עבור לתוכן

ניהול מנוע (GSX1100F) בעזרת בקר ארדואינו.

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם.

אני עובד כרגע (חייב לציין שדי לאט - העסק נמשך כבר כמעט שנה...) על פרוייקט שיפוץ אופנוע. הדגם הוא GSX1100F שנת 89 כאשר המטרה היא להפוך אותו לסוג של צ'ופר / בובר (למי שממש רוצה להכנס להגדרות).

פרטים ומעקב אחרי העבודה אתם יכולים לראות פה - http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=73713

התוכנית שלי היא להעיף את הקרבורטורים ואת מערכת ההצתה המקורית ולהשתמש בארדואינו לניהול המנוע - כרגע יש לי Duemilanove שמשמש כבקר פיתוח והגרסה הסופית תעבוד על mini. מכיוון שהפורום בפולגז יותר מונחה אופנועים / ברזל (שזה מאד מאד כיף ד"א) אני גם אשמח לשמוע דעות מהפורום הזה לגבי ניהול המנוע.

אני אעלה בהמשך עוד קצת מידע וסכמות - המבנה הכללי להלן:

1. למנוע 4 צילינדרים - ומכאן שיש צורך ב 4 מזרקים ו 4 מצתים.

2. כל מזרק וכל מצת יופעלו ע"י ממסר מסוג SSR.

3. המנוע מצוייד כבר בחיישן מצב קראנק עם 4 שיניים שמתוכן שן אחת ארוכה יותר.

4. חיישן TPS קיים על גוף המצערת.

5. חיישן למבדה (חמצן) נקנה ויורכב על מערכת הפליטה.

6. קצב עבודה - סל"ד מקסימלי 10900.

זה מה שאני מתכנן בינתיים - יש עוד כמה אופציות שייתכן שאני אכניס אותן - חיישן טמפ' שמן (המנוע מקורר שמן - אוויר).

בשלב הנוכחי - הפעלתי מזרק ומצת בעזרת הבקר (קיימים סרטים שלהם עובדים בפורום בפולגז). עדיין בתור בדיקה ולא שום דבר מעבר כאשר חלקים עדיין בדרך (סלילים חדשים וכד') ויש לי עוד עבודת הרכבה מסויימת למנוע.

אני אשמח לשמוע דעות על הנושא. אם למישהו יש ניסיון במערכות ניהול מנוע וכד'.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים