בעיה GOOGLE CHROME - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה GOOGLE CHROME


LoopXXX

Recommended Posts

התבצע עידכון אוטמטי של הכרום ולאחר הפעלה מחדש של התוכנה הוא לא נותן להיכנס לשרתים של BF3 כמו כן למנוע החיפוש של גוגל בטענה הבאה.

ניסית להגיע ל-www.google.co.il, אך השרת הציג אישור לא חוקי.

לא ניתן להמשיך, משום שמפעיל האתר ביקש מוגברת עבור דומיין זה.

כאשר אתה מתחבר לאתר בטוח, השרת שמארח אתר זה מציג את הדפדפן שלך יחד עם "אישור", לאימות זהותו. אישור זה מכיל פרטים מזהים כגון כתובת האתר, אשר מאומתים על ידי צד שלישי שהמחשב שלך בוטח בו. הבדיקה כי הכתובת באישור תואמת לכתובת של האתר, מאפשרת לוודא שאתה מתקשר באופן בטוח עם האתר שבו אתה מעוניין, ולא עם צד שלישי (כגון גורם פוגע ברשת שלך).

במקרה זה, אישור השרת או אישור CA ברמת ביניים שהוצג לדפדפן שלך אינם חוקיים. המשמעות יכולה להיות כי האישור אינו תקין, מכיל שדות לא חוקיים או אינו נתמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאריך ושעה הכל מדויק. לגבי NAME... אין לי מושג מזה ואיך עושים. לגבי זה הדפדפן שאני משתמש בו ודרכו אי אפשר להכינס לא לבאטל לוג ולא לגוגל. כמו כן אי אפשר לעשות סינכרון בין המשתמש לגוגל ככה שאני לא רוצה סתם למחוק את כל התוכנה והמועדפים יחד איתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון: אחרי שניסיתי כמה דרכים של מחיקות היסטוריה וקוקיז ודברים נוספים, כניראה שהעידכון מחק או השחיט חלק מקבצי התוכנה, עשיתי התקנה מחדש מסתבר שאיכשהו הכל היה כבר מסונכרן כמו שצריך לממרות שלא נכנסתי ליוזר הרבה זמן. פתר את הבעיה רק לאי מייל של וואלה וכניסה לסינכרון עם אך לגבי באטל לוג לא וגם אין כניסה.

עידכון 2:

נכנסתי להגדרות של > מאחורי הקלעים > הגדרות תוכן > סימון ב- V את "חסום נתוני אתר וקובצי Cookie של צד שלישי" וגם את "נקה קובצי Cookie ונתוני אתר ופלאגין אחרים כאשר אני סוגר את הדפדפן שלי". הפעלה מחדש של הדפדפן וכל הבעיות נפתרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...