פורסם 2012 בינואר 1213 שנים 1. עדשת זום רחבה 18-200 או 18-135 2. עדשת מאקרו 1:1כוללות מייצב תמונה ומנוע אוטו פוקסלא משנה איזה חברהאפשרות גם מיד שניה או מחו"לתודה!
פורסם 2012 בינואר 1213 שנים אני משער שמדובר בעדשות לקנון. האם אלו תהינה העדשות היחידות?התקציב לא מספיק לשתי עדשות כנ"ל - עדשת מאקרו ייעודית היא עניין יקר (1500-2000), עם מייצב אופטי - יקר מאוד (4000 ומעלה).בתקציב מצומצם וללא ניסיון קודם משמעותי בצילום, הייתי ממתין עם עניין המאקרו, שהוא עסק יקר ומורכב יחסית עם מצלמות DSLR.כסט למתחילים שמעוניינים ללמוד ולהתפתח שילוב מוצלח הוא ה-18-135 ביחד עם ה-50/1.8.
פורסם 2012 בינואר 1213 שנים מחבר אני לא מחפש עדשת מאקרו יעודיתראיתי שיש עדשות של סיגמא וטמרון שהם גם זום וגם עם יכולות מאקרו בפחות מ2000 איך הם? מה לגבי דפיוטר RAYNOX DCR-250 ?מה לגבי עדשת קלוז אפ +10 שעולה כמה דולרים באיביי?תוכל להסביר לי לגבי ה1.8 ב50/1.8מה אומר המספר הזה?ומה אומר הסימון הזה : F4-5.6?
פורסם 2012 בינואר 1313 שנים ראיתי שיש עדשות של סיגמא וטמרון שהם גם זום וגם עם יכולות מאקרו בפחות מ2000 איך הם? סבירות, אבל לא אידיאליות לעבודת מאקרו ובלי מייצב קשה לעבוד איתן אלא בתנאי תאורה אידיאליים. מה לגבי דפיוטר RAYNOX DCR-250 ?מה לגבי עדשת קלוז אפ +10 שעולה כמה דולרים באיביי?פוגע באיכות התמונה. דיופטר טוב עולה הרבה כסף ועדיין לא מהווה תחליף לעדשת מאקרו יעודית. בהרבה מקרים מוסיפים דיופטר לעדשת מאקרו על מנת להשיג הגדלות מיקרו (מעבר ל-1:1).תוכל להסביר לי לגבי ה1.8 ב50/1.8מפתח צמצם מרבי. ומה אומר הסימון הזה : F4-5.6?תחום מפתחי הצמצם המרביים לאורך מהלך הזום - מהקצה הרחב אל הצר. מפתח צמצם הוא היחס בין אורך המוקד של העדשה לקוטר הצמצם וקובע את כמות האור הנכנס אל תוך המצלמהלדוגמא 17-55/3.5-5.6 היא עדשה עם מפתח צמצם מרבי של 3.5 ב-17 מ"מ ו-5.6 ב-55 מ"מ.
פורסם 2012 בינואר 1313 שנים מחבר תודה.אז בקיצור אין פתרון סביר למאקרו חוץ מעדשת מאקרומה לגבי העדשה הזאת?http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=Sigma%2028-300%20DG%20macroעד כמה מחסור במייצב תמונה קריטי במאקרו באור יום?
פורסם 2012 בינואר 1313 שנים חבל להתפשר כל-כך על איכות העדשה רק בשביל יכולת מאקרו מוגבלת.למשתמש מתחיל שמעוניין ללמוד ולהתפתח אני חושב שראוי להתחיל עם עדשת זום כללית פשוטה יחסית (18-135 לצורך העניין) ועוד עדשת פריים מהירה וזולה כמו ה-50/1.8 שתאפשר לימוד וצבירת ניסיון בתחום של עומק שדה רדוד ועבודה בתנאי תאורה לקויים.בעוד כמה חודשים תוכלי לבצע קניה הרבה יותר מושכלת של עדשת מאקרו או כל כיוון אחר אליו תרצי להתפתח. עד כמה מחסור במייצב תמונה קריטי במאקרו באור יום?עניין התאורה בצילומי מאקרו הוא לא פשוט. צילום באור יום לא תמיד פותר את הבעיה משום שנושאי מאקרו מאוד רגישים להצללה או לתאורה ישירה עזה וחלקם (חרקים חיים) דורשים מהירויות סגר גבוהות. רוב תמונות המאקרו המוצלחות כוללות אלמנט כזה או אחר של תאורה מלאכותית. בנוסף - את רוב נושאי המאקרו קשה לצלם בלי עזרת חצובה או אמצעי ייצוב אחר.
פורסם 2012 בינואר 1313 שנים מחבר תודה, ושאלה לא קשורה תוכל להגיד לי מה מקור הרעשים בתמונה? שים לב לאיזורים החשוכים זה מופיע לי בכל תמונה בכל תנאי תאורה ועם כל עדשה התמונה צולם על מצב אוטומטי
פורסם 2012 בינואר 1313 שנים לטעמי הידע המועט שלך היום לא מאפשר לקנות עדשת מאקרו בצורה מושכלת.זה תחום מאוד טכני, והידע הטכני שלך כרגע שואף לאפס.אתה זורק פה כל עדשה קקמייקה שהיצרן החליט להדביק לה תווית מאקרו. בעזרת ידע, אפשר לחסוך הרבה כסף מיותר. אם תקנה כרגע זה יהיה בבחינת ניחוש פרוע.עדיף ללמוד קצת את הבסיס, אח"כ תתעמק בטכני, אח"כ תחזור להתעניין במאקרו.לגבי עדשה כללית - ה 18-135 תספק תוצאות מעט חדות יותר, ה 18-200 תיתן לך עוד טווח.לטעמי אין צורך בעדשת הכלבו טווח של עד 200 מ"מ באיכות כל כך ירודה.לשימוש כללי 135 מספיק, לצילומי טלה 200 לא יספיקו, ובטח לא באיכות הירודה שהעדשה תציע.אם אתה מתכנן לצאת לחופשה עם עדשה בודדת בלבד, תוספת הטווח מבורכת. מכאן שמה vacation lens וזה גם מה שעמד לנגד עיני המתכננים (פשרה אופטית)לכל מקרה אחר, חבל להתפשר כל כך באיכות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.