פורסם 2012 ביוני 1913 שנים פרטנר, באמצעות מותג חדש שיענה לשם Mobile 012 מתכוונת להציע חבילות במחיר של 88-98 ש"ל לחודש. ההבדלים יהיו בשיחות לחו"ל ונפח הגלישה.קודם כל, בוקר טוב. זה היה צפוי שאורנג' תהיה הראשונה, כי היא לא יכולה להרשות לעצמה את הלקוחות שעוזבים. אין ספק שסלקום ופלאפון בעקבותם.Xtract, אני לא בטוח לגבי זה. בפורום זה, נפח הגלישה חשוב לרבים. אך גם בציבור הכללי? אני לא בטוח עד כמה. אצלי למשל, הצריכה החודשית לא עוברת את ה 800mb. אני לא משתמש ב (tethering)אני חושש שהרוב ישארו אצל הוותיקות בטווח של כמה שנים. הרוב לא מסוגלים לחשוב לטווח הארוך, ולזה תוסיף גם שטיפת המוח נגד החדשות, שרק תתגבר.אבל לטווח הארוך, אני חושב שלאט לאט הישראלים יתרגלו למודל הפרקטית עדיף של גולן. כי גם לחברה וגם ללקוח עדיפה שיטה זו על פני השיטה הישנה.בתקווה גם שיגלו חברה שעושה עסקים עם לקוחותיה בצורה הוגנת.
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים יואב אני בהחלט מסכים אתך. יחד עם זאת, השם שלהן נפגע כתוצאה מהתנהלותן בעבר, לכן הן החשודות המידיות בכל תקלה. אגב, אני הייתי משתמש בשיעור הזה, בכדי ללמוד שבמקום להשקיע מיליונים ב"מיתוג" ושאר המצאות של משרדי הפרסום, עדיף להשקיע בדבר בסיסי שנקרא הגינות.אם החברה מתנהגת באופן לא הוגן או ככזה שנתפס כלא הוגן, כל יועצי התדמית והפרסומאים שבעולם לא יעזרו לו, סתם חבל על הכסף.גם אני מחזק את מה שאמרת. מקווה שחברות ילמדו לא לגרום ללקוחות לקבל את התחושה שגונבים מהם (חיוב גלישה ללקוחה בת 90 לדוגמה)
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים מחבר Kalen,אין ספק שאנחנו לא צרכנים חכמים מדי ולא חושבים רחוק. קשה לנו למשל לחשוב שאם לא "נעזור" לחברות החדשות שהתחילו את המהפכה, הן עלולות, חלילה וחס, להימחק מהמפה הסלולארית ולהשאיר לנו שוב את "שלושת הגדולות" שיוכלו להתעלל בנו כלכלית ונפשית (עצבים, עוגמת נפש וכו') ככל שירצו.אני בכל אופן, גם אם אורנג' ודומותיה יוציאו מחר חבילה בעשרה שקלים פחות מהוט עם אותם תנאים ואותו נפח גלישה - לא עובר. מי שכן רוצה לעבור שיבושם לו.מה גם, שאני נניח, כאדם ש"אחראי" על כל נושא הסלולר במשפחתי הקרובה (הורים,אחים,סבא וסבתא) לא אמליץ ולא אעביר אחד מהם לחברה ותיקה שמציעה לי פחות נפח גלישה (גם אם אין לי צורך בחצי ממנו) באותו המחיר - פשוט כי לא. וגם אם זה לסבתא שלא גולשת בכלל.מספיק שכל אחד מאיתנו, הצעירים אם יורשה לי לקרוא לנו ככה, שכן משפיעים על דעת הקהל המצומצת הסובבת אותם, לפחות בנושא הזה, יסביר את ההשלכות ויציין שאין בעיות קליטה ושאר פחדים שנוטעים בנו - מספיק שנסחוף את המשפחה הקרובה, כבר מדובר במספר אנשים גדול
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים זה מוזר מאד. 7000 ועוד 15000 ועוד 80000 מסתכמים ב-102,000 מנויים. איך מגיעים מפה למיליון?פרופ' אבי דגני: כמיליון מנויי סלולר כבר עברו, 28% נוספים שוקלים ברצינות להתנייד ■ כ-7,000 עברו להוט מובייל, 15 אלף לגולן טלקום ו-80 אלף לרמי לויאיפה כתוב מעבר רק לרשתות החדשות? אסור ללקוחות לעבור בין החברות הותיקות גם? זה ייתן לך בקלות מיליון.
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים לא חבל על למתג עכשיו מותג חדש? לבנות אימון של הציבור מחדש? לא שבישנות יש אימון אבל עדיין.... אבסורד, גם המותג הזה יגווע בדיוק כמו שגווע אסקייפ של פלאפון.
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים אני בכל אופן, גם אם אורנג' ודומותיה יוציאו מחר חבילה בעשרה שקלים פחות מהוט עם אותם תנאים ואותו נפח גלישה - לא עובר. מי שכן רוצה לעבור שיבושם לו.גם אני. וגם לא תמורת 20-30 שח פחות...מספיק שכל אחד מאיתנו, הצעירים אם יורשה לי לקרוא לנו ככה, שכן משפיעים על דעת הקהל המצומצת הסובבת אותם, לפחות בנושא הזה, יסביר את ההשלכות ויציין שאין בעיות קליטה ושאר פחדים שנוטעים בנו - מספיק שנסחוף את המשפחה הקרובה, כבר מדובר במספר אנשים גדולאכן. אגב, דיברתי על זה עם כמה חברים והם הסבירו לבני משפחתם. בסביבות 10 קווים עברו לגולן. זה קל, אחרי הכל רוב האנשים לא מסמפטים את החברות הוותיקות, ורק צריכים סיבה.
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים בסוף זה היה באמת קל.רק עיצבן אותי שהם מחליפים ללקוחות שלהם אייפונים ו"מעניקים" להם את האייפונים הנעולים בינתיים, גולן עובד יופי.
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים מחבר סיימון, שמח שהסתדר ומקווה שתישאר מרוצה!Kalen - אתה צודק לגמרי. אני באופן אישי גם את המשפחה הקרובה העברתי ועכשיו אני חופר לחברים שלאט לאט מתחילים גם לעבור
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים אני בכל אופן, גם אם אורנג' ודומותיה יוציאו מחר חבילה בעשרה שקלים פחות מהוט עם אותם תנאים ואותו נפח גלישה - לא עובר.גם אם החולירות יציעו לי חבילה ב-0 שקלים + מנוי שבועי לקפה ועוגה ומסאג' חינם בכל רחבי תל-אביב לבחירתי - לא עובר.ותאמינו לי ששמירה על עקרונות כאלו משתלמת לאורך זמן.עם סניף הבנק שלי ניהלתי מאבק של למעלה משנה על עושק של 30 שח מיותרים. לא רק שהחזירו הכל אלא גם פטרו אותי לחלוטין מתשלום עמלות על ארבעה כרטיסי אשראי (0 שקלים למי שלא הבין).
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים אם יציעו לך חבילה ב0 שקל ולא תיקח אז ידידי המשפט פראירים לא מתים הם רק מתחלפים נכתב עליך.. ובקשר ל"מאבק" שלך מול הבנק- גבר
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים איפה כתוב מעבר רק לרשתות החדשות? אסור ללקוחות לעבור בין החברות הותיקות גם? זה ייתן לך בקלות מיליון.אתה חושב ש-900,000 התניידו בין פלאפון, סלקום ואורנג'? זה לא נשמע לי הגיוני.
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים ^ לפי הסקר ישנם המון מתניידים גם בין החברות הוותיקות. - אני מעריך שמדובר בעיקר בשוק העסקי, לאחר שתם החוזה הקודם.בנוסף, מדובר רק ב 10% מהקווים הסלולרים בישראל שנוידו. על פי הנתונים, יש 10 מיליון קווים.
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים קיבלתי היום SMS שהגיע הסיים מהוט אני מקווה מחר להספיק לקחת אותו -ונעדכן בהמשך
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים זה כולה לקחת סיים ,וכניראה קרוב שלי יקח בימקומי כי הוא יהיה בעזור הזה בבוקר אני עובד מחר הרבה אז לא יהיה לי זמן נקווה לטוב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.