פורסם 2012 ביוני 413 שנים עכשיו הולכת לצאת תביעה יצוגית נגד גולן בסך 6.3 מליוני שקלים. בטח ע"י איזה עו"ד מניאק שרוצה לעשות ג'ובה מהמצב.למרות שעוד לא הצלחתי להפעיל את הסים שלי, אין לי טענות ואני נשאר עם גולן.
פורסם 2012 ביוני 413 שנים תראה ברור שיש הרבה מאוד אנשים שרוכבים על הגל של זה. אבל יש גם הרבה מאוד אנשים שהעסק שלהם באמת נפגע בצורה מזה.ז"א אנשים שעובדים עם ספקים\קהל יעד שמכירים את המספר שלהם ולא יכולים ליצור איתם קשר במשך שבועיים ?זו בעיה.
פורסם 2012 ביוני 413 שנים ^^יותר טמטום מאשר בעיה. עסקים צריכים להמתין לפני המעבר ולבצע את הניוד רק לאחר שראו שהעומס ירד והחברות הוכיחו את עצמן - גם ככה הם מקבלים דילים יפים מאוד שלא רלוונטיים ללקוחות פרטיים.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים קו שלישי נויד לגולן טלקום ללא בעיה, הרביעי (ובעצם הראשון שניסיתי לנייד) עדיין לא עובר, אני מחכה שיענו לי מהשירות לקוחות.חבל, 3/4 קוים עובדים פיקס, זה סתם כאילו מישהו לקח את העוגת יומולדת שהכינו במיוחד בשבילך ותקע אצבע בפנים.לגבי תביעה יצוגית- שיחנק העו"ד שהחליט לנצל את ההזדמנות, הדבילים שהולכים להשתתף ב "תביעה" הזו לא מבינים שהם הולכים לקבל 20 שקל כל אחד, לעשות את העו"ד עשיר יותר בכמה עשרות אלפים/מאות אלפים, ולפגוע בחברה שהציתה את האש שכרגע בוערת מתחת לישבן של החברות הותיקות ומכריחה אותן לעשות שינויים דרסטיים.גולן רק צריכים לטפל בבעיית המענה בטלפון. המוקד שלהם סתום בשיחות ששליש מהן בכלל לא צריכות להיות מופנות לשם (אנשים עם מכשירים שאינם סים פרי ו "הקו לא פועל" להם. מדהים כמה כאלו יש בפייסבוק שלהם.חבל שהם לא נערכו מראש לשטף הלקוחות. זה לא שיש עד כדי כך הרבה בעיות, זה שהבעיות שיש נפתרות בקצב איטי מאוד, אז 300 איש שיש להם בעיה שלא נפתרת שבוע נראים בפייסבוק ובטוויטר כמו קהל עצום ורב.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים ^^יותר טמטום מאשר בעיה. עסקים צריכים להמתין לפני המעבר ולבצע את הניוד רק לאחר שראו שהעומס ירד והחברות הוכיחו את עצמן - גם ככה הם מקבלים דילים יפים מאוד שלא רלוונטיים ללקוחות פרטיים.הוא לא יוכל לטעון דבר כזה. כשאתה מוכר מוצר X וכולם יודעים מה אומרים לקבל אם אתה נותן Y זו בעיה.תחשוב זה כמו פתיחת H&M שהייתה התנפלות מטורפת אז תגיד לאנשים "תחכו ואם קיבלתם בגדים קרועים אז זה בסדר!"?
פורסם 2012 ביוני 513 שנים לדעתי הוט וגולן היו צריכים לעשות את זה יותר לאט, ובכלל להאט את כל העברת הלקוחות החדשים על מנת שיוכלו להתמודד עם כמות הלקוחות ושמערכות המחישוב שלהם יצליחו לעמוד בכמות הזאת.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים הוא לא יוכל לטעון דבר כזה. כשאתה מוכר מוצר X וכולם יודעים מה אומרים לקבל אם אתה נותן Y זו בעיה. תחשוב זה כמו פתיחת H&M שהייתה התנפלות מטורפת אז תגיד לאנשים "תחכו ואם קיבלתם בגדים קרועים אז זה בסדר!"? חברת תקשורת במדינתנו הקטנה זה לא חנות בגדים ולא חנות נעליים. גולן לא הסתירו- וציינו בפייסבוק\טוויטר וכו שיש בעיות כרגע עם הניוד. מי שכ"כ לחוץ שתהיה לו תקשורת סלולרית- והארגון\עסק שלו סומך\תלוי על\בכך- שיחכה כלקוח אצל מונופולי תקשורת הנוכחיים ולא ירוץ כמו אזרח פשוט ועשוק לגולן הוט בשבוע הראשון. זה ממש טמטום להאשים אותו כשיודעים כולם על הבעיות. או כמו כל אלה שמתלוננים בפייסבוק שהקו לא עובד ורוצים את הכסף על הסים בחזרה ["דמי משלוח"] אחרת יתבעו אותו... החברה בקושי מסוגלת לענות על חלק קטן מהפניות- והם מצפים שאם הצהירו בפייבוק על מספר לקוח זה מבחינתם פנייה רשמית חחח לא ידעתי שפייסבוק נחשב לערוץ תקשורת רשמי כמו פקס\מכתב\שיחה עם נציג... אפילו חבר'ה "מכובדים" כמו מנהח"ש-ים וכו איימו מעל דפי פייסבוק, או ילדים שנראים בני 16 [בהנחה שהם בעלי הקו... ממש מגוחך... אבל אנשים אוהבים להתלונן! אם הם כ"כ גיבורים- נראה אותם חוזרים על ארבע לחברות הישנות ומשלמים כמו טטל'ה.. לדעתי גולן לא צריך לאפשר לכל מי שאיים בתביעה ולכלך עליו בפייסבוק להתחבר כלקוח בעתיד. כ"כ חוסר תרבות וכוחניות יש פה, גועל נפש
פורסם 2012 ביוני 513 שנים לגבי תביעה יצוגית- שיחנק העו"ד שהחליט לנצל את ההזדמנות, הדבילים שהולכים להשתתף ב "תביעה" הזו לא מבינים שהם הולכים לקבל 20 שקל כל אחד, לעשות את העו"ד עשיר יותר בכמה עשרות אלפים/מאות אלפים, ולפגוע בחברה שהציתה את האש שכרגע בוערת מתחת לישבן של החברות הותיקות ומכריחה אותן לעשות שינויים דרסטיים.+1מזכיר לי את הבדיחה הישנה: איך קוראים ל-1000 עורכי דין בקרקעית הים? התחלה טובה.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים אני לא יודע מה קורה בהוט אבל בקשר לגולן:הם היו צריכים חד וחלק לסגור את האופציה להשלמת הניוד באתר שלהם ברגע שהם הבינו שיש עם זה בעיה והם לא עומדים בזהאני בתור צרכן של גולן לא צריך להכנס לטוויטר או לפייסבוק שלהם בשביל לדעת שיתכן שהניוד לא יעבור בהצלחה.החברות "הישנות" אולי היו גרידיות, אבל לפחות הם סיפקו את השירות המינימלי ממפעיל סלולרי - יכולת להוציא שיחות...האבסורד הוא שמי שעשה את הניוד והוא לא הושלם הוא סוג של בן ערובהאין עם מי לדבר (גם אם מוכנים להקדיש לעניין שעות של המתנה)ולפניות במייל הם לא עונים, פשוט התנהגות חובבנית. העיקר חיוב של 99 ש"ח הם ידעו לבצע יום לאחר "שבוצע" הניוד.אני בהחלט במצב שבו אני מוכן להצטרף לתביעה הייצוגית,לא בשביל הכסף כמובן אלא בשביל שגם גולן יבינו שיש מחיר לטעויות.אגב, שלחברות "הישנות" היו בעיות הם ידעו להתמודד איתן,לשמל סלקום שלפני כשנתיים הרשת שלה נפלה - טיפלו בסיטואציה בצורה נהדרת.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים אחרי שהם פעלו כמה שנים טובות והיו להם מספיק אנשים בשירות הלקוחות, כן.הבעיה שיש לאנשים במדינה הזו זכרון מאוד קצר- מישהו זוכר מה קרה שסלקום התחילו את דרכם? הבעיות שהיו שם גורמות להתחלה של גולן להיראות חלקה מאוד...
פורסם 2012 ביוני 513 שנים אני דווקא שמעתי נציג של משרד התקשורת שאומר שהם חושדים שחלק מהבעיות נגרמות אצל החברות שמהן מנוייד המספר, בתום לב או שלא.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים מחבר בין אם כן ובין אם לא זה באמת לא משנה - העובדה היא שיש בעיות. בפועל, אני לא חושב שיש מישהו שבאמת ובתמים מאמין שהחברות הותיקות מקלות או לכל הפחות עומדות על הגדר בזמן שאלפי מנויים מתניידים מהם.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים שמעת אותו אומר את זה לך אישית?לא, שמעתי אותו אומר את זה לכל העולם בערוץ 1.ניידתי עכשיו שני מכשירים להוט מובייל תוך שלוש שעות בלי שום בעיה.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים אתמול כשראיתי שפרסמו בגולן את המייל, בקשתי שיטפלו בניוד... היום אני כבר לא לקוח של סלקום בכלל! אבל הסלולארי שלי לא איתי... אז אאלץ לבדוק מחר. בכל אופן- מייל אחד, וצ'יק-צ'אק העניין נפתר. תחי גולן טלקום! Vive la révolution!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.