עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

תקראו לי קונספירטור חסר תקנה,

אבל יש סטטיסטיקה על כמות העובדים לשעבר מהחברות הגדולות, שמתפקדים כחפרפרות ומחבלים בהשקה של החברות החדשות?

נשמע לי לא מאוד מפתיע...

אני לא יודע אם כמות גדולה, אבל כל חברה גדולה בארץ שמכבדת את עצמה (ככה לפחות הבנתי) מחזיקה "כוח עילית" של חמישה-שישה טוקבקיסטים בתשלום.

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תיקים באפלה הייתה אחלה סדרה ברובה...

אבל סתם דוגמא אישית,

חבר שלי נותק מסלקום (ע"י רוח רפאים, כי אין לכך תיעוד מוקלט או כתוב בסלקום)

ביום שבו עשה את ההזמנה באתר גולן (מיותר לציין שזה קרה לפני שקיבל וניסה לאקטב את הסים של גולן)

ברגע שקו הסלקום הישן שלו לא פעיל- אי אפשר לנייד

הלקוח תקוע בלימבו

איך סלקום ידעו ?

איזו סיבה (ואיזו סמכות) יש למערכות של גולן לעשות את זה ?

אין לי מושג איך המערכת טכנית פועלת

אבל נגיד שלמחשב של גולן היה באג ושלח את המילה "ניתוק" במקום "ניוד"

והוא נותק

אתה יודע כבר כמה זמן הוא מחכה לסלקום ש"ייחיו" את הקו מאז ששרלוק הולמס הישראלי (שזה אני) הצליח לפענח את הקייס ?

גרירת רגליים כזו לא רואים במשחק אימון של נבחרת ישראל בכדורגל !

פורסם

התירוץ עכשיו של החברות הוותיקות הוא שהחברות החדשות הם "זולות אבל עם שירות בהתאם"

הם פשוט לא מוכנות להשוות את המחירים, ואנשים מתחילים להאמין לבולשיט הזה,

עד עכשיו השירות שלהם היה חרא, ועכשיו שיש חברות חדשות אז הם פתאום "החברות הוותיקות עם השירות המושלם"

פורסם

תיקים באפלה הייתה אחלה סדרה ברובה...

אבל סתם דוגמא אישית,

חבר שלי נותק מסלקום (ע"י רוח רפאים, כי אין לכך תיעוד מוקלט או כתוב בסלקום)

ביום שבו עשה את ההזמנה באתר גולן (מיותר לציין שזה קרה לפני שקיבל וניסה לאקטב את הסים של גולן)

ברגע שקו הסלקום הישן שלו לא פעיל- אי אפשר לנייד

הלקוח תקוע בלימבו

איך סלקום ידעו ?

איזו סיבה (ואיזו סמכות) יש למערכות של גולן לעשות את זה ?

אין לי מושג איך המערכת טכנית פועלת

אבל נגיד שלמחשב של גולן היה באג ושלח את המילה "ניתוק" במקום "ניוד"

והוא נותק

אתה יודע כבר כמה זמן הוא מחכה לסלקום ש"ייחיו" את הקו מאז ששרלוק הולמס הישראלי (שזה אני) הצליח לפענח את הקייס ?

גרירת רגליים כזו לא רואים במשחק אימון של נבחרת ישראל בכדורגל !

נתקלתי במקרה דומה, לקוח עיסקי שלנו הכניס פרטים באתר של גולן והסים היה בדרך אליו.

בגלל תקלה אצל גולן. הלקוח נוייד לגולן עוד לפני שהסים הגיע לבית שלו.

כעבור כמה שעות הקו שלו התנתק לגמרי. הקו מת. הלקוח פנה לחברת פלאפון ואחרי בדיקה.

הקו נוייד לגולן ואז בוצע ניתוק קבוע(משמע הקו מת והמספר חוזר למאגר כעבור כמה זמן).

