עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

חוץ מאשר מסך לבחירת רשת, אמור להיות גם מסך לבחירת סוג הרשת. ושם אמור להיות מכוון אוטומטי.

לא מוצא בשום מקום אפשרות לבחור בין 2G ל-3G. מוזר.

זה קורה גם עם סים של אורנג' אז ככל הנראה לא קשור כבר לנושא הדיון...

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ואם אני לא מאמין בפייסבוק, וחושב שהעתיד הוא לא שם? ואם לא בא לי על זאקי\צוקי, ואני לא סומך עליו? ואם אני פשוט רוצה להמנע מהרבה ג'יפה שמסתובבת ברשתות חברתיות?

אפילו אם אני פשוט לא יודע איך לפתוח חשבון שם, או שאף פעם לא שמעתי על פייסבוק (וייתכן שאפילו כאן בארץ יש אנשים כאלה, אף שאני בספק)- זה אומר שמגיע לי שירות פחות טוב?

הנה, כבר ענו לך:

אז תסבול בשקט.

על אותו משקל מי שלא מאמין באינטרנט יכול ללכת לשלם דוחות חניה בעיריית תל אביב. אני בטוח שהתהליך שם הוא צ'יק צ'ק.

בהצלחה

אני רק רוצה לחזק את זה - על אותו משקל מי שלא מאמין באינטרנט לא יכול להצטרף בכלל לגולן טלקום.

אז מה?

מי שלא מאמין באינטרנט - שיסבול בשקט. בעיה שלו. הוא לא חייב להצטרף לגולן.

כנ"ל לגבי מי שלא מאמין בפייסבוק.

אני רואה את זה מחדש כל פעם שיש איזה מבצע/הגרלה שאחד מהתנאים הוא לעשות "לייק" לעמוד כלשהו בפייסבוק.

מיד צצים מהחורים שלהם כל מיני עכברים שתקועים בעבר ו"לא מאמינים בפייסבוק", ומתלוננים נגד כל העולם על זה שאין להם אפשרות להשתתף באותה הגרלה, למרות שהיחידים שיש להם להאשים זה את עצמם.

פורסם

אתה באמת חושב שהמקום לבעיות מקצועיות בחברה בע"מ הוא הפייסבוק?

גילוי נאות:

אין לי משתמש בפייסבוק.

פורסם

מי שלא מאמין באינטרנט - שיסבול בשקט. בעיה שלו. הוא לא חייב להצטרף לגולן.

כנ"ל לגבי מי שלא מאמין בפייסבוק.

מה הקשר לאמונה? אינטרנט זה לא דת, וגם פייסבוק לא.

הייתרון של השימוש באינטרנט ע"פ הליכה לסניף כלשהו הוא חיסכון בטירחה ללקוח, ובכח אדם לחברה. הייתרון בשימוש בפייסבוק במקום באתר האינטרנט (לפחות בהקשר של הטופס המדובר) הוא... כלום. לא ללקוח ולא לחברה. הדבר היחיד שייצא מזה הוא שהרבה אנשים לא ימצאו את הטופס כי הוא לא נמצא במקום שבו הוא אמור להיות.

ואתה יודע מה? גם אם אתה טוען שחשוב שהטופס יהיה גם בפייסבוק מאיזושהיא סיבה, הוא עדיין צריך להיות גם באתר שלהם כדי שגם אנשים שלא "חושבים פייסבוק" כמוך יוכלו למצוא אותו ולהשתמש בו. אחרת, זה יהיה (אם נשתמש בדוגמה שהובאה) כאילו יסגרו את האפשרות לגשת פיזית לשלם חשבונות (בעיריה/דואר וכדומה) או בטלפון, ויגידו "אין לך אינטרנט? בעיה שלך, תתקדם לעתיד"...

פורסם

הנה, כבר ענו לך:

אני רק רוצה לחזק את זה - על אותו משקל מי שלא מאמין באינטרנט לא יכול להצטרף בכלל לגולן טלקום.

אז מה?

מי שלא מאמין באינטרנט - שיסבול בשקט. בעיה שלו. הוא לא חייב להצטרף לגולן.

כנ"ל לגבי מי שלא מאמין בפייסבוק.

אני רואה את זה מחדש כל פעם שיש איזה מבצע/הגרלה שאחד מהתנאים הוא לעשות "לייק" לעמוד כלשהו בפייסבוק.

מיד צצים מהחורים שלהם כל מיני עכברים שתקועים בעבר ו"לא מאמינים בפייסבוק", ומתלוננים נגד כל העולם על זה שאין להם אפשרות להשתתף באותה הגרלה, למרות שהיחידים שיש להם להאשים זה את עצמם.

הנה, כבר ענו לך:

מה הקשר לאמונה? אינטרנט זה לא דת, וגם פייסבוק לא.

הייתרון של השימוש באינטרנט ע"פ הליכה לסניף כלשהו הוא חיסכון בטירחה ללקוח, ובכח אדם לחברה. הייתרון בשימוש בפייסבוק במקום באתר האינטרנט (לפחות בהקשר של הטופס המדובר) הוא... כלום. לא ללקוח ולא לחברה. הדבר היחיד שייצא מזה הוא שהרבה אנשים לא ימצאו את הטופס כי הוא לא נמצא במקום שבו הוא אמור להיות.

ואתה יודע מה? גם אם אתה טוען שחשוב שהטופס יהיה גם בפייסבוק מאיזושהיא סיבה, הוא עדיין צריך להיות גם באתר שלהם כדי שגם אנשים שלא "חושבים פייסבוק" כמוך יוכלו למצוא אותו ולהשתמש בו. אחרת, זה יהיה (אם נשתמש בדוגמה שהובאה) כאילו יסגרו את האפשרות לגשת פיזית לשלם חשבונות (בעיריה/דואר וכדומה) או בטלפון, ויגידו "אין לך אינטרנט? בעיה שלך, תתקדם לעתיד"...

הגרלות ומבצעים הן פלטפורמת פרסום. אם אין לי פייסבוק ואני לא נחשף לפרסומת, זה בעיה שלהם. אבל אם אני לקוח שלהם, ואני יודע שאת השירותים שלהם אני צריך ואמור לקבל באתר, זה פשוט לא בסדר שאני צריך עכשיו גם פייסבוק בשביל זה. וזה ממש לא חשוב אם אני "מאמין" בפייסבוק או לא.

פורסם

אולי מבחינתך זה לא בסדר. אבל ככה הם פועלים, ויש לך מזל - אין התחייבות! אתה מוזמן להתנייד לך לאן שמתאים לך.

פורסם

מה הקשר לאמונה? אינטרנט זה לא דת, וגם פייסבוק לא.

הייתרון של השימוש באינטרנט ע"פ הליכה לסניף כלשהו הוא חיסכון בטירחה ללקוח, ובכח אדם לחברה. הייתרון בשימוש בפייסבוק במקום באתר האינטרנט (לפחות בהקשר של הטופס המדובר) הוא... כלום. לא ללקוח ולא לחברה. הדבר היחיד שייצא מזה הוא שהרבה אנשים לא ימצאו את הטופס כי הוא לא נמצא במקום שבו הוא אמור להיות.

ואתה יודע מה? גם אם אתה טוען שחשוב שהטופס יהיה גם בפייסבוק מאיזושהיא סיבה, הוא עדיין צריך להיות גם באתר שלהם כדי שגם אנשים שלא "חושבים פייסבוק" כמוך יוכלו למצוא אותו ולהשתמש בו. אחרת, זה יהיה (אם נשתמש בדוגמה שהובאה) כאילו יסגרו את האפשרות לגשת פיזית לשלם חשבונות (בעיריה/דואר וכדומה) או בטלפון, ויגידו "אין לך אינטרנט? בעיה שלך, תתקדם לעתיד"...

כלום? את לא רואה יתרון בזה שחברה אמיצה מספיק בכדי לפתוח דף פייסבוק וצריכה להתמודד עם כל תלונה של לקוח פרטי מול כל הציבור?

ואגב, כבר היום יש מספיק חברות שבלי אינטרנט לא תוכל להשתמש בשירותים שלהם.

זה העתיד. תתמודד

פורסם

מה הקשר לאמונה? אינטרנט זה לא דת, וגם פייסבוק לא.

לא אני זה שהשתמש במילה "אמונה". אני רק עניתי לבחור שטען: "ואם אני לא מאמין בפייסבוק".

פורסם

כן

אני מקווה שאין לך זקפה כשאתה שומע "אפל" או "אייפון" נכון? אם כן, אז קיים חשש שנדבקת בפסטמת נפוצה.

פורסם

לא אני זה שהשתמש במילה "אמונה". אני רק עניתי לבחור שטען: "ואם אני לא מאמין בפייסבוק".

בחייאת דינאק, אתה יודע בדיוק למה התכוונתי.

פורסם

טופס לבעיות מוצאים דרך פייסבוק

מפרסמים אותו בטוייטר

ומקבלים תשובה למיי ספייס...

העתיד הגיע :s07:

לפחות אפשר עוד להתקשר למספר אמיתי ולא רק דרך סקייפ

פורסם

מצטער, מי שעדיין משתמש במייספייס חי בעבר.

פורסם

מספיק.

:yelclap:

כל הכבוד. הוצאתם מהדיון מסקנות חשובות ורלוונטיות.

אני כל כך מתרשם, שעושה רושם שאפשר לנעול אותו. כל המוסיף גורע.

נפלא.

אם הדיון לא יחזור לפסים ענייניים (ורלוונטיים), הידון ינעל.

תודה רבה, והמשך יום (ערב) נעים.

פורסם

המפץ הסלולרי: "כמיליון לקוחות כבר עברו לחברה אחרת"

אותם נתונים גם בגלובס

נ.ב. מעניין שלפי הנתונים, אין עדיין שום נטישה מגולן. (או משהו זניח מאוד) וזה למרות לא מעט פרסומים על לקוחות זועמים ובעיות.

האם הפרסומים הגזימו בגדול, או שהמחקר הזה טועה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים