מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי - עמוד 93 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי


xtract1

Recommended Posts

בתור ניסיון של שנה כנציג שירות (שים לב, שירות, לא הנציגי מכירה שרק מטעים את הלקוחות ויוצרים בעיות לפעמים במכוון) ומכירה באורנג'

הרבה מהטעויות זה טעויות של נציגים

הרבה מהם זה דפקות במערכת

וחלק מסוים זה טעויות של הלקוח.. או סתם תמימות.

בכל מקרה, אף אחד פה לא תמים, ובמיוחד לא פלאפון שיש קונצנזוס בעולם הסלולר (לפחות בחוגים שאני מכיר) שהיא החברה הרמאית ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה זה חיוב הזוי? תן דוגמאות.זה שאחד העובדים שלך התקשר לרשות או למודיעין 144 או שלחת MMS או נכנס והוריד זה לא נקרא חיוב הזוי.

לא נכון שאתה מכליל פה!

כן, יש כאלה שמנסים לגלוש\להוריד דברים מהרשת או מהתכנים המטומטמים-ומתוערפים-בגזל-מותאם-ע"י-הספק מבלי שיפעילו שיקול דעת, ומבלי טיפת אחריות- שהרי ידוע שהסלולריות דורשות תעריפים מסוימים על דברים מסוימים.

סבבה, אין לאף אחד [מאיתנו פה, אני משער...] תלונה על כך.

אבל כן יש חיובים הזויים מתצורת "שירות חדשות\הורדת קליפים\רינגטונים" או סתם חיובים מנופחים על שיחות בתעריף שונה ממה שהובטח... וכל מה שרשמתי הרגע היה לי אישית [תאמין לי- לא התלוננתי על שום דבר בתמימות שלא ידעתי וכו' - אלה פשוט דברים שמעולם לא ביקשתי והחליטו שאקבל כהטבה +חיוב - מגניב הא :s07: ]

אני לא מבין למה אתם [הנציגים] מרגישים צורך כה עז להגן- נדמה שלפי דבריכם "עם סתם אוהב להתלונן ולהמציא תלונות שהוא עצמו אשם בהם" ושהחברות צדיקות....

חבל על הויכוח...

נ.ב.

באגים במערכות התוכנה והחיוב? לא על חשבוננו- תודה!

זה לא צריך לעניין לי ת'דודה שיש לחברות באגים.

אני מוכן להבין- בודאי שזה קורה- אבל את התמודדות החברות ע"י התחמקות וזה שאני צריך לרדוף אחריהן?! שידאגו לכך שהתוכנה תהיה בסדר ושלא יתבכיינו.

משום מה במשכורות אין באגים שגורמות להם להפסיד כספים בצורה אקראית אך קבועה- ואם כן- הם ימצאו דרך לקזז ומהר!

אבל עבור הלקוח?

שיחכה\שימות\שיצא לו המיץ עד שיוותר\כל התשובות נכונות

עכשיו תשאל אותי שוב למה אין הרבה מידי אהדה להתנהלות של החברות הותיקות שיש לכולנו היסטוריה ארוכה ומייגעת איתן...

[סליחה על התוקפנות כן, אני רק די מתרגז כשאני נזכר בשעות והימים שרדפתי אחרי החברות כל פעם- זה היה מורט עצבים ]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנציג של אורנג'? אני לא בא אליך בטענות, כל אחד צריך פרנסה, אבל החברה הזו היא מקור הבלגן. מאוד הצחיק אותי הפרסומות שלהם של אורנג' CLEAR. הרי כשפלאפון היו לבד המחירים היו יקרים אבל מאוד ברורים. הצטרפו והורידו מחירים וגם אז הכל היה ברור. חשבו שגם אורנג' יורידו מחירים, אבל הם נקטו בשיטה חדשה. הם ביבלו את הל הציבור לקוחות עם חיובים זיכויים התחייבויות שירותים והחברות האחרות למדו את הטריק מהם. ברור לך שקמו חברות שכל תפקידם היה לעזור ללקוחות למצוא מסלול משתלם? למה צריך מומחה? בגלל שסיבכו את זה בכוונה מומחים אחרים שאף לקוח סביר לא יוכל להשוות.

אפילו אם החברות הישנות יתנו לי מנוי בחינם אז אני לא חוזר, אני יכול לראות יותר מצעד קדימה ולהבין שהן רוצות לגרום לסוף התחרות ולחזור לימים הטובים של חליבת הציבור. תסתכלו אפילו במסלולים שהן מפרסמות עכשיו. חיובים והחזרים שינוי מחיר אחרי חצי שנה או שנה. הכל כדי לבלבל ולא לתת לך להשוות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון שאתה מכליל פה!

כן, יש כאלה שמנסים לגלוש\להוריד דברים מהרשת או מהתכנים המטומטמים-ומתוערפים-בגזל-מותאם-ע"י-הספק מבלי שיפעילו שיקול דעת, ומבלי טיפת אחריות- שהרי ידוע שהסלולריות דורשות תעריפים מסוימים על דברים מסוימים.

סבבה, אין לאף אחד [מאיתנו פה, אני משער...] תלונה על כך.

אבל כן יש חיובים הזויים מתצורת "שירות חדשות\הורדת קליפים\רינגטונים" או סתם חיובים מנופחים על שיחות בתעריף שונה ממה שהובטח... וכל מה שרשמתי הרגע היה לי אישית [תאמין לי- לא התלוננתי על שום דבר בתמימות שלא ידעתי וכו' - אלה פשוט דברים שמעולם לא ביקשתי והחליטו שאקבל כהטבה +חיוב - מגניב הא :s07: ]

אני לא מבין למה אתם [הנציגים] מרגישים צורך כה עז להגן- נדמה שלפי דבריכם "עם סתם אוהב להתלונן ולהמציא תלונות שהוא עצמו אשם בהם" ושהחברות צדיקות....

חבל על הויכוח...

נ.ב.

באגים במערכות התוכנה והחיוב? לא על חשבוננו- תודה!

זה לא צריך לעניין לי ת'דודה שיש לחברות באגים.

אני מוכן להבין- בודאי שזה קורה- אבל את התמודדות החברות ע"י התחמקות וזה שאני צריך לרדוף אחריהן?! שידאגו לכך שהתוכנה תהיה בסדר ושלא יתבכיינו.

משום מה במשכורות אין באגים שגורמות להם להפסיד כספים בצורה אקראית אך קבועה- ואם כן- הם ימצאו דרך לקזז ומהר!

אבל עבור הלקוח?

שיחכה\שימות\שיצא לו המיץ עד שיוותר\כל התשובות נכונות

עכשיו תשאל אותי שוב למה אין הרבה מידי אהדה להתנהלות של החברות הותיקות שיש לכולנו היסטוריה ארוכה ומייגעת איתן...

[סליחה על התוקפנות כן, אני רק די מתרגז כשאני נזכר בשעות והימים שרדפתי אחרי החברות כל פעם- זה היה מורט עצבים ]

קודם כל אינני נציג בעבר הרחוק, כן הייתי. אני יכול להגיד לך ממקור ראשון של מי שמתעסק וראה דוחות יש דוחות התפלגות מבחינת זיכויים לדוגמא מה הסיבות עבורם מזכים אני יכול לומר לך שלמעה מ95% מהפעמים שיש "טעיות" לא החברה אשמה.אני לא מנסה אגב לגונן, ידוע שהציבור לא בדיוק חכם והציבור יישלם. אין לי מניות בפלאפון או משהו בסגנון. זה פשוט מצחיק לראות אנשים מתלוננים וצועקים על דברים שהם אשמים.כמו לדגומא חיובים בגין רינגטונים וכו. אם עובד שלך הוריד והוא כן הוריד אם חוייבת מה זו האשמה של החברה?אמרתי מראש, יש פעמים שהחברה טועה נציגים טועים אבל במכלול הלקוח בדר"כ לא מבין/טעה/מנסה לסחוט.אגב, טעיות במשכורות של עובדים גם יש. מה לעשות מחשבים נוצרו ע"י אדם והוא טועה אז גם המחשבים טועים לפעמים.מה שכן בעים ומתקנים. זה שלקוח הגיע לים המלח קיבל סמס שהוא עובר לרשת הירדני ,עשה ראש קטן והמשיך להשתמש כי "יזכו אותי במילא" זו לא הבעיה של החברה, למרות שאצלינו כן מזכים על זה -אבל סתם דוגמא.

הנציג של אורנג'? אני לא בא אליך בטענות, כל אחד צריך פרנסה, אבל החברה הזו היא מקור הבלגן. מאוד הצחיק אותי הפרסומות שלהם של אורנג' CLEAR. הרי כשפלאפון היו לבד המחירים היו יקרים אבל מאוד ברורים. הצטרפו והורידו מחירים וגם אז הכל היה ברור. חשבו שגם אורנג' יורידו מחירים, אבל הם נקטו בשיטה חדשה. הם ביבלו את הל הציבור לקוחות עם חיובים זיכויים התחייבויות שירותים והחברות האחרות למדו את הטריק מהם. ברור לך שקמו חברות שכל תפקידם היה לעזור ללקוחות למצוא מסלול משתלם? למה צריך מומחה? בגלל שסיבכו את זה בכוונה מומחים אחרים שאף לקוח סביר לא יוכל להשוות.

אפילו אם החברות הישנות יתנו לי מנוי בחינם אז אני לא חוזר, אני יכול לראות יותר מצעד קדימה ולהבין שהן רוצות לגרום לסוף התחרות ולחזור לימים הטובים של חליבת הציבור. תסתכלו אפילו במסלולים שהן מפרסמות עכשיו. חיובים והחזרים שינוי מחיר אחרי חצי שנה או שנה. הכל כדי לבלבל ולא לתת לך להשוות.

שתידע, החברות החדשות לא קמו כדי לעזור לך. הם כמו כדי להרוויח-כמו כל חברה עיסקית.היה מודל עיסקי לחברות קיימות, נכנסה תחרות משמעותית לשוק והיה צריך לשנות את המודל זה הכל.בשורה תחתונה לאף אחד לא אכפת ממך או איפה תשלם "הכי פחות". :xyxthumbs: לצורך הדוגמא אם היית נכנסת לשוק עם רק מתחרה אחת אתה יכול להיות בטוח שהמחיר לא היה 99 שקל ללא הגבלה אלא אם הממוצע היה 250 היא בטח היית מוציאה משהו באזור ה150-200 כדי לעשות את ה"כניסה הגדולה" שלה.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנציג של אורנג'? אני לא בא אליך בטענות, כל אחד צריך פרנסה, אבל החברה הזו היא מקור הבלגן. מאוד הצחיק אותי הפרסומות שלהם של אורנג' CLEAR. הרי כשפלאפון היו לבד המחירים היו יקרים אבל מאוד ברורים. הצטרפו והורידו מחירים וגם אז הכל היה ברור. חשבו שגם אורנג' יורידו מחירים, אבל הם נקטו בשיטה חדשה. הם ביבלו את הל הציבור לקוחות עם חיובים זיכויים התחייבויות שירותים והחברות האחרות למדו את הטריק מהם. ברור לך שקמו חברות שכל תפקידם היה לעזור ללקוחות למצוא מסלול משתלם? למה צריך מומחה? בגלל שסיבכו את זה בכוונה מומחים אחרים שאף לקוח סביר לא יוכל להשוות.

אפילו אם החברות הישנות יתנו לי מנוי בחינם אז אני לא חוזר, אני יכול לראות יותר מצעד קדימה ולהבין שהן רוצות לגרום לסוף התחרות ולחזור לימים הטובים של חליבת הציבור. תסתכלו אפילו במסלולים שהן מפרסמות עכשיו. חיובים והחזרים שינוי מחיר אחרי חצי שנה או שנה. הכל כדי לבלבל ולא לתת לך להשוות.

א. אני כבר לא נציג.

ב. אם היית קורא את התגובה שלי בלי להתחיל ישר להתלהם היית מבין שאני מודה בריש גלי שיש מלא טעויות של החברה ושל המערכת - יותר מטעויות של הלקוחות. יש גם טעויות של הלקוחות, אל תבין אותי לא נכון, אבל רוב הטעויות הן של המערכת. גם כשהייתי עובד באורנג' לא היה לי שום אינטרס להגן עליה. אני עצמי לא הייתי וגם עכשיו לא לקוח שלהם בכלל.

ג. בתור עובדה, כשיצאו תוכניות אורנג' קליר היו משמעותית פחות טעויות בחשבונית והדבר הורגש בנפח הלקוחות במרכז השירות. עם נתונים סטטיסטיים קשה להתווכח. אולי התוכניות לא היו הכי זולות אבל פשוטות הן היו (ואם לא הצלחת להבין אותם אז הבעיה היא אצלך כי היו אצלי לקוחות די טיפשים שהצליחו להבין).

איזה חלק מ"לא עונים לטלפון וגם אם גם עם מבטיחים ולא מקיימים " לא היה ברור?

המשפט הזה בכללי לא כל כך ברור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום (2 בינואר 2013) הגיע אלי סמס שנשלח ב- 22 באוקטובר 2012 :screwy:

או שהטלפון התחרפן, או שזה מגולן. בכלל, יש לי דברים מוזרים בסמסים שלהם לאחרונה. כל המסרונים מגיעים בחתיכות, למשל:

"משהו משהו משהו מש *טקסט חסר*", ותוך עוד שתי שניות הוא מוסיף עוד חבילה כזו פנימה. בסלקום זה לא היה לי, וזה מאוד מוזר כי איפה שאני גר זה בול אותן אנטנות. מישהו נתקל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שהיו פחות טעויות בחשבונית, אבל למה בכלל הם הגיעו למצב הזה שהם מספקים חבילות כאלה? היה להם רע לעבוד בשיטת המצליח ?

זה קרה אחרי שהחברות החדשות נכנסו לשוק..

ממש לא. תוכניות הclear המדוברות יצאו כמה חודשים לפני יציאת החברות החדשות לשוק. ביציאת החברות החדשות בוטלו כל התוכניות ועברו לתכנית אחת או שתיים ללא הגבלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oldnavy, זה לא ממש מפריע לי, אני שואל אם זה נורמלי.

לא יודע אם מידע זה יעזור אבל אתמול לא הצלחתי לקבל שיחות הודעות... כשגיליתי- עשיתי ריסטרט למכשיר ואז התקבלו ההודעות בבת אחת... באיחור של יום\שעות...

gtg / / / /

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...