזהרה במקום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 לקחתי חזרה כמה מילים והסרתי אותם מההודעה בעריכה. כל השאר די מדויק, לא יודע איך לעדן את זה בלי לחטוא לאמת.מה שבטוח, הדיבורים שלי הם כלום לעומת המעשים שחברות הסלולר בכלל וחברת פלאפון בפרט עשו לציבור.ובזה אסיים את התגובות שלי בדיון הזה.תודה על ההבנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
איסתרא בלגינא פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 אם אני לא טועה גולן ובטח ובטח הוט מובייל יהיו בעלות רשת דור 3.9 שאמורות להיות מהירות כמו/יותר מהרשת של פלאפוןאני די בטוח שאתה טועה. כל הספקים החדשים הם ספקים וירטואליים (MVNO), כלומר ללא אנטנות, כשהם משתמשים בתשתית של אחד מהחברות הסלולאריות הקיימות. פריסה כלל ארצית של מערך אנטנות היא עסק מאוד יקר ודורשת הרבה זמן.מאחר שהם משתמשים בציוד קיים, שלהם לא יוכלו להיות מעבר אלו של אותו ציוד קיים. אם לפלאפון, סלקום או אורנג' ין רשת 3.9, גם לגולן/הוט/whatever לא יהיה. החריג היחיד הם מירס, שפורסים רשת חדשה משל עצמם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2012 במאי 15 מחבר Share פורסם 2012 במאי 15 מירס אכן פרסו וימשיכו לפרוס רשת 3.9 משל עצמם. גם גולן אמורה לפרוס רשת משל עצמה והם לא מפעיל וירטואלי(!) אלא רק כרגע נעזרים, עד לפריסה מלאה של אנטנות, בנדידה פנים ארצית לרשת של מפעיל (פיזי) קיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
איסתרא בלגינא פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 באמת? לא ידעתי. נו, כל יום לומדים משהו חדש 8) . ועדיין, הרשת שלהם לא תהיה מוכנה כ"כ מהר. מינימום שנה, באזורים מסויימים אפילו יותר, עד שיצליחו להתגבר על החרדות הלא רציונאליות של השכנים לאנטנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אנטי-פסטו פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 בניגוד לרוב הגולשים פה בפורום, מאות אלפי צרכני סלולר בארץ אינם מחזיקים כרטיסי אשראי מסיבות כאלו ואחרות.נא לא לשכוח שהחברות החדשות אינן זמינות לאותו פלח גדול באוכלוסיה ומה לעשות, גם הם רוצים/צריכים תקשורת ניידת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
asmon פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 היסטוריה של גנבים ורמאים שעושקים את הציבור בשיטתיות.קניתם טלפון לאוטו?המקשים או התצוגה היו קטנים לכם?רציתם לשדרג?אין בעיה קנו חדש.שלמו גם על הישן וגם על החדש מחיר מלא.אבל את הישן אתם חייבים להחזיר לפלאפון כדי לקבל את החדש.ואת התשלומים תמשיכו לשלם עד הסוף, על מכשיר כמעט חדש שאינו שלכם.מי הם חסרי הבושה שיושבים בפלאפון ושאר חברות האוליגופוליה הסלולרית?איך הם מעיזים?אבל די כבר עם ההיתממות הזאת כאילו אתם נותני שירות למען הציבור.אפילו חברת מסחר הוגנת אתם לא.מגיע לכם שכולם יעזבו עד האחרון.אני באמת לא מבין על מה אתה מתלונן, כל הדברים שאתה מציין רשומים בחוזה. רכשת מכשיר שלא מתאים לך? למה לא בדקת אותו קודם? שמעת על חוק ביטול עסקה תוך שבועיים? למה לא ביצעת זאת? הבעיה היא שאנשים לא מתאמצים להבין לאן הם מצטרפים ומה הם מקבלים, רק רוציםלשמוע מחיר נמוך, ורק אחר כך כשרוצים לבצע שינוי, פתאום מתחילים להתלונן שהם "לא ידעו".אני רוכש מכשיר באופן פרטי ומשלם לחברה שאני נמצא בה רק על המסלול, ואני תמידמקליט את השיחות ומוודא תמיד שאין לי הנחות שמתקבלות רק במינימום דקות\שיחות ובטח ללא כל התחייבות.ותמיד דורש לקבל את החוזה לפני שאני חותם עליו (וכיום פרטי העסקה מאוד ברורים בכל החברות ומופיע בדף הראשון).כשאתה יודע לקראת מה אתה הולך, גם אין לך תלונות.אתם לא קולטים דבר אחד, לכל חברה יש בסופו של דבר יעד אחד, לעשות כסף, וכמה שיותר.מו הסתם שחברות חדשות יורידו מחירים כדי למשוך לקוחות, האם זה אומר שהן טובות יותר?תחכו כמה שנים ואז תחליטו.יפה להגיד שהחברות פורסות רשת 3.9, אבל יש הבדל בין פרסו לבין יפרסו.כמו כן, למה הן לא פורסות כבר עכשיו רשת דור 4? נחכה עוד כמה שנים?אני בניגוד אליכם פשוט לא מתרגש מחברות חדשות שהמטרה שלהן זהה לחברות הוותיקות רק עם תשתיות פחות טובות.אני נשאר עם אורנג' בגלל שמתוך שלושת החברות הגדולות, אני מוצא את השירות שלהם הכי יעיל.זמינים 24\7, כשהשיחה מתנתקת ישר חוזרים אלי וכמעט אף פעם אין המתנות על הקו.חובת ההוכחה היא על החברות החדשות ולא הפוך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 אני באמת לא מבין על מה אתה מתלונן, כל הדברים שאתה מציין רשומים בחוזה. הבעיה היא שאנשים לא מתאמצים להבין לאן הם מצטרפים ומה הם מקבלים, רק רוציםלשמוע מחיר נמוך, ורק אחר כך כשרוצים לבצע שינוי, פתאום מתחילים להתלונן שהם "לא ידעו".וואו.הלקוחות הם הבעיה.אין להם סוללת עורכי דין, הם לא ראו מראש של צעד ושעל שהחברה תוביל אותם בהם, והם ציפו להגינות בסיסית.הם האמינו בבני אדם, מסחר הוגן, הפרסומות, ואנשי המכירות שמכרו להם אשליות של חברה אמינה עם שירות טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OldNavyפלאפון פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 וואו.הלקוחות הם הבעיה.אין להם סוללת עורכי דין, הם לא ראו מראש של צעד ושעל שהחברה תוביל אותם בהם, והם ציפו להגינות בסיסית.הם האמינו בבני אדם, מסחר הוגן, הפרסומות, ואנשי המכירות שמכרו להם אשליות של חברה אמינה עם שירות טוב.האמת שהוא צודק.חובת הלקוח לקרוא חוזה שמאוד פשוט ונמצא בטבלה מסודרת בעמוד הראשון כל עיקרי התוכנית.זה ברור מאליו שאם אתה קונה מכשיר חדש ולא סיימת לשלם על הישן אז תמשיך לשלם עליו.אם היום אתה הולך וקונה רכב ופורס הלוואה ל6 שנים ואחרי 3 שנים אתה עושה טרייד אין קונה אוטו חדש+מקבל הנחה של 30 אלף על הישן.זאת אומרת שאתה תפסיק לשלם את ה3 שנים הנותרים של ההלוואה לבנק? ממש לא!אז למה תחום הסלולר כן? לסיכום, בן אדם שלא קורא חוזה שנמצא בדף אחד בטבלה ואחרי זה בא בתלונות שיבוא בתלונות לעצמו.עם כמה שאני צרכן בהמון חברות שמספקות לי שירותים זו האחריות שלי להבין למה שאני נרשם.אם מספקים לי חוזה ברור ואני לא קורא אותו ורק חותם זו אשמתי לאחר מכן אם אני לא הבנתי משהו נכון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yair1 פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 אם מספקים לי חוזה ברור...החוזים של חברות הסלולר מעולם לא היו ברורים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OldNavyפלאפון פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 יש לך טבלה ,כדי לקרוא טבלה בעיברית עם כמה מספרים אני מניח שלא צריך דוקטורט או שאני טועה?אם יש למישהו בעיה לקורא טבלה זו בעיה אישית שלו לא של חברה.יש לך שורה של התוכנית כמה עולה ומה אתה מקבל והתנאים שלהשורה של חבילת הגלשיה ומה היא כוללתשורה של חיובים עבור ציודשורה של זיכויים עבור ציודשורה של זיכויים והטבות נוספות והתנאים שלהלעשות +- +- ולקבל סכום(והלסויף מעמ אם יש צורך).לעשות חשבון פשוט אני מאמין בארץ מלמדים בגן לא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2012 במאי 15 Share פורסם 2012 במאי 15 זה לא טרייד-אין.חייבו אותי להחזיר את הישן כשקניתי את החדש, ועל שניהם שילמתי מחיר מלא לחלוטין.כי "ככה זה" בפלאפון (או לפחות ככה זה היה לפני כמה שנים).אתה רואה? זה כל כך לא הוגן שגם לך לוקח זמן לקלוט.עכשיו תשתמש באותה אנלוגיה של המכוניות שהבאת קודם, ותראה אם זה הגיוני לשלם עוד מאה אלף שקל על מכונית נוספת ולהחזיר את המכונית הקודמת למרות שעליה תמשיך לשלם גם כן מחיר מלא (וגבוה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.