תשתית הוט וספק בב"ל ל- 30M - כמה צריך לעלות? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשתית הוט וספק בב"ל ל- 30M - כמה צריך לעלות?


matan007

Recommended Posts

יש לי טריפל בהוט שע"פ החשובות שהם שולחים בסוף חודש, יוצא שאני משלם 66 ש"ח על תשתית 12M, זה לא כל כך משנה לי כי אני מסתכל על זה כחבילת טריפל של 315 ש"ח לחודש על טלפון + TV+ . לגבי הספק, סוף החודש נגמרת לי התחייבות לבזק בין לאומי על 12M. אני משלם להם 29 ש"ח בחודש על 12M..זה מחיר בן זונה אבל בא לי לשדרג ל- 30M. לגבי התשתית (הוט) לפי מה שבדקתי לפני חודשיים מדובר על תוספת של 25 ש"ח לטריפל (ז"א 340 ש"ח בבחודש על הכל) והם שולחים גם את ה- HOT BOX. לגבי הספק (בב"ל), הם רוצים מימני 49 ש"ח לחודש..שזה מחיר שהשגתי לפני חודשיים גם כן.

לגבי התשתית אין פה הרבה מישחק ולפי מה שהבנתי, לא גמישים במחירים שלהם. לגבי הספק מישהוא יודע על מחיר נמוך מ- 49 ש"ח לחודש ב- בב"ל עבור 30M? אין לי בעייה להתחייב כמה שהם רוצים.

אשמח לשמוע כמה אנשים משלמים לבב"ל עבור 30M?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה :jump:

אפשר לדעת כמה אתה או אחרים משלמים לספק עבור 30M? בסוף מדובר על "שוק" עם החברות האלו...פשוט שיהיה לי מושג כמה רחוק אני יכול להגיע כי ברגע שאני סוגר עסקה, אין דרך חזרה. לגבי תשתית אין יותר מידי מה להתווכח עם שמדובר על טריפל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

אז אני מבין שהמחיר נע בין 150-200 ש"ח בחודש עבור תשתית+ספק ל-30M.

nat64x אמר לא לעבור את ה- 100 ש"ח עבור שניהם, זה ריאלי ביכלל?

כפי שאמרתי אני מקבל תשתית דרך הטריפל של הוט (315 ש"ח לחודש על שלושת השירותים). לפי חשבוניות שנשלחות לי הביתה כל חודש יש הפרדה בין TV לאינטרנט וטלפון. על רשום 66 ש"ל לחודש (עבור 12M). שדיברתי איתם לפני חודשיים, אמרו תוסיף 25 ש"ח לטריפל בשביל תשתית 30M. ז"א אם נוסיף זאת לחשבונית האינטרנט יוצא 91 ש"ח לחודש, זה לא מדוייק כל ההפרדה של השירותים בטריפל, לכן לא ניתן להשוות למישהוא שמשלם להוט רק עבור תשתית בלבד. בב"ל הציעו לי 30M ב- 50 ש"ח לחודש עם התחייבות לשנה אם אני לא טועה.

סה"כ יוצא כביכול 141 ש" לחודש. מצד אחד משתלם אבל מצד שני שמעתי על אנשים שמצתרפים היום לטריפל של ומקבלים תשתית 30M כבר בבסיס של 315 ש"ח (ז"א 66 ש"ח לתשתית 30M). ולגבי בב"ל נגמרת לי התחייבות החודש והמחיר שקיבלתי היה לפני חודשיים, כעת אני מתחייב שוב וגם יכול לנדוד, אז אולי שווה לבקש הצעה חדשה?

במידה ומניסיון פה של אנשים זה מחיר טוב..אני סוגר בקרוב לפני שתיגמר לי חבילה ואז אני אשכח לחדש וישלם בטירוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

דיברתי הרגע עם בב"ל והציעו לי 30M ב- 40 ש"ח לחודש ללא התחיבות. מנגד פתאום גם יש את שמציעים לי 20 ש"ח לחודש עבור 100M. אני ממש לא יודע מה לקחת...? הגיוני לקבל עוד 70M ולשלם 20 ש"ח פחות???

מה עדיף לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...