Symbore פורסם 2011 בדצמבר 11 Share פורסם 2011 בדצמבר 11 הזמנתי לפני קרוב לחצי שנה ספרים ב-1000 שקל. בגלל יחודם של כמה מהספרים יצרו איתי קשר והוסכם על ידי שהספרים ישלחו אלי לאחר חודשיים. לאחר שלושה חודשים יצרתי קשר עם החנות ושם נאמר לי שהחנות עברה בעלים ויקח עוד חודש. מאז עברו עוד חודשיים בהם החנות כן מתפקדת (האתר והפייסבוק מעודכנים) אך הם הפסיקו לענות לי למיילים, את הכסף כמובן הם לקחו ולא דרך פייפאל אלא מהויזה שלי. האם יש בידי אמצעי כלשהו להלחם נגדם? האם ישנה דרך משפטית לקבל החזר כספי? או שאני צריך לשכוח מהכסף ולהמשיך הלאה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
matrix66 פורסם 2011 בדצמבר 12 Share פורסם 2011 בדצמבר 12 תנסה לפנות לשירות לקוחות של הכרטיס שלך כמה שיותר מהר אולי עדיין אפשר להחזיר לך את התשלום.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2011 בדצמבר 12 Share פורסם 2011 בדצמבר 12 קודם כל באמת כדאי לפנות לכל שירותי הלקוחות שאתה יכול - אולי יעזרו לך.בכל אופן, אני לא מומחה גדול בתחום אבל מבחינת ההגיון - אם שילמת כסף לאדם/חנות X והיא לקחה את הכסף אך לפני שהספיקה לספק לך את המגיע לך החליפו בעלים או שהחנות פשטה רגל ורק השם+המוניטין שלה נקנה ע"י אדם אחר אך בפועל זו חנות אחרת לגמרי - אני לא חושב שאתה יכול לבוא לדרוש מאותו בעלים/חנות את הכסף כי הכסף הזה מעולם לא היה אצלו, למה שיוציא כסף מכיסו על מה שהבעלים הקודמים עשה? שוב, כל זה בהנחה והחנות הקודמת פשטה רגל וכל שאר הדברים המשפטיים שכרוכים בזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2011 בדצמבר 12 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 12 העניין הוא שאני לא בטוח שהם החליפו בעלים אלא זאת הייתה דרך להתחמק ממני.מייל אחרון שלחתי לפני ארבע ימים ועדיין לא קיבלתי תשובה.אתמול שלחתי מייל מחשבון אחר בנוגע לביצוע רכישה וקיבלתי היום תשובה.הם מתחמקים ממני.. בכל מקרה שלחתי להם מייל אחרון שבהם אני מאים (מתחנן) שאני אפנה לויזה שלי אם לא יענו לי ביומיים הקרובים אני אפנה לויזה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2011 בדצמבר 12 Share פורסם 2011 בדצמבר 12 אני מבין שזה קנייה מחו"ל? או שהבנתי לא נכון?בכל אופן, אני כבר מחר בבוקר היתי מתחיל לפנות לויזה - אין שום מניעה שהויזה תתחיל להתעסק בזה, אם תקבל את מבוקשך (כסף או ספרים) לפני כן - מה טוב, אם לא - שהויזה תמשיך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2011 בדצמבר 12 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 12 כנראה שאתם צודקים וזה באמת מה שאני אעשה.השאלה שלי מה הויזה באמת יכולה לעשות מהעניין הזה?וכן זה אתר מחו"ל: http://www.sthelensbookshop.com/לאחר אין ספור הזמנות מאתרים מחו"ל ותמיד קבלת שירות מצוין, אני נופל דווקא עכשיו ועוד בהזמנה לא קטנה. מבאס העניין קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2011 בדצמבר 12 Share פורסם 2011 בדצמבר 12 לא מכיר את החנות, וחבל שלא שילמת ב-PP כי אז אני חושב שאולי היה יותר מה לעשות. בכל מקרה, מה ניתן לעשות - את זה תשאיר לויזה עצמה. היתי מנסה שוב לפנות לשירות לקוחות של האתר/חנות (אם קיים כזה בכלל) בטלפון (מחירי השיחות לחו"ל הם גרושים וגם אם יצא לך כמה עשרות שקלים בסופו של דבר, נראה לי שזה שווה את הסיכון שבהפסד 1000 ש"ח ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2011 בדצמבר 12 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 12 העניין שהם לא מקבלים PP. אני תמיד מעדיף לשלם דרכם ולו רק בשביל שלפחות אנשים יהיה מידע על הכרטיס אשראי שלי.אני יכול לנסות להתקשר אבל הרבה לא יצא מהעניין (כאמור הם פשוט מתעלמים מהמיילים האחרונים שלי) ואני לא חושב שקונים מהם כל כך הרבה שאיכשהו ניתן להסביר את החוסר תשובות מהם.בכל מקרה מחר אני אצור קשר עם הויזה שלי ואני אעדכן לאיפה זה זז. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2011 בדצמבר 12 Share פורסם 2011 בדצמבר 12 ממיילים אפשר להתעלם אבל משיחת טלפון לא. אני היתי מתקשר, מדבר עם מי שאחראי שם על הנושא, מברר את העובדות (שוב, אולי התחלפו בעלים והיתה פשיטת רגל ואין לך למי בכלל לבוא בטענות) ואז רואה איפה אני עומד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2011 בדצמבר 12 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 12 כן אבל אם חנות מרשה לעצמה להתעלם מלקוח מה יפריע לה לנופף אותי בהבטחות שווא ועל הדרך לבזבז עוד כמה שקלים בשיחות.בדקתי תעריפים והם אכן סבירים ושיחה של כמה דקות לא תרושש אותי. חבל שלא שמרתי את המיילים הישנים שלי כזכור לי הם או אמרו שהם "עברו בעלים" או שהם "עברו שינויים"בכל מקרה זה נאמר בדיעבד על מנת להסביר למה העיכוב ולא למה אני לא אראה מהם כלום, כמו כן השם של זאת שחתמה על המייל לא השתנה בין כל השיחות.נקווה לטוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xtract1 פורסם 2011 בדצמבר 12 Share פורסם 2011 בדצמבר 12 בהצלחה בכל אופן. תעדכן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2011 בדצמבר 13 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 13 עדכון: הויזה לא יכולה לעשות שום דבר, הפנו אותי למועצה לצרכן. קצת מוזר לי אבל ניחא.מבחינת החברה: הם לעומת זאת כאשר קיבלו את האיום ענו לישהם שלחו לי חבילה עם מקצת הספרים דרך EMS ואכן לפני חודשיים הייתה חבילה כזאת שלא לקחתי בגלל הסכום ההזוי שדרשות בעדה. המייל נשלח אליהם ביקש מהם את הספרים המוכנים לשלוח דרך מייל רגיל עם מעקב, על שאר הספרים לפדות אותי כאשר אני מוכן לקחת על עצמי את עלויות המשלוח החוזר לישראל דרך דואר רגיל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Symbore פורסם 2011 בדצמבר 18 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 18 האמת? לא ציפיתי אבל החבילה נשלחה עם כל הספרים למעט אחד עליו אני אמור לקבל החזר כספי.אני רק מקווה שהספרים יגיעו באיכות נורמלית...אין ספק שהאיום על לפנות לויזה בנוסף לכך שאפנה לצ'ק פלניק (הם עובדים בשיתוף איתו לחתימת ספרים, אני מכיר אותו מתקופתי בארה"ב) ואספר לו על איך החנות שהוא מפרסם בכל מקום מתפקדת.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.