עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

וזאת בדיוק ההגדרה של שטיפת מוח... ::)

עריכה: נו מה נסגר?! פעם שלישית היום שתגובה שלי פותחת עמוד חדש. איזה מעצבן זה... :/

  • תגובות 2k
  • צפיות 431k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כדי לשמור על השפיות (ועל הפרנסה) הם חייבים להזדהות עם המעביד ולהאמין בסופו של דבר שזו גם טובת הלקוח באופן עקום ומשונה.

שטיפת מוח? לא כן.

עריכה: נו באמת :P

פורסם

אתם רציניים?!

א. אני ומשפחתי הולכים להתנייד מאורנג' בימים הקרובים.

ב. אני התלוננתי בעצמי 3 פעמים בעילום שם נגד אורנג' למשרד התקשורת.

ג. אני מתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב באוניברסיטה וטס לחו"ל עוד כחודש, מה שאומר שאני הולך להתפטר בשבועות הקרובים.

ד. חברת הסלולר שאני הכי שונא היא אורנג', וממליץ למכרי להתרחק ממנה כמו מאש - בטח היום כשיש את החברות החדשות.

אבל אני מספיק אובייקטיבי כדי לזהות טמטום כשאני רואה אותו. אין שום סיכוי בעולם שסלקום פשוט ניתקה קו במקום לנייד אותו כאשר הלקוח ביקש להתנייד. שום סיכוי שבעולם. לא על ידי נציג שירות, לא על ידי נציג אופליין, לא על ידי סמנכ"ל המנכ"ל יו"ר הדירקטוריון או המנקה במשרדים. פשוט אין סיכוי שדבר כזה קרה במודע - ובטח לא כאשר לפי טענת הבחור שהתלונן פה - הלקוח עדיין לא התחיל בתהליך הניוד! נשמע כאילו המוח שלכם נשטף בשנאה כל כך עזה לחברות הוותיקות שגם אם יספרו לכם שנציגי סלקום הולכים ורוצחים לקוחות שביקשו להתנייד אתם תאמינו. בחייכם, זה קצת מגוחך.

זה דבר אחד לרצות צדק חברתי ולשנוא את החברות שעשקו אתכם שנים, אבל זה דבר אחר לגמרי להעליל עליהם (ללא שום הוכחה-או שאני טועה?) שהם מנתקים ללקוחות קווים סתם כי בא להם. ועל אחת כמה וכמה כשיש לגולן כל כך הרבה מחלות ילדות, שנשמע פשוט סביר שזה עוד אחת מהבעיות. עובדה שניודים בין כל החברות עוברות כמו שצריך בלי שקווים יתנתקו פתאום, ורק לגולן יש בעיות.

פורסם

אבל אני מספיק אובייקטיבי כדי לזהות טמטום כשאני רואה אותו. אין שום סיכוי בעולם שסלקום פשוט ניתקה קו במקום לנייד אותו כאשר הלקוח ביקש להתנייד. שום סיכוי שבעולם. לא על ידי נציג שירות, לא על ידי נציג אופליין, לא על ידי סמנכ"ל המנכ"ל יו"ר הדירקטוריון או המנקה במשרדים. פשוט אין סיכוי שדבר כזה קרה במודע

אבל אתה יכול לתת איזה נימוק הגיוני, איזו אסמכתא, משהו?

זרוק לי איזו עצם, משהו אמין והגיוני להאחז בו, ואני אאמין לך :)

דרך אגב, מה הטעם שלך להתנייד אם אתה לומד בחו"ל עוד מעט? לא עדיף פשוט לשמר את המספר איכשהו?

פורסם

יש לך אסמכתא שזה סלקום?

שימו לב - אתם ישר מאשימים את סלקום, ובאופן אוטומטי מנקים את גולן. ייתכן שזה גולן, יתכן שזה סלקום - אבל למה, כי סלקום חברה ותיקה ו"שודדת" אז היא אשמה אוטומטית?

היית תקלה, shit happens - הוגשה תביעה ושם יתברר מי אחראי לזה - אם יהיה לתובע הוכחה חד משמעית שהחברה הנתבעת היא אכן האשמה יתקבלו פיצויים, אם לא אז לא.

פורסם

יואב אני בהחלט מסכים אתך.

יחד עם זאת, השם שלהן נפגע כתוצאה מהתנהלותן בעבר, לכן הן החשודות המידיות בכל תקלה.

אגב, אני הייתי משתמש בשיעור הזה, בכדי ללמוד שבמקום להשקיע מיליונים ב"מיתוג" ושאר המצאות של משרדי הפרסום, עדיף להשקיע בדבר בסיסי שנקרא הגינות.

אם החברה מתנהגת באופן לא הוגן או ככזה שנתפס כלא הוגן, כל יועצי התדמית והפרסומאים שבעולם לא יעזרו לו, סתם חבל על הכסף.

פורסם

אגב, אני הייתי משתמש בשיעור הזה, בכדי ללמוד שבמקום להשקיע מיליונים ב"מיתוג" ושאר המצאות של משרדי הפרסום, עדיף להשקיע בדבר בסיסי שנקרא הגינות.

אם החברה מתנהגת באופן לא הוגן או ככזה שנתפס כלא הוגן, כל יועצי התדמית והפרסומאים שבעולם לא יעזרו לו, סתם חבל על הכסף.

:yelclap: על זה כולנו כאן מסכימים.

פורסם

מה גורם לך לחשוב שגולן עשו את זה (או שהם בכלל יכולים טכנית לגרום לניתוק של לקוח בחברה אחרת) ?

