עבור לתוכן

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי

Featured Replies

פורסם

למרות שעוד לא הצלחתי להפעיל את הסים שלי, אין לי טענות ואני נשאר עם גולן.

אני חוזר רגע לציטוט שלך ממקודם.

אתה קולט כמה המשפט הזה לא נורמלי? למרות שלא הצלחת להפעיל את הסים שלך, אין לך שום טענות. אז בעצם לא אכפת לך לא להיות זמין. אז למה אתה צריך שיחות ללא הגבלה? תהיה בלי טלפון וככה תחסוך 100 שקל בחודש בקלות.

  • תגובות 2k
  • צפיות 430.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני מניח שהוא מתכוון בצורה יחסית..

פורסם

לא, שמעתי אותו אומר את זה לכל העולם בערוץ 1.

יש לך לינק במקרה?

פורסם

לא. זה שודר שלשום אחה"צ מתישהו.

פורסם

אני חוזר רגע לציטוט שלך ממקודם.

אתה קולט כמה המשפט הזה לא נורמלי? למרות שלא הצלחת להפעיל את הסים שלך, אין לך שום טענות. אז בעצם לא אכפת לך לא להיות זמין. אז למה אתה צריך שיחות ללא הגבלה? תהיה בלי טלפון וככה תחסוך 100 שקל בחודש בקלות.

דבר ראשון, אני בחבילת ה-"תשע תשעים", ככה שזה לא כל כך ביג דיל כרגע.

דבר שני, הסים של סלכלום המשיך לעבוד ולשרת אותי נאמנה.

דבר שלישי, בשם אלוהים (for god's sake לא השתלב לי טוב), לא שמעת על מושג בשם מאה ימים של חסד? או לפחות חודש?!

פורסם

שמעתי גם שמעתי, ואני חסיד גדול של המשפט הזה ובכללי - לתת להם צ'אנס. אני מאוד בעד החברות החדשות (בתור עובד פרטנר!).

פשוט עם כל הכבוד, לכתוב שעדיין לא הצלחת להפעיל את הסים (דבר די בסיסי בחברת סלולר), אך מצד שני אין לך טענות, הוא -תסלח לי - די מטומטם. נשמע קצת מתרפס וכאילו אתה נותן להם יותר מדי חסד. אם זה הסטנדרט שלך לשירות אז אני מניח שהם יכולים גם לא לאפשר לך להוציא שיחות בחלק מהיממה, לא לקבל שיחות בחלק השני - וגם לא לענות לטלפונים שלך למוקד ואתה עדיין תהיה מרוצה.

פורסם

הוא התכוון שעם כל החרא שהוא אכל מחברות כמו שאתה עובד בה - סים שלא עובד הוא עניין זוטא.

פורסם

הוא התכוון שעם כל החרא שהוא אכל מחברות כמו שאתה עובד בה - סים שלא עובד הוא עניין זוטא.

חסכת לי הסבר נוסף :)

פורסם

אני ממש בספק אם לזה באמת התכוונת. ואם אכן התכוונת לזה - אתה צריך לעבוד על יכולת העברת המסרים שלך דרך הכתב.

בנוסף, אני אשמח לשמוע על מקרה שבו בחברה וותיקה נתקעת פרק זמן ארוך בלי יכולת להפעיל את הקו, ובלי יכולת לדבר עם מוקד.

או בעיה חמורה מזה.

פורסם

תודה לך על הביקורת. לפעם הבאה אני אשפר את יכולות ההבעה של בכתב, בכדי שאתה לא תצטרך עוד פעם להתאמץ להבין את המסר החבוי, במוטיבים החוזרים השזורים כחוט השני בפוסטים שלי.

נו באמת... אם הוא הבין, אין שום סיבה שגם אתה לא.

וחוץ מזה, סכומי העתק אשר הוצאתי אצל הגזלנית הסגולה הם סיבה מספיק טובה להיות שמח עכשיו, כיוון שאני יודע שזה יסתדר בקרוב, ושאלו רק חבלי משיח (ולא, גולן הוא לא המשיח שלי, ואני אינני אדם מאמין...).

ובהסבר יותר חד משמעי עבורך: זימברו אותי שנים, שווה לסבול קצת עכשיו בשביל להשתחרר מהם.

פורסם

אני ממש בספק אם לזה באמת התכוונת. ואם אכן התכוונת לזה - אתה צריך לעבוד על יכולת העברת המסרים שלך דרך הכתב.

בנוסף, אני אשמח לשמוע על מקרה שבו בחברה וותיקה נתקעת פרק זמן ארוך בלי יכולת להפעיל את הקו, ובלי יכולת לדבר עם מוקד.

או בעיה חמורה מזה.

זה בדיוק המסק שמנסים להעביר - על חברה ותיקה זה לא היה עובר בשתיקה.

גולן / הוט מובייל, כמה זמן הם קיימים, חודש? זה לגיטימי וכביל. לכל אחד יש חבלי לידה, ואם אתה לא רוצה לחוות אותם אז לא רצים ישר להיות Early adopters, ואלו שכן - מבינים מה ההשלכות לכך.

פורסם

בהתחשב בכך שהחברות הוותיקות שוברות שיאים של מכירות (כמובן שיש גם נטישה מוגברת) - והרבה מאוד מהם מלקוחות שחוזרים עם הזנב בין הרגליים מהחברות החדשות - כנראה שלא כל מי שעבר מבין את ההשלכות..

פורסם

ברור שיהיו כאלו שינסו לרכוב על הגל ולחסוך כל שקל אפשרי בלי לדעת מה הם בדיוק עושים. אבל דיברתי על אנשים כמו "דוד משה" שיודעים מה הם עושים, ומה ההשלכות.

פורסם

תודה לך על הביקורת. לפעם הבאה אני אשפר את יכולות ההבעה של בכתב, בכדי שאתה לא תצטרך עוד פעם להתאמץ להבין את המסר החבוי, במוטיבים החוזרים השזורים כחוט השני בפוסטים שלי.

:lol:

פורסם

אני ממש בספק אם לזה באמת התכוונת. ואם אכן התכוונת לזה - אתה צריך לעבוד על יכולת העברת המסרים שלך דרך הכתב.

בנוסף, אני אשמח לשמוע על מקרה שבו בחברה וותיקה נתקעת פרק זמן ארוך בלי יכולת להפעיל את הקו, ובלי יכולת לדבר עם מוקד.

או בעיה חמורה מזה.

רוצה בעיה חמורה מזה? הנה בעיה חמורה מזה:

בגולן טלקום, אני לא יודע לגבי הוט, יש לך ממשק באתר שאתה יכול לעשות דרכו הכל- מלדווח על מכשיר גנוב בשביל חסימת הקו, ועד לשטויות פשוטות כמו ביטול התא הקולי, חסימת שירותי תוכן של ספקי צד שלישי, הסדר נדידה לחו"ל, ובעצם כל דבר. כל פעולה פשוטה שכזו דורשת לעבור את מבוך הניתוב הטלפוני המציק בדרך לנציג המיוחל, ואז לחכות 5-40 דקות כל פעם, תלוי בעומס, לחכות בשתיקה מעיקה בזמן ששומעים אותו מתקתק דברים על המחשב וממלמל דברים לעצמו כדי שתדע שהוא עוד על הקו, ובסוף מודיע שהמשימה בוצעה בהצלחה.

למה פרויקט כזה על כל שטות?

מי שחוזר עם הזנב בין הרגליים לחברות הותיקות היה פראייאר וישאר אחד. לאנשים פה אין סבלנות בכלל, אם הסים לא מגיע אליהם 3 ימים אחרי ההזמנה הם יהפכו עולמות ויפתחו את הפה על כמה החברה דפוקה בכל מקום (נעזוב את זה שרשום שלוקח כמה ימים עד למשלוח, ועד 7 ימי עסקים מרגע המשלוח בדואר, ישראל ישראלי הרי לא טורח לקרוא את זה)

רואים שיש בלאגן ועומס? יש 2 אפשרויות:

1- לחכות שירגעו הרוחות

2- להתכונן מראש לקצת שיבושים בדרך, אבל לדעת שאחרי קצת תקלות פה ושם, יש תמורה לאגרה.

ניוד הקו שלי בוצע היום, מסלקום לגולן, והנה מה שיש לי לדווח:

איכות השיחות השתפרה, לא חוויתי בעיות בניוד, יש שיחות ו SMSים לכל רשת ומכל רשת, והקרם דה לה קרם-

ביקשתי מחבר שישלח לי SMS לראות אם הכל עובד. הוא שלח "נו? אתה כבר לא פראייאר?"

התגובה שלי הייתה ה MMS הבא:

http://i.imgur.com/71LOk.png

(תמונה גדולה, לינק במקום הטמעה למטרות נוחות)

ואני גר במקום עם קליטה לא בשמים, אין לי ספק שאם אתקרב לאחת הערים הגדולות המהירות עוד תעלה קצת (כרגע גולן מוגבלים ל 5 לפי מה שאמרו, לחודשיים-שלושה הקרובים)

מה שחשוב, מספיק לגלישה מהירה ולסטרימינג של וידאו באיכות גבוהה? בהחלט מספיק :xyxthumbs:

ולחשוב שבסלקום שילמתי 30 שקל בחודש על 512kbps....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים