windows 7 מראה לי כונן שלא קיים - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

windows 7 מראה לי כונן שלא קיים


ofir2000

Recommended Posts

ההרד דיסק שלי מחולק ל-3 כוננים והם מסומנים באותיות C-D-E. יש לי במחשב צורב די וי די והוא מסומן ב-F. חוץ מהכוננים/צורבים האלו אין לי שום כוננים/צורבים נוספים. כאשר אני נכנס ל"מחשב שלי" אני רואה עוד כונן שמסומן באות G. הכונן הזה בכלל לא קיים. השאלה שלי מה הסיבה שוינדוס 7 מראה לי כונן שלא קיים - האם יכול להיות שזה סוג של וירוס? והכי חשוב איך אני מוחק את תצוגת הכונן הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מריץ daemon tools או alcohol 120%?

TheReaper - אתה תותח על !!! :yelclap: יש לי על המחשב משהו דומה לתוכנות שהזכרת - את ה-POWER ISO ובאמת בהגדרות שלו מוגדר כרגע כונן אחד. מחקתי את הכונן בהגדרות של ה-POWER ISO והכונן נעלם. תודה רבה גבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הפתיע אותך שכשאתה מגדיר כונן וירטואלי אתה מקבל כונן וירטואלי? בשביל זה לא בדיוק צריך להיות תותח.

אתה מציג את זה כאילו שהגדרתי ל-POWER ISO שיציג כונן וירטואלי אחד ושניה אחרי זה הלכתי ל"מחשב שלי" ואז ממש הופתעתי שראיתי כונן נוסף - הבעיה שזה ממש לא כך.

המצב הוא כזה - לאחר שהתקנתי את וינדוס 7 התקנתי את ה-POWER ISO ביחד עם כל התוכנות שמשמשות אותי. הגדרת כונן וירטואלי אחד היא ברירת המחדל של POWER ISO (מה שלא ידעתי). לא שמתי לב שיש כונן נוסף מיד לאחר התקנת ה-POWER ISO אלא לאחר שהתקנתי את כל התוכנות - מה שגרם לי לחשוב שאולי הגורם להצגת כונן שלא קיים הוא תוכנה מסויימת שגרמה לזה או אולי איזה וירוס. בנוסף - כאשר הכוננים מוצגים אין על כל אחד מהם רישום אם מדובר בכונן פיזי או וירטואלי. הדבר הראשון שעולה לך לראש זה שכולם כוננים פיזיים.

על הגדרת המילה "תותח" אפשר להתווכח. בעיניי - אחד שבא ופותר לי בעיה שלא היה לי שמץ של מושג איך לפתור אותה הוא לא תותח אלא תותח על.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...