מהי העסקה המשתלמת ביותר לגלאקסי S1 באורנג'? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהי העסקה המשתלמת ביותר לגלאקסי S1 באורנג'?


A.Iniesta

Recommended Posts

אני לא יודע כמה אתה מדבר בפועל, אבל רוב התוכניות האלו בנויות בצורה כזו שהלקוח ממילא לא מנצל את כמות הדקות והסמסים שהוא מקבל.

לדעתי יותר זול לך לקנות פלאפון בחנות פרטית, ולהתנייד לרמי לוי, או לפחות לקחת תוכנית שבה אתה משלם רק על כמה שדיברת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב בדיוק ההפך. חבילת דקות וסמסים ואינטרנט משתלמת ברוב המקרים, גם למי שמדבר מתחת ל500 דקות. אין הפתעות בסוף החודש, והסכום בחשבונית נשאר קבוע בלי הפתעות.

שאני היתי במסלול חיילים באורנג' עם תעריף לדקה, היתי מגיע לחשבוניות של 100-400 שח!

ולפותח הדיון - לא הבנתי אם יש לך כבר 1 כחלק מהתוכנית באורנג' או שאתה מעוניין לרכוש אחד, כך או כך אתה משלם יותר מידי על החבילה שלך.

אני יודע שבאורנג' יש חבילות חדשות לסטודנטים וחיילים עם 500 דקות וסמסים ואינטרנט של 2 גיגה עם מכשיר בסביבות ה 200 שח, ממליץ לך להתקשר לשירות לקוחות וללחוץ עליהם להוריד לך את סכום החיוב.

עכשיו כל מי שחושב שרמי לווי טוב יותר - משתמש ממוצע מדבר 400 דקות ושולח 200 הודעות בחודש, נוסיף לזה את עלות הגלישה בסמארטפון והגענו ל 186 שח כולל דמי שימוש בבתעריף של רמי לוי. אה וכבר הזכרתי שלא מקבלים החזרים בגין מכשיר? משמע אין ניתוק זיקה אז תוסיף את מחיר האייפון החדש לצורך העניין לעלות החבילה והגענו לסכומים זהיים ואף גבוהיים מהמתחרים.

ושוב פותח הדיון אני חוזר אליך. תבדוק כמה דקות אתה מנצל בחודש וכמה סמסים, במידה ואתה לא עובר את ה200 דקות בחודש ואת ה 100 sms, אז רמי לוי מתאים לך.

אני אישית, מגיע כל חודש ל1000 דקות שיחה ו200-300 סמסים(מתוך חבילה של 1100 דקות ו 1100 סמסים עם גלישה) ומנצל בפועל 2 גיגה של גלישה. למזלי הגדול ביצעתי ניתוק זיקה לפני שחברות הסלולר הפסיקו לתת החזרים מלאים על המכשירים, אז חשבונית חודשית שלי מסתכמת בכ 120 שח :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...