עבור לתוכן

R90- ZTE

Featured Replies

פורסם

קיבלתי את המכשיר הזה מסלקום.

עשיתו לו בטעות עידכון גירסה והוא הפך לאנגלית בלי אפשרות להחליף לעיברית.

בסלקום לא יכולים לסדר את זה.

בנוסף לכל עכשיו הוא בכלל לא עובד, הוא נתקע על הסמל של טלקום(לא סלקום, אלא חברה בריטית כלשהי).

יש מה לעשות?

פורסם

חברה ניו זילנדית אם לדייק.

מה דעתך על לפנות לסלקום?

פורסם
  • מחבר

פניתי, הם לא יכולים לעשות כלום לפי מה שהם אומרים.

אם הם פשוט יצרבו אותו, הוא יעבוד כרגיל?

הם סתם לא רוצים לעזור?

יש עילה להפעיל אחריות?

פורסם

קודם כל, שנה את הכותרת לכזו שתכיל את תמצית השאלה. לדוגמא- "אחרי עדכון גרסא עצמאי, אין עברית והמכשיר לא עולה ככל - מכשיר ZTE R90".

שנית, לך למעבדה ותקווה שהם יוכלו לעזור לך.

אם אתה לא יודע מה אתה עושה (או לא בטוח בתוצאות), כדאי שלא תעשה...

** איך עדכנת "בטעות" גרסא? ;)

הגיוני שסלקום לא ירצו לעזור- אתה לא אמור לשחק עם דברים כאלו וזה מוריד את האחריות. בין אם הם לא רוצים ובין אם הם לא יכולים (זה לא מכשיר נפוץ, יכול להיות שפשוט אין להם ציוד שלו..).

אם הם יצרבו גרסא חדשה- כן, הכל יעבוד. אבל אתה אומר שהם לא יכולים לעזור..

פורסם
  • מחבר

הם פשוט לא רוצים להתעסק איתו.

זה כל כך מרתיח אותי!

הם פשוט יכולים לחבר אותו ולצרוב לו גירסה מחדש.

הם בכלל לא ניסו את זה.

פורסם

קודם כל, אתה לא יכול להיות בטוח שהם יכולים.

שנית- אל תכעס עליהם. זוהי זכותם המלאה וההגיונית בהחלט:

אתה התעסקת עם המכשיר וע"י כך הסרת אחריות. הם לא מוכנים לממש אחריות, אחרי הכל זה נגרם באשמתך, בלי אחריות.

הם לא נדבנים, ולא מוכנים לספק שירות לכל מי שיבוא אליהם ללא אחריות.

לך למעבדה פרטית.

פורסם
  • מחבר

הם בכלל לא מוכנים לחבר אותו.

וחבל, אני לא אמשיך את עסקי אצלהם.

פורסם

זוהי זכותך המלאה, רק תבין שאתה לא יכול לבוא אליהם בטענות. אם תעשה את אותו הדבר בחברה אחרת- תקבל יחס זהה.

פורסם
  • מחבר

לא בטוח, הרי הפלאפון לא שבור, לא ביקשתי תיקון של חלקים שבורים, רק חברו אותו למחשב ותריצו את ההתקנה מחדש.

הם אמרו שאולי יש לו וירוס או שמהו כזה(הזוי).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים