עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

ברוח הקונספרציה שעפה לה כאן - בני, האם החבר שלך היה לקוח הארדקור של סלקום (hence, אחד כזה שמכניס להם קצת יותר מ 200 ש"ח בחודש)?

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

Yossarian2, אף אחד לא דיבר על נציגים שעושים את הדברים האלה.

פורסם

האמת משרד התקשרות בדק את הבעיות הטכניות וכולן נבעו בגלל כשלים אצל גולן טלקום ולא אצל חברות וותיקות.

אני מצפה לראות אסמכתא לטענה זו.

פורסם

ברוח הקונספרציה שעפה לה כאן - בני, האם החבר שלך היה לקוח הארדקור של סלקום (hence, אחד כזה שמכניס להם קצת יותר מ 200 ש"ח בחודש)?

למעשה החבר היה עובד לשעבר של סלקום, שפוטר אך לפני שלושה חודשים

לאחר העזיבה הושחל לו מסלול בסביבות ה200 שקל בחודש, זה נכנס לקטגוריית ההארדקור ?

מה שאתה מציע -סגי בין השורות עוד יותר קונספירטיבי ממני

יצירת "רשימות שחורות" של עובדים לשעבר שהחברה מנסה להתנקם בהם ולתקוע להם טריז !!!

פורסם

^^ מצוין.

זה רק מראה שאם כבר, משרד התקשורת מסכים עם טענות גולן.

פורסם

בקשר לטוקבקיסטים בתשלום- זה לא בושה, יקירי...

כאילו, זה די מבייש, אבל כולם כבר גם ככה משתינים מהמקפצה- אז זה לא כזה נורא.

בקשר לסימים פיקטיביים- זה כבר יותר הארדקור מטוקבקיסטים בתשלום. לכולם יש טב"תים, אבל הזמנות פיקטיביות זה כבר צעד אחד קדימה, ואני לא בטוח שהם באמת עושים כאלה דברים. אבל, נו, אין לדעת...

פורסם

^^ מצוין.

זה רק מראה שאם כבר, משרד התקשורת מסכים עם טענות גולן.

אכן כן.

והנה האסמכתא שביקשת מהכלבלב של פלאפון , רק שלצערו היא מוכיחה את ההיפך מטענותיו:

גלובס:

"גולן טענה בפני בכירי משרד התקשורת כי התקלות נגרמות בין השאר בשל חוסר שיתוף פעולה של החברות הוותיקות, בעיקר בנושא ניוד המספרים.

במשרד ציינו כי השתכנעו כי גולן אכן טיפל היטב במערכות ניוד המספרים שלו, ולמרות זאת נמשכו תקלות הניוד, יבחנו את הטענה של גולן כי החברות הוותיקות מערימות קשיים. "

פורסם

Yossarian2, אף אחד לא דיבר על נציגים שעושים את הדברים האלה.

וואלה, עכשיו הכל מסתדר לי. מנכ"ל סלקום עשה את זה. :kopfpatsch:

תגיד לי, אתה באמת מאמין לשטויות האלה?

פורסם

Yossarian2, ידוע לך על הטריקים והטעויות, חצאי האמיתות, ועד שקרים מוחלטים שנציגי מכירות ושרות בסלולר עשו במשך שנים.

האם היתה הוראה כתובה מלמעלה לעשות זאת? אני בטוח שלא. האם מנהלי המכירות עודדו ואפילו שבשתיקה התנהגות כזו - אני בטוח שכן. כי אם לא, פרקטיקות אלו היו נפסקות ממזמן.

ואם כך במכירות/שרות, מדוע אתה בטוח שזה לא יכול לקרות גם במחלקות אחרות?

מחלקה תשתיתית בחברה סלולרית ותיקה. - נגיד כך: כשהוקמה מערכת הניוד אצל החברה הסלולרית, בגלל שיקולי עדיפות, לא שמו דגש על debugging למערכת המניידת מאותה חברה. וכעת, כשישנם תקלות מוזרות, עדיין לא שמים דגש על תיקונם מסיבות מובנות. - כולה "לא ידעתי לא שמעתי" ולא הוראה מפורשת מלמעלה, אלא רק תקלה שלא מתוקנת כי לא רוצים שתתוקן.

אתה לא חושב שכזה דבר יכול לקרות ? ואם לא, למה אתה בטוח מצד שני שהתקלות כן יכולות וחייבות להיות בגולן?

נ.ב. הניוד כבר קיים למעלה משנה, הרבה לפני שגולן והוט החלו לעבוד. גם אז היו לא מעט תקלות במערכות אלו, רק שאז לא שמעת על זה כמעט, כי היו הרבה פחות ניודים, ובהחלט לא מאסה ענקית ובבת אחת של ניודים כמו היום.

פורסם

היו המון ניודים, ועדיין יש המון ניודים. ומדי פעם היו תקלות, אבל לא בהיקף של התקלות בגולן. זה לא בושה להודות שבחברה בת שבוע יש תקלות. אני הראשון שיתמוך בחברות החדשות, וגם כעובד באורנג אני מתכנן להתנייד לגולן. תראו את התגובה האחרונה שלי בתרד על כך שאורנג גובה על טטרינג. אני התלוננתי למשרד התקשורת על אורנג! אבל אל תגזימו, החברות הוותיקות לא מנתקות קווים סתם ככה על דעת עצמן. הרבה יותר סביר שמדובר בתקלה בחברות החדשות.

פורסם

וגם כעובד באורנג

נו, למה לא אמרת מההתחלה?

זה מסביר הכל.

ב-99% מהמקרים כל פעם שאני פוגש מישהו שתומך בחברות הותיקות, אם זה בפורומים או בפייסבוק או בכל מקום אחר - כמעט תמיד תמיד תמיד ב-99% מהמקרים אני רואה שמדובר בעובד של אחת מהחברות הותיקות (למשל אם זה בפייסבוק, אני נכנס לפרופיל שלו מסקרנות וישר רואה שכתוב שהוא עובד באחת מהחברות האלה).

שטיפת מוח?

פורסם

בהחלט, יש לי 2 חברים שעובדים שמה - כל הזמן ניסו לדחוף לי חבילות בטענה "שהכי משתלם". שטיפת מוח טוטאלית..

פורסם

שטיפת מוח? לא.

זה הפחד המשתק שיפטרו אותם אם לא יעמדו ביעדים: זמן שיחה קצר, מכירת שירותים חדשים במחיר הכי גבוה שאפשר לסחוט מהלקוח.

עם הזמן, שפע תוכנות המודדות ביצועים, והמתח הבלתי פוסק הזה, הופך אותם בעל כורחם למזוהים עם דרישות המקום.

זה התהליך הפסיכולוגי המאפשר לאדם ישר ליישב את הדיסוננס שבין היותו ישר לבין הידיעה המציקה שאינו אומר אמת ללקוח

ואף גורם לו נזק.

כדי לשמור על השפיות (ועל הפרנסה) הם חייבים להזדהות עם המעביד ולהאמין בסופו של דבר שזו גם טובת הלקוח באופן עקום ומשונה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים