השמאל איבד כל בושה - גם בעליית מחיר החשמל נתניהו אשם? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השמאל איבד כל בושה - גם בעליית מחיר החשמל נתניהו אשם?


vic07

Recommended Posts

בתקופה האחרונה אנו עדים למבול של כתבות בשלל כלי התקשורת התוקפות את ההתנהלות הכלכלית של הממשלה. בין מגוון הנושאים בגינם תוקפים את נתניהו מוזכר מחיר החשמל, למשל. אני קורא את הכתבות הללו ולא מבין מאיפה לכל הרוחות יש להם את החוצפה: הרי מחיר החשמל מושפע לא מעט מהוצאות חברת החשמל, חברה בעלת ועד עובדים כוחני שמבטיח משכורות ופנסיות עתק, העסקת קרובים לפי פרוטקציה, אי-אפשרות לקיים צעדי התייעלות ופיטורי עובדים מיותרים או לא יעילים וכו'. בחסות מי הועד עושה את כל זה? בחסות ההסתדרות השמאלנית (זוכרים את פרץ?) וכל ארגוני השמאל האעלק-סוציאליסטים למיניהם! ומי אשם?

כמובן, ה"שלטון" הימני!

כמובן שמחיר החשמל הוא רק דוגמה. לרשימה ניתן להוסיף את אי יעילות הרכבת (בחסות, שוב, ועד העובדים), מצב החינוך (דורש הסבר, אבל תחשבו על זה כך: איך ניתן לשפר את מצב החינוך? ע"י מורים טובים יותר. הדבר דורש לא רק תוספת שכר, אלא פינוי התקנים התפוסים ע"י מורים חסרי תועלת... אופס, אי אפשר, בחסות אותם הארגונים), הרבה מרכיבי המיסוי (נכון, אפשר לנתב את כספי המיסים באופן שונה, אבל אי אפשר שלא לראות שכל יוזמה סוציאלית דורשת באופן ישיר ומיידי כספי מיסים למימונה), המצב בנמלים... בכל המקומות בהם ארגוני שמאל בוחשים בקלחת מאז ומעולם כדי להמשיך ולהבטיח זכויות יותר ל"מקושרים",

ביבי אשם!

ואני שואל, מאיפה יש להם החוצפה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני אגיב יותר בפירוט לאחר מכן אבל זה מאוד פשוט: ביבי לא הוכתר על ידי הברנז'ה, ולכן הברנז'ה מאוד כועסת. ולכן הברנז'ה מאוד מעוניינת שביבי(או יותר נכון הימין בכללותו) לא יהיה בשלטון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השמאל כנראה מטומטם וחסר מוח..

דלקי המאובנים ילכו ויגמרו.. המחסור בהם כבר מעלה מחירים של פחם ונפט..

מה בידיוק מישהו אשם?

והדרך הכי טובה לצמוח ולעזור לאנשים במדינה זה ליצור מקומות עבודה בידיוק כמו שהוא עושה.

בואו לא ניתן לשמאל להשליט עלינו את החשיבה שלהם? נחשוב בעצמנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב הפראדיגמה הזו של שמאל ימין... אתם עוד לא קולטים שאין כזה דבר... מי שמנהל אותכם ואת ביבי זה לא הימין ולא השמאל,

זה אנשים מאוד עשירים. לא מאמינים לי? http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2012-25781df488755310/Article-9e6ecda22875531006.htm

עדיין לא? טוב יש אנשים שיכולים לתת להם סטירה עם האמת הפרצוף והם עדיין יעדיפו לטמון את הראש בחול...

אתם חושבים שזה נגמר פה? לא... אותו סיפור באירופה רוסיה וארצות הברית...

בהצלחה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביבי כרגע בבעיה כי כל עובדי המדינה רוצים כסף ותקנים וחוץ מזה המצב הביטחוני גם דורש תקציבים בגלל שבשנים האחרונות ההרתעה של ממש לא משהו. ביבי עובד כמו חמור כדי לפתור את כל הבעיות האלו ויש לו גם הישגים.

-העולם מרביץ לאיראן יותר חזק ומאיים עליה.

-ועדת הריכוזיות עשתה כמה דברים להלחם הפירמידות

-כחלון נכנס בחברות התקשורת

-ועדת הרכב של זליכה פרסמה מסקנות ושר התחבורה מאמץ אותם

-פתרו חלק מהשביתות

-שישנסקי אכל לתשובה חלק מהעוגה

-בשריפה בכרמל ביבי גם היה בסדר

בסך הכל קדנציה עמוסה ולחוצה עם ביצועים לא רעים.

למה השמאל מתלהם? כי הם לא חלק מההצלחה . בכלל הקדימה האלו מפלגה של מזג אוויר. קצת מזכיר את התיאור של מפאי של פעם התאוריה של שפטל שאומר שכל מה שהם רצו זה השלטון ואם אין שהמדינה תלך לעזאזל מצידם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעליית מחירי החשמל יש כמה סיבות, אחת הסיבות המרכזיות הוא שחברת החשמל נאלצה לקנות גז "יקר", ולהשתמש במזוט וזה בעקבות הפיצוצים הבלתי פוסקים במצרים.

עכשיו אי אפשר להאשים את ביבי שהצינורות במצרים התחילו להתפוצץ, מה שכן אפשר להאשים אותו או את השר מטעמו שאחראי לנושא הוא הכשלון בהקמת מתקן לקליטת הגז ממאגרי הגז שהתגלו.

כבר תקופה ארוכה מאוד שמדברים על הנושא ועדיין זה לא זז, בסוף הכול יהיה מוכן, הגז ישאב, הצינור כבר מונח ורק מתקן קליטה לא יהיה.

למי שהזכיר פה את איראן תחסוך ממני את הגיחוך, המהלכים שמתבצעים בעולם נגד איראן ממש לא קשורים לביבי או לשר החוץ האינפנטיל שלו.

זה שהוא אוהב להתפאר בזה שהסנקציות התחזקו בגללו לא אומר שזה נכון.

יש דברים שכול חסידי ביבי כאן שכחו, כמו העובדה שמחיר הדלק בשמיים, ואל תמכרו לי את הלוקשים האלה של איראן כמו ששר האוצר וביבי מוכרים לכם.

להזכירכם חבית נפט כבר עלתה 150$ ועדיין מחיר הדלק לא היה קרוב למה שהוא עכשיו.

ממשלת ביבי העלתה את המס על הבלו ביותר מחצי שקל! וחכו חכו בחודשים הקרובים ה"הוזלות" הזמניות על הבלו התבטלו.

שר האוצר אומר "שאי אפשר כול פעם לשנות מדיניות מסים", כלומר אי אפשר להוריד את מחיר הבלו(אחד מהמסים על הדלק), אותו שר אוצר שוכח שהוא העלה את הבלו במשבר הכלכלי כי היה חסר לו כסף(שגם לזה אני כבר לא מאמין), אז הוא יכל לשנות את מדיניות המיסים.

מאז המצב שלנו יותר טוב, אז למה לא להחזיר אותו לרמתו לפני המשבר? למה אתה ממשיך להעלות אותו?

ישראל ע"פ שר האוצר שלנו הפכה ליצואנית נפט, שר האוצר הרי טוען שאי אפשר להוריד את הבלו כי התקציב לא מאפשר, ואני שואל אותכם מעריצי ביבי נניח שמחיר חבית נפט יחזור לרמה של 80$, תסריט מציאותי לחלוטין, האם מדינת תקרוס? האם הפכנו ליצואנית נפט שהתקציב שלה מתבסס על מחיר חבית נפט? הרי הבלו הוא אחוז ממחיר הדלק(דבר הזוי לכשלעצמו!), אז אם מחיר הדלק יורד פחות כסף מגיע למדינה.

התשובה לכול השאלות האלה היא כמובן לא! אנחנו לא יצואני נפט, ואם מחיר חבית נפט ירד ל80$ המדינה לא תפשוט רגל, ומחיר הדלק הוא לא בגלל אירן.

אנחנו פשוט עם של תרנגולות עיוורות בלול ששוחטים אותם לאט לאט ומוכרים להם סיפורים כדי שיטילו עוד ביצים מזהב.

שר האוצר הזה וראש הממשלה הם בושה וחרפה, מוכרים לכם מאוהבי ביבי סיפורים ואתם אוכלים אותם.

אני חופר פה על עניין הדלק כי זה עניין מהותי, לנסות להמחיש לכם כמה לוקשים מאכילים אותכם פה כול יום ואתם פשוט שמים על זה חומוס ובולסים.

האבטלה נמוכה? הנתון הזה הוא שיקרי האבטלה הנמדדת היא רק של דורשי עבודה, החרדים לא נמצאים בנתון הזה, הנתון האמיתי הוא יותר קרוב ל20% אם לא יותר.

מחירי הדיור שוברים שיאים, ואני לא מדבר על ת"א, הממשלה הזאת לא מצליחה לפתור את המשבר, וכן זו אשמתו גם של ביבי במקום שמנהל המקרקעין במדינה המחורבנת הזאת יתחיל לשחרר קרקעות לבניה הוא מחזיק אותם בביצים ומחכה שהמחיר יעלה כדי לעשות רווח.

מחירי המים בשיא של כול הזמנים פשוט לא נורמאלי, אתה רוצה להתפיל מים? בסדר, אבל למה לאפשר את הבזאר הזה של תאגידי מים? למה לקחת מע"מ על מים? זה הרי אבסורד לשלם מס על מים המדינה הזאת נפלה על הראש!

סתם עוד משהו שגרם לי לגיחוך, ביבי התפאר שממשלתו העבירה תקציבים להצטיידות בעוד סוללות כיפת ברזל, חחחחחחח רק שהאמריקאים לא ישמעו את זה, אתם יודעים כמה סוללות כיפת ברזל ממשלת קנתה בכספה? 1 אולי 2, כול השאר הן במימון מלא אמריקאי בלי שום קשר לסיוע הביטחוני שצה"ל מקבל.

פשוט גאון הביבי הזה מתייחס לכולם כטמבלים וכולם מתנהגים בהתאם.

המצב של מעמד הביניים בכי רע, אנשים פשוט קורסים החרדים כבר 50% מתלמידי כיתה א' ערביי והבדואים הם פצצה מתקתקת ולמען הסר ספק הפלסטינאים מעניינים לי את הביצים באמת הם לא חלק מהדאגה שלי כרגע.

תמשיכו לאכול את הלוקשים שביבי מאכיל אותכם על איראן ולטמון את הראש בחול, כי ביבי מושלם, הוא חכם, הוא יודע אנגלית ויש לו פ*ן מזהב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאילו שאין פה מאה ואחד מיסים אחרים ישירים ועקיפים....

אנשים פשוט לא מבינים או לא רוצים להבין מה הולך סביבם עד שמאוחר מידי, וזה הבעיה, שכולם שמנים ושבעים מידי לעשות משהו...

אבל חכו גם זה ישתנה בקרוב...

לי רק נשאר לומר אמרנו לכם. אבל כמובן שאתם הרבה יותר חכמים...

אז זהו שתואר על הקיר לא עושה אותך חכם הוא רק עושה אותך תוכי, ממושמע...

אז לכו לעבודה, שלמו מיסים, שלמו את החשבונות שלכם, תראו את הטלוויזה, תלכו אחרי אופנה

תתנהגו נורמאלי, צייטו לחוק וחיזרו אחרי, אנחנו חופשיים!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...