עבור לתוכן

מסכים כחולים וקריסות במשחקים ותוכנות (כולל תמונות)

Featured Replies

פורסם

עם=With

אם=If

יש לי בעיה עם זה. אני מקווה שאני יזכור:)

אבל מה קורה עם הבעיה שיש לבחור? איך מתקדם?

פורסם
  • מחבר

לאחר אינספור בדיקות ומאמצים שעשיתי ועזרה רבה של חברי HW ללא איתור הבעיה נקודתית, בחרתי לשלוח את המחשב ל-TMS לצורך בדיקות מעמיקות (שזה די מצחיק כי כתוב שבדיקות מחמירות עושים בהתחלה... נזרום).

הגיע שליח UPS לביתי אתמול בבוקר, אך המחשב טרם הגיע ל-TMS.

מקווה מאוד שיגידו לי מה הייתה סיבת התקלה ואשתף את כולכם.

פורסם

כמו שרשמתי הבעיה היא בדרך כלל דריברים של כרטיס מסך בגלל שפירמטתה את המחשב זה שולל את זה,

לפעמים להודעת שגיאה יש מספר אפשרויות אני היתי אומר שאם הבעיה היא לא בדריבר של כרטיס מסך אז הבעיה היא בכרטיס מסך עצמו.

פורסם
  • מחבר

התקשרתי אליהם פעמיים היום (למרות שאמרו לי אתמול שהם יתקשרו אליי ברגע שזה מגיע).

הם אמרו לי שהמחשב הגיע ועוד מעט יכנס לבדיקות.

התקשרתי אליהם 15 דקות לפני סגירת החנות, נמסר לי שהכל תקין מהבדיקות שהם עשו וזה כנראה בעיה של הדיסק הקשיח שלי (F3 שהוצאתי מהמחשב הקודם) בנוסף נמסר לי שיש סיכוי שמשהו אצלי בבית כנראה גורם לבעיה (כבל, רמקולים).

הציעו לבדוק עם הדיסק הקשיח שלי - אושר.

הוסבר שגם אני עשיתי בדיקות מאמץ ובדיקה לזיכרונות, ומהבדיקות נראה תקינות מלאה, זה קורה כשמפעילים משחקים ותוכנות, זה לא צפוי ואין זמנים מדויקים.

בנוסף השארתי להם צילומים של מסכים כחולים במחשב.

TMS הציעו שהם ישחקו Battlefield 3 ו-Call of Duty Modern Warfare 3.

כמו שזה נראה עד ועכשיו, אני עלול להיות בלי מחשב חדש שקניתי למשך הרבה זמן.

הצעתי החלפה ללוח האם (כמובן שאני מוסיף את מחיר ההפרש) וזיכרונות וכך יהיה ניתן לשלול אופציות (לא עברו שבועיים מאז שקיבלתי את המחשב)

לטענתם אי אפשר להחליף חלקים כל עוד לא מאתרים את התקלה.

עכשיו כשחושבים על זה, אני בכלל לא בטוח שזה היה שווה את הכסף, כל ההתעסקות באיתור הבעיה אם זה פירמוטים, Memtest, בדיקות מאמץ נוספות למעבד, לזיכרונות, בדיקות כוללות מצידי, בנוסף מצידם עצם זה שאומרים לי שהכל נראה תקין, וגם אני ראיתי שמהבדיקות הכל נראה תקין, אז בקטע הזה אי אפשר להאשים אותם אבל במקרה כזה שלא עולים על הבעיה עדיף להתחיל לשלול אופציות, ומצידי גם להחליף את כל המחשב.

אם מחר עדיין טוענים שהכל תקין או ירצו למשוך עוד זמן מבלי להגיע לתקלה עצמה כנראה או ירצו לשלוח אליי את המחשב בחזרה מבחינתי העסקה מבוטלת, ואם כבר שולחים לי את המחשב ארצה לדעת שאכן החליפו בו משהו.

פורסם

תראה, הזיכרונות זה בטח לא, אתה כבר בדקת עם תוכנה. שאצלי התקלקל הסטיק memtest הראה מליון שגיאות.

כרטיס מסך גם לא.

תוכנות ודרייברים גם לא.

מה שנשאר לבדוק או לוח אם, או הארד דיסק.

אם הם אומרים שאין בעיות יכול להיות שיש קפיצות חשמל בבית אולי.

אתה יכול להגיד שאתה רוצה להחליף לוח אם גם אם זה אומר שאתה צריך להוסיף עוד קצת כסף.

המממ, עדיף לחכות שיחפשו וישברו ת'ראש איפה התקלה.

פורסם

נראה שעוד לא הבנתה את הבעיה שלו גם אם הוא ישלח להם אותו 100 פעם והם לא מוצאים תקלה הם יגידו לו לבוא לקחת

ולא נימצאה תקלה, בגלל זה שיש לי תקלה אני מוצא אותה ולאחר מכן שולח להם את המחשב לפחות ככה עשיתי בעבר אחריות כבר אין לי עליו.

אני מציע שתבדוק את הכרטיס מסך על מחשב אחר או להפך, לוח אם תקול יכול גם לגרום לבעיה עם הכרטיס מסך.