ומה זאת אומרת איך סלקום ידעו?

בשניה שעברתי את השלב הראשון להצטרפות באתר של גולן (עוד בשלב של אישור מספר הטלפון, לפני שבכלל נרשמתי בפועל!) ישר קיבלתי SMS מאורנג' שמזמין אותי לעבור לחבילות ה"החדשות ומדהימות" שלהם (שכבר עברתי אליהן שבוע קודם לכן..).

עברתי את השלב הזה באתר של גולן סתם מתוך סקרנות, אז אחרי השלב הזה הפסקתי את התהליך.

אחרי שבוע עשיתי אותו שוב, הפעם בשביל להירשם באמת, ושוב - בדיוק שניה אחרי שגולן שלחו לו את ה-SMS לאישור זיהוי המספר , קיבלתי גם SMS מאורנג' שמזמין אותי להצטרף "למסלולים המגניבים" שלהם.

אני לא אתפלא אם הם (סלקום) ניתקו את חבר שלך בכוונה בשביל למרר לו את החיים ולגרום לו להאשים את גולן בכל הצרות שלו.

אני לא קיבלתי שום SMS מהם. מעניין למה.

פורסם

ד. חברת הסלולר שאני הכי שונא היא אורנג', וממליץ למכרי להתרחק ממנה כמו מאש - בטח היום כשיש את החברות החדשות.

כמה זמן אתה עובד שם? אני עבדתי שם 11 שנים ואני מצהיר בפה מלא ש-10 השנים הראשונות - עם האצ'יסון כבעלים ועמיקם כהן כמנכ"ל - היו פשוט נפלאות, מכל בחינה שאפשר להסתכל עליה. לצערי, מאז שבן-דב קנה אותה העניינים שינו כיוון לרעה ורואים את זה בכל המדדים: שביעות רצון לקוחות, שביעות רצון עובדים וכד'. אורנג' הייתה חלק משמעותי מאד מהחיים שלי וממש חבל לי לראות אותה מתדרדרת כך. אולי עכשיו, כשהאצ'יסון שוב הבעלים, כשעמיקם הוא יו"ר הדירקטוריון וכשחיים רומנו הוא המנכ"ל (תזכורת: חיים רומנו היה הבחירה של עמיקם כמנכ"ל הבא אחריו לפני שהוא קיבל הצעה מפתה יותר מאל-על) דברים ישתנו לטובה.

פורסם

למען האמת, באמת זכור לי שפעם (משהו כמו 2006) הם נחשבו לחברה הכי טובה, לפחות מאיפה שאני ראיתי. פלאפון היו הכי דפוקים וסלקום היו לא משהו. אבל היא כבר הרבה זמן גזלנית (לבטא "גאזלנית") כמו כל השאר. טוב נו, אני באמת לא הבנתי הרבה בתחום באותה התקופה, ואלו רק זכרונות מעורפלים. קחו בעירבון מוגבל.

פורסם

הם פחות או יותר היו הכי טובים עד שבן דוב קנה אותם. בן דוב קנה אותם בהלוואה עצומה ולכן הוא מצד אחד קיצץ איפה שאפשר מצד שני משך כמה שיותר דיווידנטים ורוקן את קופות החברה.

פורסם

עברתי השבוע לגולן טלקום. שני מכשירי אייפון שנרכשו באורנג' כסימפרי.

לקח שלושה ימים להגעת הסים קארדס ואחרי שלוש שעות תהליך הניוד (מאורנג') עבר בהצלחה.

אלא מה, לפני חצי שנה אורנג' החליפו לי את אחד האייפונים והבנתי היום שהמכשיר שהוחלף היה נעול.

כלומר, פתוח רק לאורנג'. ואני תקוע עם מכשיר שלא קורא את שני הסים קארדס :facepalm:

אני יודע שהחוק אוסר על חברות למכור מכשירים נעולים החל מינואר 2011 ,

אבל החוק לא יודע שהחברות משחילות (או השחילו אחרי התאריך הנ"ל) ללקוחות שלהן מכשירים נעולים.

עכשיו אני בשיחות עם אורנג' שלא ככ מכירות בי בתור לקוח קודם.

אגב, גולן טלקום עובד אצלי נהדר.

פורסם
  • מחבר

אין לך בכלל מה לשוחח איתם. לך למרכז שירות הקרוב אלייך ויפתחו לך. זה בכלל לא נתון לויכוח מצידם וזה לא רלוונטי אם אתה כרגע לקוח או לא.

אני עשיתי אותו דבר עם אורנג' באזור מגורי אחרי שהתנתקתי כבר ובמייידי פתחו לי את המכשיר

פורסם

כמו שכתבו אין לך מה לריב איתם וזה ממש לא משנה אם אתה לקוח החברה או לא. אם המכשיר יצא ממלאי החברה הם יפתחו לך אותו בכמה דקות...

פורסם
  • מחבר

פרטנר, באמצעות מותג חדש שיענה לשם Mobile 012 מתכוונת להציע חבילות במחיר של 88-98 ש"ל לחודש. ההבדלים יהיו בשיחות לחו"ל ונפח הגלישה.

לא קשה לשים לב לכך שמדובר במחירים של שקל אחד פחות מהוט ומגולן...

בכל מקרה, ההצלחה של החבילות הללו יקום ויפול (מבין האנשים שלא מגדירים עצמם כפראיירים) על נפח הגלישה. באופן אישי, אני מניח,שלא יהיה יותר מדי נפח גלישה, אבל אני בטח אשמח לטעות בנושא.

מקור : כלכליסט

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים