מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי - עמוד 92 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי


xtract1

Recommended Posts

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

למה זה לא משנה? אם 10 שקל לא חשובים לך למה עברת לגולן מלכתחילה?

המעבר לגולן לרובנו לא היה רק עבור 10 ש"ח!!!!!

ממש לא ידידי!!

זה היה עבור יותר מ10 ש"ח!

בזמנן לא היו חבילות ללא הגבלה, היו חבילות יקרות יותר שנתנו לך בנק דקות והודעות וגלישה וכו, כולן למיטב זכרוני עלו יותר...

וגם היית צריך לדאוג לחריגות- וכל חודש [אם אתה חרוץ] לבדוק את החשבון שאין הפתעות.

ויקום זה שטוען שלא היו לו הפתעות מסריחות מבית אורנג'\סלקום\פלאפון....

בגולן, עד כה, לא היו כאלה... אני לא מדבר על איכות המוצר שבחיתוליו, אלא על הממשק עם החברה כלקוח מול חברה...

ולא כלקוח שמפחד כל חודש מגניבה בחשבון שאח"כ צריך לבזבז שעות מול הש"ל כדי להחזיר את מה שנגנב בצורה שפלה...

זה הכל....

וגם אם היה ההפרש רק 10 ש"ח- זה היה שווה את המעבר- לאור כל מה שציינתי הרגע... :)

תוספת- כשבחברות הותיקות היתה טעות- המשמעות- אתה צריך לרדוף אחריהן עד שיחזירו לך [רק אולי!!!] את הכסף שגנבו בדם קר ["סליחה, טעות..."]

אצל גולן כשהיתה טעות אצל חלק מהלקוחות בתחילת השירות- גולן התנצלו מבלי שייצרו איתם קשר- וסיפקו זיכוי גם לאלה שלא היתה להם טעות [ואני מדבר מניסיון אישי!!!

שמת לב להבדל?

גועל נפש מול אנושיות

לגבי התמיכה טכנית אגב, שם לפעמים קשה למצוא מענה ופתרון להכל- מקוה שאלה חבלי לידה, כי זה מרגיז

אבל בשקלול של הכל- אני עד כה מרוצה [אפילו שאין לי יכולת לשלוח ולקבל מ.מ.ס.ים בגולן :\ ]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפרוטוקול גם בחברות הגדולות יש טעויות גורפות שמוטפולת ברמת חברה וברגע שטעות כזו מזוהה כל הלקוחות שנוגע בהם הדבר מקבלים הודעה+זיכוי לחשבון. כמו כן, אחרי גולן דווקא אתה הכי רודף.תציף בדת הפייסבוק שלהם- זה הלקוחות שלהם לא החברות הגדולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציץ בדף שלהם, וגם בדף קבוצת התמיכה בפייסבוק...

אני ראיתי ורואה את הבעיות למינהן...

כל מה שאמרתי מנסיוני האישי!

לא זכיתי במשך כמה שנים לטעות וזיכוי גורף, לא מאורנג' [שנתיים+] ולא מסלקום במשך מעל 10 שנים...

כנראה שזכיתי להיות "לקוח מאושר" בלי טעויות שכאלה...

רק טעויות מהסוג ה"פחות טוב"- כאלו שחייבו אותי בטעות וכו' ואח"כ רדפתי אחריהן במשך שבועות רבים עד לזיכוי [וכאילו שעשו לי טובה שהחזירו מה שגנבו!]

אצל גולן עוד לא קרה לי ב"ה!

ואתה זוכה לראות המון תלונות ברשת כי הש"ל דליל כנראה ואנשים מתייאשים מההמתנה אז שופכים הכל ברשת.. מה גם שבטוח יש שם שתולים [אומר זאת מקריאה אישית של דברים מסוימים...]

כבר ציינתי שיש להם בעיות מסוימות- אבל יתרה מזאת הדגשתי את העניין שמהם לא נכוויתי בצורה נבזית כמו מהותיקות..

ולכן זו פרשנותי האישית, אם תרצה...

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אני עובד פלאפון אני יכול להגיד לך בחצי אוזן מה קרוה במקומות אחרים. אצלינו יש מחלקה ענקית שהתפקיד שלה לנתר וחיובים עודפים. כשיש תקלות גם משייכים מוקדים שלמים להוציא שיחות אחרי המשמרת ללקוחות להודיע על זיכוי במקרים באמת חריגים(בדר"כ בחול כשמדובר בחיובים מאוד גדולים של אפלי שקלים) או שולחים מכתב בנפרד/הודעה בחשבונית וזה קורה אחת לתקופה קצרה יחסית לא משהו שפעם בשנה...אלא בתדירות תכופה יותר. בסלקום ואורנג אני יודע ממכרים שזה עובד בצורה דומה. זה שאתה לא היית מבין "המאושרים" לא אומרת שזה לא קורה.אני אישית נתקלתי בהמון מקרים גם הפוכים שהחברה עושה טעות לטובת הלקוח אבל כמובן לא מפורסם. כגון זיכויים חודשים עודפים שלא מגיעים ללקוח+ כמה פעמים שמכשיר כלל לא חוייב וכד,.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

yoel14 - דיברת הרבה על זה ש10 שקל זה לא כזה משנה ושהמטרה הייתה לברוח מהטריקים של החברות הוותיקות.אבל תשים לב שהתגובה שלי הופנתה לאדם שעבר לגולן, ועכשיו הוא חוזר לפלאפון על כל הטריקים והשטיקים שלהם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בכלל לא סותר את מה שאמרתי!