בגדול ממה שמצאתי באינטרנט מדובר בדריברים של הכרטיס מסך או בכרטיס עצמו, אני מוסיף יכול להיות גם בעיה בלוח אם כי יש קשר בין השניים.

פורסם

יש עוד אפשרות לנסות לבדוק האם הבעיה מקורה בחומרה או תוכנה:

תריץ את המערכת מ LIVECD של אובונטו.

תן לה לעבוד למשך זמן מה (נניח מספר ימים) ותראה אם גם שם המערכת קורסת.

(למרות שאם כבר פירמטת, פעם אחת, הייתי במקומך מפרמט שוב, מתקין אובונטו באופן זמני ואז בודק את המערכת).

אם המערכת קרסה גם שם, כנראה שמקור הבעיה הוא באמת חומרה.

בברכה,

חגי חדד

פורסם
  • מחבר

אתמול נמסר לי ע"פ בדיקות ש-TMS עשו, שהבעיה הייתה עם סטיק אחד של 4GB.

שאלתי עד כמה הם בטוחים בזה, קיבלתי תשובה "100%"

כמובן ששאלתי למה הבדיקות הראו את זה במועד מאוחר כל כך וההשערות היו שונות בהתחלה.

ביקשתי בנוסף להחליף את הלוח ל-Gigabyte GA-Z68MA-D2H-B3 כי אני עדיין חושד בלוח - אושר.

כרגע אני מחכה שהיבואן יחליף את הזיכרון, ככה ש-TMS יוכלו להרכיבו במחשב.

הגיוני שה-Memtest לא מדויק ואף מפשל? הם בדקו עם Elite משהו....

בכל אופן אני עדיין לא סוגר את הדיון, יכול להיות שגם אחרי החלפה של כרטיס זיכרון ולוח עדיין יהיו קריסות, יכול להיות שכשהמחשב יגיע אליי זה יקרה.

למרות שהפינה כביכול אמורה להיות סגורה, ארצה לראות זאת במו עיניי, ואעדכן כמובן :)

פורסם

פעם עשיתי בדיקה עם MEMTES וגם אחרי 15 שעות הוא לא מצא כלום, שעתיים אחרי זה נמצאה הבעיה. גם MEMTEST לא יכול למצוא הכל. :)

פורסם
  • מחבר

חשוב לי לציין שאתמול עשו לי סיפור על זה שאחזיר להם את הדיסק והקופסא של לוח האם הנוכחי, אז נסעתי לוולקום בראשון לתת להם את הקרטון והדיסק...

ולפני כמה רגעים שצילצלתי אליהם, שאלתי אותם "המחשב מוכן? אפשר לבוא לקחת?"

זה מה שאני מקבל בתור תשובה:

הם: "אנחנו עדיין מחכים ללוח ששלחת"

אני: "איזה לוח? לקופסא עם הדיסק והספר?"

הם: "כן, אנחנו לא יכולים לפתוח לוח חדש לפני שאנחנו שולחים את שלך ליבואן ומקבלים אחד חדש"

אני: "ומה עם כרטיס הזיכרון של 2GB DDR3 שקניתי בנפרד והבאתי לכם לצורך החלפה ל-DDR2?

הם: "DDR2 של 2GB יעלה לך 170 שקל, הם פשוט ישנים יותר והם יקרים, זה משהו כללי"

אני: "אשקול זאת, דברו איתי לפני שאתם שולחים את המחשב"

הם עוד לא חיברו את הלוח שלא לדבר על לעשות בדיקות עם הזיכרון והלוח החדשים!

אני מבזבז דלק כדי להביא להם קרטון, והם נותנים לי לחכות יותר משבוע -_-'

פורסם

יש כלי נוסף לבדיקת זיכרון של מיקרוסופט:

http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp

לטענת אנשים במספר פורומים שונים היו פעמים שהכלי הזה איתר תקלות זיכרון ש MEMTEST86 לא איתר.

בברכה,

חגי חדד

פורסם
  • מחבר

קיבלתי את המחשב עם עיקום בדלת, הנורה הכחולה של המחשב לא עובדת, ולמרות שהוספתי ללוח שתומך USB3 הם אומרים לי שאי אפשר לגרום לחיבור הקדמי ב-Fractal, חיבור ה-USB3 לעבוד ללא רכיב חיצוני (זה מדהים אותי, לא ידעתי ועדיין קשה לי להאמין)

נאמר לי שהנורה הכחולה בדלת נדפקה כנראה מהמשלוח בחזרה אליי, והם לא יקחו את המחשב על נורה כי יכול להיות שמשהו אחר ידפק ואפילו רציני יותר.

אז סך הכל המחשב בינתיים עובד, אם יהיו לי מסכים כחולים אני אעדכן.

מה שכן אני מאוד מאוד מאוכזב.

אסגור דיון זה הלילה בתקוןוה שלא יהיו מסכים כחולים וקריסות.

פורסם

בלוח יש USB3 אחורי, אבל הוא לא עוזר כי החיבור בפרקטל הוא חיבור לUSB3 HEADER - מה שאין לך בלוח.

פורסם
  • מחבר

אין יותר מסכים כחולים וקריסות...

מודה מקרב לב לכל מי שהיה פה בשביל לעזור.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים