פורסם 2012 במרץ 2513 שנים הממצאים:חצי עבודה של טכנאי קודם, התחבר לכבל של יס אבל מה? לא החליף את הקונקטור של יס...מה עוד? הטכנאי הראה לי את הקונקטור, מלא מלא בחלודה ככה שתקפידו שבאים אליכם הטכנאים שיבדקו לכם את הקונקטור...הטכנאי אמר לי שאם הייתי משאיר ככה ולא מנדנד להוט (שבמעקב על המודם אמרו הכל מצויין) היה מגיע שלב גם של איבוד סינכרון מלא.מה שמראה לא לוותר להם, אני התקשרתי כל פעם בזמן אמת של התקלה שיראו שבאמת יש איבודי מידע (הגיע שלב של 60% איבודי מידע!)בקיצור מאז ההחלפה האינטרנט שב לפעול כמו פעם אין איבודי מידע כלל והכל רציף, סוף טוב הכל טוב ^.^
פורסם 2012 במרץ 2613 שנים ככה זה בהוט, הם לא יודעים בעצמם את העבודה שלהם, כל הזמן בעיות תשתית גם באיזור שלי ברמת גן.שולחים לי טכנאים כמו גרביים והתקלות נשארות.
פורסם 2012 במרץ 2613 שנים מחבר בגלל זה אני דרשתי טכנאי בכיר... הוא ישר עלה על הבעיה לעומת הטכנאי המפגר הקודם שלא ידע דבר מהחיים שלו...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.