ללקוח הוסבר כי זו תקלה של גולן וכי לפלאפון אין דבר בעניין וכי צריך לפנות לגולן והלקוח לא הצליח ליצור איתם קשר במשך כמה ימים.

לאחר מכן פשוט החליט לתבוע את גולן.

התירוץ עכשיו של החברות הוותיקות הוא שהחברות החדשות הם "זולות אבל עם שירות בהתאם"

הם פשוט לא מוכנות להשוות את המחירים, ואנשים מתחילים להאמין לבולשיט הזה,

עד עכשיו השירות שלהם היה חרא, ועכשיו שיש חברות חדשות אז הם פתאום "החברות הוותיקות עם השירות המושלם"

אני באמת לא מבין אותך. מה זה להשוות מחיר? זו אותה חברה?

למה שלא תכתוב לחברת נוטלה שתשווה מחיר לשוקולד השחר?

פורסם

איך סלקום ידעו ?

איזו סיבה (ואיזו סמכות) יש למערכות של גולן לעשות את זה ?

אין לי מושג איך המערכת טכנית פועלת

אבל נגיד שלמחשב של גולן היה באג ושלח את המילה "ניתוק" במקום "ניוד"

והוא נותק

מה גורם לך לחשוב שגולן עשו את זה (או שהם בכלל יכולים טכנית לגרום לניתוק של לקוח בחברה אחרת) ?

ומה זאת אומרת איך סלקום ידעו?

בשניה שעברתי את השלב הראשון להצטרפות באתר של גולן (עוד בשלב של אישור מספר הטלפון, לפני שבכלל נרשמתי בפועל!) ישר קיבלתי SMS מאורנג' שמזמין אותי לעבור לחבילות ה"החדשות ומדהימות" שלהם (שכבר עברתי אליהן שבוע קודם לכן..).

עברתי את השלב הזה באתר של גולן סתם מתוך סקרנות, אז אחרי השלב הזה הפסקתי את התהליך.

אחרי שבוע עשיתי אותו שוב, הפעם בשביל להירשם באמת, ושוב - בדיוק שניה אחרי שגולן שלחו לו את ה-SMS לאישור זיהוי המספר , קיבלתי גם SMS מאורנג' שמזמין אותי להצטרף "למסלולים המגניבים" שלהם.

אני לא אתפלא אם הם (סלקום) ניתקו את חבר שלך בכוונה בשביל למרר לו את החיים ולגרום לו להאשים את גולן בכל הצרות שלו.

נ.ב.

אני מזכיר לך שהמגיב מעליי הוא עובד פלאפון, וגם אם הוא לא משקר בכוונה הרי שמקורות המידע שלו לא בדיוק אובייקטיבים.

אני מציע לך לקחת את הסיפור שלו בערבון מוגבל :)

פורסם

מה שאני אומר מופיע בהמון אתרים באינטרנט פשוט תקרא ,אגב הייתה גם כתבה שת תביעה יצוגית נגד הוט\גולן ושם גם היה סיפור דומה מזכרוני

פורסם

מה גורם לך לחשוב שגולן עשו את זה (או שהם בכלל יכולים טכנית לגרום לניתוק של לקוח בחברה אחרת) ?

ומה זאת אומרת איך סלקום ידעו?

בשניה שעברתי את השלב הראשון להצטרפות באתר של גולן (עוד בשלב של אישור מספר הטלפון, לפני שבכלל נרשמתי בפועל!) ישר קיבלתי SMS מאורנג' שמזמין אותי לעבור לחבילות ה"החדשות ומדהימות" שלהם (שכבר עברתי אליהן שבוע קודם לכן..).

עברתי את השלב הזה באתר של גולן סתם מתוך סקרנות, אז אחרי השלב הזה הפסקתי את התהליך.

אחרי שבוע עשיתי אותו שוב, הפעם בשביל להירשם באמת, ושוב - בדיוק שניה אחרי שגולן שלחו לו את ה-SMS לאישור זיהוי המספר , קיבלתי גם SMS מאורנג' שמזמין אותי להצטרף "למסלולים המגניבים" שלהם.

אני לא אתפלא אם הם (סלקום) ניתקו את חבר שלך בכוונה בשביל למרר לו את החיים ולגרום לו להאשים את גולן בכל הצרות שלו.

נ.ב.

אני מזכיר לך שהמגיב מעליי הוא עובד פלאפון, וגם אם הוא לא משקר בכוונה הרי שמקורות המידע שלו לא בדיוק אובייקטיבים.

אני מציע לך לקחת את הסיפור שלו בערבון מוגבל :)

התאוריה הנחמדה שלך בנוגע לסלקום לא מעלימה שאלה אחת: מה האינטרס של סלקום לנתק לו את הקו?

עזוב את זה שזה לא חוקי. זה גם לא הגיוני. הרבה יותר הגיוני שתקלה בתהליך הניוד של גולן גרמה לקו להתנתק. בעצם עכשיו שאני חושב על זה, לא מדובר פה בהיגיון. זה מה שקרה בפועל. בוודאות מוחלטת.

פורסם

מה זאת אומרת מה האינטרס של סלקום לנתק לו את הקו??

אם הם קיבלו בקשת ניוד הם כבר יודעים שהם איבדו את הלקוח. כרגע יש להם שתי אפשרויות:

1. לעשות הכל לפי החוק ולוותר על הלקוח

2. לנתק אותו בלי לעשות ניוד, לדפוק אותו, לגרום לו להתעצבן, ואז להאשים בזה את גולן - כדי שהוא:

2.1 יכעס על גולן, ויפיץ באינטרנט שבגללם הוא נדפק

2.2 ינסה להשיג את המספר שלו בחזרה ע"י דיבור עם סלקום, שמיצדם יסכימו "להחזיר לו את המספר שלו" בתמורה לזה שהוא ישאר אצלם..

אהבתי את ה"ודאות המוחלטת" שיש לך לגבי התיאוריה המצחיקה שלך שחברה X יכולה לנתק לקוחות של חברה Y ככה סתם בלי אישור לא של החברה ולא של הלקוח :)

פורסם

מה שאני אומר מופיע בהמון אתרים באינטרנט פשוט תקרא ,אגב הייתה גם כתבה שת תביעה יצוגית נגד הוט\גולן ושם גם היה סיפור דומה מזכרוני

ומה זה מוכיח? שגולן האשמים? לא! זה רק מוכיח שהלקוח חושב שגולן אשמים כי החברה הקודמת שטפה לו את המוח, מבלי שהוא יודע מה באמת קורה מאחורי הקלעים.

העובדות האמיתיות לכאן או לשם יתבררו רק בבית המשפט.

(בינתיים מה שאנחנו כן יודעים, בעקבות הבדיקה שמשרד התקשורת עשו אצל גולן, המשרד ציין שגולן מתנהלים כשורה)

פורסם

האמת משרד התקשרות בדק את הבעיות הטכניות וכולן נבעו בגלל כשלים אצל גולן טלקום ולא אצל חברות וותיקות.

::) בצד חריג בגלל שהחברה חדשה משרד התקשרות גם לא יתערב בזה.

פורסם

אני מקווה שמשלמים לך מספיק בשביל לשקר ככה בפורומים באינטרנט... ::)

פורסם

מה זאת אומרת מה האינטרס של סלקום לנתק לו את הקו??

אם הם קיבלו בקשת ניוד הם כבר יודעים שהם איבדו את הלקוח. כרגע יש להם שתי אפשרויות:

1. לעשות הכל לפי החוק ולוותר על הלקוח

2. לנתק אותו בלי לעשות ניוד, לדפוק אותו, לגרום לו להתעצבן, ואז להאשים בזה את גולן - כדי שהוא:

2.1 יכעס על גולן, ויפיץ באינטרנט שבגללם הוא נדפק

2.2 ינסה להשיג את המספר שלו בחזרה ע"י דיבור עם סלקום, שמיצדם יסכימו "להחזיר לו את המספר שלו" בתמורה לזה שהוא ישאר אצלם..

אהבתי את ה"ודאות המוחלטת" שיש לך לגבי התיאוריה המצחיקה שלך שחברה X יכולה לנתק לקוחות של חברה Y ככה סתם בלי אישור לא של החברה ולא של הלקוח :)

אתה חי בסרט.

אין לי ספק שסלקום יכולים לנתק לו את הקו, אבל גם אין לי ספק שהם לא יעשו את זה סתם ככה. אם הוא הגיש בקשה לניוד, לסלקום יש 2 אפשרויות:

1. לנסות לשמר את הלקוח בדרכים המקובלות (שאותן היא עושה לגבי אלפי לקוחות מדי יום..).

2. במידה והקו לא רווחי במיוחד, פשוט לתת לו להתנייד כרגיל.

לפי התגובה של הבחור, הקו נותק עוד לפני שהלקוח ביצע אקטיבציה לסים (הגיש את בקשת הניוד), אלא רק במעמד יצירת ההזמנה באתר של גולן. ביצירת ההזמנה לא אמור להתחיל תהליך הניוד (אשר אמור לקחת 3 שעות), אלא רק כאשר הסים מגיע ללקוח.

אני מניח שחוץ מלהיות לקוח אין לך שום קשר לשוק הסלולר, מה שמסביר את הדעה שלך לגבי הדרך שבו הוא מתנהל. בניגוד למה שאתה חושב, הנציגים של החברות הם לא גנגסטרים, הם לא לוקחים פרוטקשן מלקוחות ובטח שלא מנתקים קווים של לקוחות בלי בקשה מפורשת - מדובר בעניין של יהרג ובל יעבור! לגרום ללקוח, גם אם הוא מתכנן להתנייד לחברה אחרת, להיות בלי קו הוא הדבר הראשון שנציגי השירות מנסים למנוע. כן, גם מעבר לרווחיות של החברה. אמנם חשוב לחברה הכסף, אבל אל תגזים. יש מרחק רב בין הפעלת טוקבקיסטים בתשלום ואף רכישת סימים פיקטיבים ואח"כ להלין בפייסבוק של גולן, לבין לנתק לקוח על מנת שאולי הוא יתבע אותם. במקרה כזה החברה יודעת טוב מאוד שיש סיכוי גדול יותר שהיא תתבע לבסוף. ובטח שהיא לא תעשה את כל הטררם הזה בשביל קו אחד, שאני בטוח שהוא גם לא רווחי יותר מדי.

פורסם

אני מקווה שמשלמים לך מספיק בשביל לשקר ככה בפורומים באינטרנט... ::)

הלוואי שהיו משלמים ,כסף לא חסר להם זה בטוח ;)

אני ממש לא מגן החברות הוותיקות או משהו כזה, פשוט זה מצחיק לראות שטיות שאנשים כותבים בלי להבין דבר.

אני גם אומר בפה מלא שיש מקרים בהם בכיף שיעברו להוט אם זה מתאים להם.

פורסם

סתם ילד שעובד כנראה בעבודה הראשונה שלו במחלקת היזע של פלאפון, ומרייר כמו כלבלב כמה המעביד שלו צדיק.

פורסם

Yossarian2, מי טען שנציג שירות מבצע זאת? מה, לא יכולות להיות "תקלות קשות לאיתור" בפלאפון בדיוק כפי שאתה טוען שמדובר בתקלה בגולן ?

הריי גם לך ברור שנציג שרות בפלאפון לא יכול לדעת אפילו קמצוץ ממה שקורה באמת מאחורי הקלעים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים