עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

אני לא מבין את הטבלה. גולן התחילו ב-0%, איך יכולים להיות להם "15% לקוחות חדשים"? 15 אחוז ממה?

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

טבלה קצת מונפצת.

איפה הנתונים על הנוטשים מגולן? ותאמין לי יש הרבה.

פורסם

15% ממליון מנויי סלולר שכבר עברו

איפה הנתונים על הנוטשים מגולן? ותאמין לי יש הרבה.

הגבתי על זה בעריכה למעלה.

מאיפה אתה יודע שיש הרבה? עשית מחקר ? ;D

פורסם

15% ממליון מנויי סלולר שכבר עברו

אה..

באסה :( אז זה אומר שלא נטשו את אורנג' 40% מהלקוחות שלה :(

נ.ב. מעניין שלפי הנתונים, אין עדיין שום נטישה מגולן. (או משהו זניח מאוד) וזה למרות לא מעט פרסומים על לקוחות זועמים ובעיות.

האם הפרסומים הגזימו בגדול, או שהמחקר הזה טועה.

או שכל אותם "לקוחות זועמים" הם לא יותר מאשר "לקוחות" פיקטיביים של חמ"ל החברות הותיקות.

פורסם

אה..

באסה :( אז זה אומר שלא נטשו את אורנג' 40% מהלקוחות שלה :(

:lol: חכה, זה רק עניין של זמן.

או שכל אותם "לקוחות זועמים" הם לא יותר מאשר "לקוחות" פיקטיביים של חמ"ל החברות הותיקות.

בטוח שלפחות חלק נכבד מה"זועמים" , הם כאלו.

פורסם

המפץ הסלולרי: "כמיליון לקוחות כבר עברו לחברה אחרת"

אותם נתונים גם בגלובס

נ.ב. מעניין שלפי הנתונים, אין עדיין שום נטישה מגולן. (או משהו זניח מאוד) וזה למרות לא מעט פרסומים על לקוחות זועמים ובעיות.

האם הפרסומים הגזימו בגדול, או שהמחקר הזה טועה.

זה מוזר מאד. 7000 ועוד 15000 ועוד 80000 מסתכמים ב-102,000 מנויים. איך מגיעים מפה למיליון?

פרופ' אבי דגני: כמיליון מנויי סלולר כבר עברו, 28% נוספים שוקלים ברצינות להתנייד ■ כ-7,000 עברו להוט מובייל, 15 אלף לגולן טלקום ו-80 אלף לרמי לוי

פורסם

*עדכון* - גם לאחר הסרת כל החסימות כביכול, SMSים ממקורות מסויימים מסרבים להגיע. יתרה מזאת, נתקלתי בקשיי העברת SMSים בין המנוי הספציפי (לא מנוייד) למנויים אחרים ברשת של גולן ובזק. בין גולן לשאר הרשתות הסלולריות נראה שהכל בסדר. גם התא הקולי החליט להתאבד משום מה, ללא יכולת שיקום באמצעות האתר. נראה שאין מנוס מלהתקשר.

*אפשר להעביר לת'ראד "עברת לגולן/הוט ונתקלת בבעיות".

פורסם

תקראו לי קונספירטור חסר תקנה,

אבל יש סטטיסטיקה על כמות העובדים לשעבר מהחברות הגדולות, שמתפקדים כחפרפרות ומחבלים בהשקה של החברות החדשות?

פורסם

קצת פרנויה לא? :o

פורסם

אני וחברה שלי מתחילת החודש מנוידים להוט והכל עובד מעולה...

פורסם

למה "לשעבר"?

"לצערי אני מאשר כי החברות הגדולות מאחורי הצעדים הללו

איש יח"צ, משרד כלשהו (04.06.12):

שלוש החברות הגדולות שכרו שירותיהם של משרדי יח"צ ופרסום רבים (ביניהם משרד בו אני עובד)

הן הקימו חפ"ק משותף (!)- ובו הן מתאמות צעדים (משותפים) למלחמה במפעילות החדשות.

על הכוונת - בעיקר גולן טלקום.

אל תאמינו לתגובות שאתם רואים בדף הפייסבוק של גולן טלקום. למעלה מ-50 אחוזים מהתגובות שם הן יוזמה של משרדי הפרסום והיח"צ.

נשכרו לצורך כך טוקבקיסטים בתשלום, מעצבי מדיה ועוד.

כמו-כן, נרכשו סימים באופן חוקי - על מנת לשוות תוקף אמיתי לתלונות (כולל מספרי הזמנה וכו`)

החברות גם מפעילות עומס טלפוני מכוון על מוקדי השירות של החברות החדשות (מרכזיות רובוטיות יוצרות עומס מכוון על מוקד השירות)

אז נסו להיות בבקשה קצת יותר חכמים.

כי ככה זה.

כשהמניות צוללות, מוכנים לעשות הכל."

פורסם

שמעתי על תקלות כל כך מופלאות בתהליך הניוד

שפאראנויה אפילו לא מתחילה לדגדג את תחתית באר הקונספירציות

פורסם

ברצינות?..

ואוו ואני חשבתי תיקים באפלה היו בפרנויה :hat:

פורסם

בלי שום קשר לתאוריות קונספירציה, שירות הלקוחות של גולן טלקום הלכה למעשה איננו קיים ולהערכתי למעלה מ-90% מהתלונות שרואים בפייסבוק שלהם הן מוצדקות, כי גם אני נתקלתי באותן בעיות בדיוק איתם.

א) הזמנתי כרטיס סים ב-20 למאי. חויבתי עליו פעמיים. ניסיתי ליצור איתם קשר טלפוני במשך כמה ימים, ללא שום הצלחה.

שלחתי להם הודעה בפייסבוק, יום למחרת חזר אלי נציג שלהם ואמר שהם זיכו אותי. חיכיתי וחיכיתי לראות את הזיכוי המיוחל בפירוט האשראי - כלום.

ב) את הסים כאמור הזמנתי ב-20 למאי, וב-31 למאי חויבתי ב-99 ש"ח (מחיר החבילה שלי). זה טוב ויפה, אם מתעלמים מהעובדה שאת הניוד בפועל ביצעתי אתמול - כלומר בכלל לא הייתי לקוח שלהם כאשר הם חייבו אותי!

לפי ההסבר "המפורט" בפייסבוק שלהם, מחזור החיוב שלהם הוא מרגע ההזמנה ועד ה-25 לחודש הבא, כלומר דה פקטו אני משלם להם 99 ש"ח על שבוע, ולא על חודש.

פורסם

זה מוזר מאד. 7000 ועוד 15000 ועוד 80000 מסתכמים ב-102,000 מנויים. איך מגיעים מפה למיליון?

קחו בחשבון שהערך "מיליון" הוא מטעה. מכיון שבטוח שישנם כאלו שעזבו מספר פעמים.

הנתון בולט במיוחד בהוט ש 3% נטשו אותה. אותם 3% גם נטשו קודם חברה אחרת. ובמילים אחרות, אותם 3% מוכפלים ב 2 ומייצגים 6000 מנויים במעבר אחד מתוך מיליון ולא 3000.

ובטוח שישנם כאלה גם בשאר הנתונים של החברות האחרות.

דוגמה: 3% עברו מאורנג' להוט. אותם 3% עזבו את הוט וחזרו לאורנג'. הנתונים לגבי אותם אנשים יראו כנראה כך:

הוט: 3% מצטרפים 3% נוטשים.

אורנג'" 3% נוטשים 3% מצטרפים.

לפי המספרים יכול להיות שהם נספרו בתור 6000 מנויים בכל חברה (שמחולקים ל 3000 מצטרפים ו 3000 נוטשים) וסה"כ 12 אלף מתוך מיליון. אך בפועל, עדיין מדובר באותם 3000 מנויים.

חיזוק לעניין - 15% לגולן טלקום מתוך מיליון מסתכם ב 150,000 מנויים. לא נראה לי שיש להם כבר את המספר הזה.

לפי ההסבר "המפורט" בפייסבוק שלהם, מחזור החיוב שלהם הוא מרגע ההזמנה ועד ה-25 לחודש הבא, כלומר דה פקטו אני משלם להם 99 ש"ח על שבוע, ולא על חודש.

ברור לך ולי שזה לא ייתכן, אפילו אם זה קרה. אולי זה חלק ממחלות הילדות.

אין לי ספק שתזוכה על כך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים