פורסם 2012 ביולי 813 שנים גולן כרגע שלחו לי "עדכון על שיבוש בחיוב":שלום,אנו מבקשים לעדכנך כי בביקורת שערכנו בחשבונך בגולן טלקום, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו.עם השלמת הבדיקה יזוכה חשבונך בהתאם לתוצאותיה.אנו מתנצלים על אי הנוחות ואנו משקיעים משאבים נכבדים בשיפור השירות ומשוכנעים כי בקרוב נעניק לך חווית שירות טובה יותר.תודה על הסבלנות.בזכות היענותך מהפכת התקשורת מתרחשת! בברכה,גולן טלקום מוזר, לא שמתי לב לשום חיוב חשוד...עוד מישהו קיבל את זה?
פורסם 2012 ביולי 813 שנים מישהו יודע למה? אולי בגלל כל האנשים שהתלוננו על זה שחייבו אותם על זמן שימוש של פחות מחודש?
פורסם 2012 ביולי 813 שנים מישהו יודע למה? אולי בגלל כל האנשים שהתלוננו על זה שחייבו אותם על זמן שימוש של פחות מחודש?יש מצב
פורסם 2012 ביולי 813 שנים כמה זמן מחכים על הקו לתמיכה טכנית:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4252759,00.html אני מבין שגולן השתפרו- אני זוכר ששמעתי את הטרק של ההמתנה שלהם עד הסוף המר יותר מפעם אחת. אני אפילו זוכר את הסולו של הסקסופון בסלקום, לעומת זאת, חלה הידרדרות- בפעם היחידה שהתקשרתי לתמיכה טכנית, טיפה לפני המעבר לגולן, חיכיתי 15 דק' "בלבד"...
פורסם 2012 ביולי 813 שנים בשבועיים האחרונים דיברתי עם ש"ל של הוט-מובייל שלוש פעמים - בכל אחת מהן זמן ההמתנה היה שעה~, טוב שהיה לי מטען למכשיר.
פורסם 2012 ביולי 813 שנים קצת הזוי מבחינתם לא לקבל כזה כרטיסהרי החשש שלהם הוא שבמקרה של חיוב לא יהיה כסף בחשבוןכמה כבר הם חשופים ללקוח? 89 ש"ח ?אתה בטוח שזה העניין? הרי גם כרטיס אשראי "אמיתי" אם הוא חוץ בנקאי, יכול להיות לא מכובד ע"י הבנק. כמו נניח הכרטיס של שופרסל (לאומי קארד, של ויזה) שהוא כרטיס אשראי לכל דבר ועניין. (עם "מספרים בולטים" מה שזה לא אומר..)לגבי גולן - כולם קיבלו את המייל הזה. במקרה שלי ה"חיוב השגוי" היחיד שהם יכלו לעשות זה 0 במקום 99... כי הם עדיין לא חייבו אותי אפילו בשקל בעבר ל-39 של הסים.
פורסם 2012 ביולי 913 שנים גולן כרגע שלחו לי "עדכון על שיבוש בחיוב":מוזר, לא שמתי לב לשום חיוב חשוד...עוד מישהו קיבל את זה?גם אני קיבלתי אותו.
פורסם 2012 ביולי 913 שנים אתה בטוח שזה העניין? הרי גם כרטיס אשראי "אמיתי" אם הוא חוץ בנקאי, יכול להיות לא מכובד ע"י הבנק. כמו נניח הכרטיס של שופרסל (לאומי קארד, של ויזה) שהוא כרטיס אשראי לכל דבר ועניין. (עם "מספרים בולטים" מה שזה לא אומר..)בכרטיס אשראי רגיל יש לך מסגרתפה מספיק שהחשבון יהיה ב0 והוא לא יוכל לשלם
פורסם 2012 ביולי 913 שנים באורנג' אתה לא משלם עם כרטיס כזה. יכול להיות שאתה משלם באמצעות ההוראת קבע שמשויכת לחשבון בנק שכתוב על הכרטיס, אבל אין סיכוי שאתה משלם עם הכרטיס הזה (כמו כרטיס אשראי רגיל), מכיוון שבאורנג' לא עובדים עם כרטיסי דירקט בכלל (ולדעתי המצב דומה בכל החברות הסלולריות) הבעיה היא שבהוט לא מאפשרים לשלם כרגע בהוראת קבע, בניגוד לאורנג'.אם אתה רוצה לשלם פחות, תוציא כרטיס אשראי. זה לא עולה כסף בחודש (ואם כן, אז אתה בבנק הלא נכון).אני אכן משלם לאורנג' בהוראת קבע, אבל למה הוט לא מציאה שירות דומה? הם מפסידים אוכלוסיה שלמה של צעירים - חיילים וסטודנטים שאין להם הכנסה קבועה או הכנסה נמוכה ואין ברשותם כרטיס אשראי מהסוג שהם רוצים.
פורסם 2012 ביולי 913 שנים פעם סוכן של סלקום אמר לי שמבחינה משפטית ברגע שאתה מפסיק לשלם בכרטיס אשראי הם יכולים לתבוע אותך בעוד שבהוראת קבע לבנק המצב יותר מסובך משפטית.
פורסם 2012 ביולי 913 שנים אם אני לא טועה, הכריחו אותם ברשיון לקבל גם הוראת קבע.בעבר הם לא היו מקבלים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.