הנה ציטוט שלו:

"בכל מקרה הטריגר שלי הוא לא המחיר אלא בעיות שיש לי בגולן, אין לי בעיה לשלם עוש כסף במידה ויש לו תמורה. כשתהיה פריסה מלאה והמכשיר לא יצטרך לנדוד בין אין לי בעיה לחזור לגולן."

הוא חזר כי היתה לו בעיה טכנית בגולן, ואני בשום מקום לא טענתי שאין איתם בעיות טכניות!!

לי עצמי אין אפשרות לשלוח ולקבל מ.מ.ס. מהמכשיר בכלל!!!!

אבל זה לא עיקר הטענות שלי, והבאתי אותן כבר בתגובות ממקודם...

וזה שהוא עבר לא "מחסן" אותו מטעויות מסריחות וויכוחים עתידיים על "טעויות\שינויים-בטעות" של החבילה שנתנו לו עכשיו....

זה יכול לקרות בכל חברה, אולי גם בגולן... לא קרה לי עד עכשיו, ולעומת זאת- עם הותיקות זה כן קרה לי... אני מדבר מטעם עצמי פה, לא מייצג את כולם כמובן, ושים לב שהטענות שלי [כמו של הבחור שדיברת עליו] היו טכניות מבחינת הקו ולא מבחינת החברה כחברה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין!!

מתוך סקרנות- מה קורה במצבים שלקוח זוכה\לא-חוייב בטעות :)

ולמה לי-זה-לא-יקרה? :)

תתפלא אבל רוב הפעמים הכל תקין. אני אישית לא עבדתי בפלאפון מאז שנולדתי ויצא לי להוית כמה שנים טובות לקוח של שלושת החברות הוותיקות. לא היית פעם אחת שהיית בעיה בגלל שידעתי ב100% מה יש לי.רוב הבעיות נובעות מלקוחות "ראש קטן" כמה לא יפה לחשוב על זה אבל זה ככה. נכון שיש לפעמים נציגים מטעים, אבל האחוז הזה לעומת כל השאר זניח בהחלט(יש אשכרה סטטיסטיקה על זה ). למה לך לא? אמרת שלך בחיים לא קרה שלא היית טעות איתם השאלה איזו טעות...נתקלתי לא פעם בלקוח שטס לחול עם מודם וגלש כי חשב שמגיע לו גלישה וחוייב עשרות אלפי שקלים? פלאפון אשמה או הלקוח? כמובן מצד שני קורה שהחברה/נציגים טועים. אבל זה זניח יחסית לכלל.שוב הכל בפורופורציה :hat:
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כרגע בהוט מובייל משלם 89 ש"ח בחודש ואני מאוד מרוצה,

סיפור קטן שקרה לי היום:

התקשרו אלי היום מסלקום וככה התנהלה השיחה:

נציגה: שלום, מדברת X מחברת ,

אני רואה שאתה לקוח עבר שלנו ואתה מחובר לרשת מתחרה ורציתי להציע לך חבילה חדשה ואטרקטיבית,

אני: כן.

נציגה: אני רוצה להציע לך חבילה של שיחות בלי הגבלה הודעות בלי הגבלה ואינטרנט 1 ג'יגה לחודש בעלות של 79 ש" בחודש, אתה מעוניין ?

אני: לא.

נציגה: אפשר לשאול למה ?

אני: אני מחובר לרשת שאני מקבל אצלה חבילה גם ללא הגבלה, אני משלם 10 ש"ח יותר בחודש ומתייחסים אלי שםכמו בן אדם.

נציגה: הבנתי, תודה.

חח היא אפילו לא ניסה לשכנע אותי... ! אצל הרשתות הגדולות אולי תשיגו מחיר יותר טוב (בקצת) אבל יחס של בן אדם הם לא מוכנים לתת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אני עובד פלאפון אני יכול להגיד לך בחצי אוזן מה קרוה במקומות אחרים. אצלינו יש מחלקה ענקית שהתפקיד שלה לנתר וחיובים עודפים. כשיש תקלות גם משייכים מוקדים שלמים להוציא שיחות אחרי המשמרת ללקוחות להודיע על זיכוי במקרים באמת חריגים(בדר"כ בחול כשמדובר בחיובים מאוד גדולים של אפלי שקלים) או שולחים מכתב בנפרד/הודעה בחשבונית וזה קורה אחת לתקופה קצרה יחסית לא משהו שפעם בשנה...אלא בתדירות תכופה יותר. בסלקום ואורנג אני יודע ממכרים שזה עובד בצורה דומה. זה שאתה לא היית מבין "המאושרים" לא אומרת שזה לא קורה.אני אישית נתקלתי בהמון מקרים גם הפוכים שהחברה עושה טעות לטובת הלקוח אבל כמובן לא מפורסם. כגון זיכויים חודשים עודפים שלא מגיעים ללקוח+ כמה פעמים שמכשיר כלל לא חוייב וכד,.

או שאתה נאיבי או שאתה שקרן. אני הייתי חלק מממסלול של עסק קטן של 15 מכשירים. על הנייר זו היתה עסקה מצויינת (לפני המהפך הגדול כמובן). בפועל לא עבר חודש בלי שאחד המכשירים קיבל חיוב הזוי כלשהו. האחראי עלינו פשוט לא ענה לטלפונים וכשאיכשהו הצלחנו לתפוס אותו היה מבטיח שיטפל בבעיה וזה כמובן לא קרה. בסוף נשבר לנו והתחלנו לאסוף את כל החיובים הלא מוצדקים. כל חצי שנה אספנו את כולם ופנינו לבית משפט לתביעות קטנות ואז באורח פלא האחראי היה חוזר אלינו ומזכה אותנו. למותר לציין ש10 שניות אחרי שגולן והוט התחילו שילמנו את הקנס ואמרנו להם שלום ולא להתראות. המצחיק הוא שהאידיוטים האלה ממשיכים להתקשר אלי כל שבוע בקשר למסלול הזה למרות שכולנו ברחנו ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:)

אני כרגע בהוט מובייל משלם 89 ש"ח בחודש ואני מאוד מרוצה,

סיפור קטן שקרה לי היום:

התקשרו אלי היום מסלקום וככה התנהלה השיחה:

נציגה: שלום, מדברת X מחברת ,

אני רואה שאתה לקוח עבר שלנו ואתה מחובר לרשת מתחרה ורציתי להציע לך חבילה חדשה ואטרקטיבית,

אני: כן.

נציגה: אני רוצה להציע לך חבילה של שיחות בלי הגבלה הודעות בלי הגבלה ואינטרנט 1 ג'יגה לחודש בעלות של 79 ש" בחודש, אתה מעוניין ?

אני: לא.

נציגה: אפשר לשאול למה ?

אני: אני מחובר לרשת שאני מקבל אצלה חבילה גם ללא הגבלה, אני משלם 10 ש"ח יותר בחודש ומתייחסים אלי שםכמו בן אדם.

נציגה: הבנתי, תודה.

חח היא אפילו לא ניסה לשכנע אותי... ! אצל הרשתות הגדולות אולי תשיגו מחיר יותר טוב (בקצת) אבל יחס של בן אדם הם לא מוכנים לתת.

יש לה רשימה בטח של 200 איש לדבר איתם במשמרת היא לא תתחיל "לשכנע" כל אחד עכשיו אל תיקח אישית חחח

או שאתה נאיבי או שאתה שקרן. אני הייתי חלק מממסלול של עסק קטן של 15 מכשירים. על הנייר זו היתה עסקה מצויינת (לפני המהפך הגדול כמובן). בפועל לא עבר חודש בלי שאחד המכשירים קיבל חיוב הזוי כלשהו. האחראי עלינו פשוט לא ענה לטלפונים וכשאיכשהו הצלחנו לתפוס אותו היה מבטיח שיטפל בבעיה וזה כמובן לא קרה. בסוף נשבר לנו והתחלנו לאסוף את כל החיובים הלא מוצדקים. כל חצי שנה אספנו את כולם ופנינו לבית משפט לתביעות קטנות ואז באורח פלא האחראי היה חוזר אלינו ומזכה אותנו. למותר לציין ש10 שניות אחרי שגולן והוט התחילו שילמנו את הקנס ואמרנו להם שלום ולא להתראות. המצחיק הוא שהאידיוטים האלה ממשיכים להתקשר אלי כל שבוע בקשר למסלול הזה למרות שכולנו ברחנו ממנו.

מה זה חיוב הזוי? תן דוגמאות.זה שאחד העובדים שלך התקשר לרשות או למודיעין 144 או שלחת MMS או נכנס והוריד זה לא נקרא חיוב הזוי.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

50 ש"ח על חבילת דקות מוזלת שהזמנת (להד"מ). גלישה של 400 מגה במכשיר דור שני של אמא שלי שאין לה שמץ של מושג מה זה גלישה, הלוג מראה שלא גלשו ובטופס הקישורים ביקשנו שלא יהיה כלל במכשיר! (הטופס "נעלם" אצלם). זיכוי על מכשירים שנעלם לאנשהו.

אלו רק הדברים שאני זוכר בשלוף. יש לציין שכשתפסנו את הנציג הוא הסכים עם כל הטענות הנ"ל (מלבד הגלישה) ופשוט לא עשה עם זה כלום.

זה עוד לפני שדיברתי על הבזיון שנקרא ביטוח מכשירים בסלקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...