מסלול Basic חדש לפלאפון - שמים לב ללקוחות הקלים - עמוד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסלול Basic חדש לפלאפון - שמים לב ללקוחות הקלים


xtract1

Recommended Posts

אתם שוכחים מספר דברים.

לפלאפון יש כיום

היסטוריה של גנבים ורמאים שעושקים את הציבור בשיטתיות.

קניתם טלפון לאוטו?

המקשים או התצוגה היו קטנים לכם?

רציתם לשדרג?

אין בעיה קנו חדש.

שלמו גם על הישן וגם על החדש מחיר מלא.

אבל את הישן אתם חייבים להחזיר לפלאפון כדי לקבל את החדש.

ואת התשלומים תמשיכו לשלם עד הסוף, על מכשיר כמעט חדש שאינו שלכם.

מי הם חסרי הבושה שיושבים בפלאפון ושאר חברות האוליגופוליה הסלולרית?

איך הם מעיזים?

אבל די כבר עם ההיתממות הזאת כאילו אתם נותני שירות למען הציבור.

אפילו חברת מסחר הוגנת אתם לא.

מגיע לכם שכולם יעזבו עד האחרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

XTRACT!

לא ממש הבנתי למה פתחת את התראד הזה?

קודם אתה קורא לזה מסלול טוב ואח"כ מוכיח שזה לא? זה כן פרסומת לנבלות או לא פרסומת?

אני קורא לציבור לא לשקול שום של הנבלות, גם לא חינם ל36 חודשים שכולל גאלקסי 3

להשאיר אותם לתולעים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בא להגן על פלאפון, אני בכלל לקוח של אורנג', אבל אם על 15 שקל הפרש אנשים עוד מתלוננים, אז אולי באמת לא מגיע

לנו כל השינויים האלו (לטובה) שעוברים על חברות הסלולר, כשללקוחות לא אכפת גם שישתינו עליהם כל עוד יציעו להם מסלול שיותר זול

בשקל מהמסלול בחברה מתחרה.

זה לא גשם יקירי והתבלבלת לחלוטין, הסיבה שאנשים עוזבים בהמוניהם את פלאפון ("המרכזיות קורסות מהבוקר בגלל המוני המצטרפים" :lol: ), ואורנג' זה בגלל שהם המטירו עלינו מטובם כל כך הרבה זמן ואנחנו לקוחות כפויי טובה....

אני משוכנע שגם אם הם היו מציעים את אותו המחיר של גולן לצורך העניין רבים היו עוזבים אותם (ככה מחנכים חברה להתחשב בציבור וככה מגבירים תחרות).

בנוגע לחוסר הרצון לשלם יותר, אם הטענה נכונה אז לא היו לקוחות לגולן אלא רק להוט כי הם זולים יותר,

אבל מכיוון שהוט ידועה בשירות הלקוחות הידוע לשמצה שלה בתחומים אחרים אז אנשים מעדיפים לשלם עוד 10 ש"ח בשביל שאולי יהיה בסדר.

ויודע מה, אם אנשים ימשיכו לא לפחד לעבור, אין סיבה שלא יהיה יותר טוב (כן למרות פיטורי כוח האדם בחברות ותיקות). שימור לקוחות זה בסה"כ אחד ממדורי הגיהנום אחרי הכל... :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Art Tatum, קיבלת אזהרה עקב השמצת חברת פלאפון (לשירותך ציטוטי החוקים הרלוונטיים מחוקי הפורום).

ברוס לי, מטרת הדיון היא ליידוע את הציבור בדבר החבילה החדשה של פלאפון, לא לפרסם אותם.

וגם אתה, מאוד קרוב לאזהרה.

הודעות בעלות תוכן שקרי, משמיץ, לא מדויק, גס, אנטישמי, גזעני, בעל כוונות מיניות, מאיים, פולשני לפרטיות הזולת, או בעלות כל תוכן אחר העובר על חוקי מדינת ישראל הן אסורות.

יש להשתמש בשפה נאותה בהודעותיכם ולשמור על תרבות דיון גבוהה. חל איסור מוחלט להתלהם, לקלל, לפגוע, להעליב, או להשמיץ כל גורם כזה או אחר מכל סיבה שהיא.

איזכור חנויות/ספקיות אינטרנט/סלולר/תשתית וכו':

איזכור הגופים המצויינים לעיל מותר לכל מטרה שהיא, כל עוד הוא נעשה בצורה הולמת ולא מתלהמת. אין להגרר לשפה לא נאותה, כמצופה בכל נושא אחר בפורום.

שימו לב: משתמש אשר ישתמש בפורום כתירוץ להשתלח בגוף כזה או אחר בצורה לא הולמת, יקבל אזהרה וייענש במקום.

חוקי הפורום

הבא שישמיץ כאן חברה כזו או אחרת יקבל אזהרה במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקחתי חזרה כמה מילים והסרתי אותם מההודעה בעריכה.

כל השאר די מדויק, לא יודע איך לעדן את זה בלי לחטוא לאמת.

מה שבטוח, הדיבורים שלי הם כלום לעומת המעשים שחברות הסלולר בכלל וחברת פלאפון בפרט עשו לציבור.

ובזה אסיים את התגובות שלי בדיון הזה.

תודה על ההבנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני לא טועה גולן ובטח ובטח מובייל יהיו בעלות רשת דור 3.9 שאמורות להיות מהירות כמו/יותר מהרשת של פלאפון

אני די בטוח שאתה טועה. כל הספקים החדשים הם ספקים וירטואליים (MVNO), כלומר ללא אנטנות, כשהם משתמשים בתשתית של אחד מהחברות הסלולאריות הקיימות. פריסה כלל ארצית של מערך אנטנות היא עסק מאוד יקר ודורשת הרבה זמן.

מאחר שהם משתמשים בציוד קיים, שלהם לא יוכלו להיות מעבר אלו של אותו ציוד קיים. אם לפלאפון, או אורנג' ין 3.9, גם לגולן/הוט/whatever לא יהיה. החריג היחיד הם מירס, שפורסים חדשה משל עצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מירס אכן פרסו וימשיכו לפרוס 3.9 משל עצמם. גם גולן אמורה לפרוס משל עצמה והם לא מפעיל וירטואלי(!) אלא רק כרגע נעזרים, עד לפריסה מלאה של אנטנות, בנדידה פנים ארצית לרשת של מפעיל (פיזי) קיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת? לא ידעתי. נו, כל יום לומדים משהו חדש 8) . ועדיין, הרשת שלהם לא תהיה מוכנה כ"כ מהר. מינימום שנה, באזורים מסויימים אפילו יותר, עד שיצליחו להתגבר על החרדות הלא רציונאליות של השכנים לאנטנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בניגוד לרוב הגולשים פה בפורום, מאות אלפי צרכני בארץ אינם מחזיקים כרטיסי אשראי מסיבות כאלו ואחרות.

נא לא לשכוח שהחברות החדשות אינן זמינות לאותו פלח גדול באוכלוסיה ומה לעשות, גם הם רוצים/צריכים תקשורת ניידת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היסטוריה של גנבים ורמאים שעושקים את הציבור בשיטתיות.

קניתם טלפון לאוטו?

המקשים או התצוגה היו קטנים לכם?

רציתם לשדרג?

אין בעיה קנו חדש.

שלמו גם על הישן וגם על החדש מחיר מלא.

אבל את הישן אתם חייבים להחזיר לפלאפון כדי לקבל את החדש.

ואת התשלומים תמשיכו לשלם עד הסוף, על מכשיר כמעט חדש שאינו שלכם.

מי הם חסרי הבושה שיושבים בפלאפון ושאר חברות האוליגופוליה הסלולרית?

איך הם מעיזים?

אבל די כבר עם ההיתממות הזאת כאילו אתם נותני שירות למען הציבור.

אפילו חברת מסחר הוגנת אתם לא.

מגיע לכם שכולם יעזבו עד האחרון.

אני באמת לא מבין על מה אתה מתלונן, כל הדברים שאתה מציין רשומים בחוזה.

רכשת מכשיר שלא מתאים לך? למה לא בדקת אותו קודם? שמעת על חוק ביטול עסקה תוך שבועיים? למה לא ביצעת זאת?

הבעיה היא שאנשים לא מתאמצים להבין לאן הם מצטרפים ומה הם מקבלים, רק רוצים

לשמוע מחיר נמוך, ורק אחר כך כשרוצים לבצע שינוי, פתאום מתחילים להתלונן שהם "לא ידעו".

אני רוכש מכשיר באופן פרטי ומשלם לחברה שאני נמצא בה רק על המסלול, ואני תמיד

מקליט את השיחות ומוודא תמיד שאין לי הנחות שמתקבלות רק במינימום דקות\שיחות ובטח ללא כל התחייבות.

ותמיד דורש לקבל את החוזה לפני שאני חותם עליו (וכיום פרטי העסקה מאוד ברורים בכל החברות ומופיע בדף הראשון).

כשאתה יודע לקראת מה אתה הולך, גם אין לך תלונות.

אתם לא קולטים דבר אחד, לכל חברה יש בסופו של דבר יעד אחד, לעשות כסף, וכמה שיותר.

מו הסתם שחברות חדשות יורידו מחירים כדי למשוך לקוחות, האם זה אומר שהן טובות יותר?

תחכו כמה שנים ואז תחליטו.

יפה להגיד שהחברות פורסות 3.9, אבל יש הבדל בין פרסו לבין יפרסו.

כמו כן, למה הן לא פורסות כבר עכשיו דור 4? נחכה עוד כמה שנים?

אני בניגוד אליכם פשוט לא מתרגש מחברות חדשות שהמטרה שלהן זהה לחברות הוותיקות רק עם תשתיות פחות טובות.

אני נשאר עם אורנג' בגלל שמתוך שלושת החברות הגדולות, אני מוצא את השירות שלהם הכי יעיל.

זמינים 24\7, כשהשיחה מתנתקת ישר חוזרים אלי וכמעט אף פעם אין המתנות על הקו.

חובת ההוכחה היא על החברות החדשות ולא הפוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת לא מבין על מה אתה מתלונן, כל הדברים שאתה מציין רשומים בחוזה.

הבעיה היא שאנשים לא מתאמצים להבין לאן הם מצטרפים ומה הם מקבלים, רק רוצים

לשמוע מחיר נמוך, ורק אחר כך כשרוצים לבצע שינוי, פתאום מתחילים להתלונן שהם "לא ידעו".

וואו.

הלקוחות הם הבעיה.

אין להם סוללת עורכי דין, הם לא ראו מראש של צעד ושעל שהחברה תוביל אותם בהם, והם ציפו להגינות בסיסית.

הם האמינו בבני אדם, מסחר הוגן, הפרסומות, ואנשי המכירות שמכרו להם אשליות של חברה אמינה עם שירות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו.

הלקוחות הם הבעיה.

אין להם סוללת עורכי דין, הם לא ראו מראש של צעד ושעל שהחברה תוביל אותם בהם, והם ציפו להגינות בסיסית.

הם האמינו בבני אדם, מסחר הוגן, הפרסומות, ואנשי המכירות שמכרו להם אשליות של חברה אמינה עם שירות טוב.

האמת שהוא צודק.

חובת הלקוח לקרוא חוזה שמאוד פשוט ונמצא בטבלה מסודרת בעמוד הראשון כל עיקרי התוכנית.

זה ברור מאליו שאם אתה קונה מכשיר חדש ולא סיימת לשלם על הישן אז תמשיך לשלם עליו.

אם היום אתה הולך וקונה ופורס הלוואה ל6 שנים ואחרי 3 שנים אתה עושה טרייד אין קונה אוטו חדש+מקבל הנחה של 30 אלף על הישן.

זאת אומרת שאתה תפסיק לשלם את ה3 שנים הנותרים של ההלוואה לבנק? ממש לא!

אז למה תחום הסלולר כן?

לסיכום, בן אדם שלא קורא חוזה שנמצא בדף אחד בטבלה ואחרי זה בא בתלונות שיבוא בתלונות לעצמו.

עם כמה שאני צרכן בהמון חברות שמספקות לי שירותים זו האחריות שלי להבין למה שאני נרשם.

אם מספקים לי חוזה ברור ואני לא קורא אותו ורק חותם זו אשמתי לאחר מכן אם אני לא הבנתי משהו נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך טבלה ,כדי לקרוא טבלה בעיברית עם כמה מספרים אני מניח שלא צריך דוקטורט או שאני טועה?

אם יש למישהו בעיה לקורא טבלה זו בעיה אישית שלו לא של חברה.

יש לך שורה של התוכנית כמה עולה ומה אתה מקבל והתנאים שלה

שורה של חבילת הגלשיה ומה היא כוללת

שורה של חיובים עבור ציוד

שורה של זיכויים עבור ציוד

שורה של זיכויים והטבות נוספות והתנאים שלה

לעשות +- +- ולקבל סכום(והלסויף מעמ אם יש צורך).

לעשות חשבון פשוט אני מאמין בארץ מלמדים בגן לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא טרייד-אין.

חייבו אותי להחזיר את הישן כשקניתי את החדש, ועל שניהם שילמתי מחיר מלא לחלוטין.

כי "ככה זה" בפלאפון (או לפחות ככה זה היה לפני כמה שנים).

אתה רואה? זה כל כך לא הוגן שגם לך לוקח זמן לקלוט.

עכשיו תשתמש באותה אנלוגיה של המכוניות שהבאת קודם, ותראה אם זה הגיוני לשלם עוד מאה אלף שקל על מכונית נוספת ולהחזיר את המכונית הקודמת למרות שעליה תמשיך לשלם גם כן מחיר מלא (וגבוה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...