פורסם 2012 ביוני 113 שנים השאלה היא מה קורה עם כל ההתעדכנות באתר של גולן. נניח ואתם מחליטים לבצע איזשהו שינוי באתר, למשל לחסום את ילדכם באתר לשיחות לחו"ל, או לספקי תוכן חיצוניים, ובסוף החודש אתם מגלים שזה לא באמת קרה, בסה"ך יכולות לקרות תקלות כמו שאתם רואים. מי אחראי לזה? איפה התיעוד שבאמת ביקשתם את זה? אם תחויבו באלפי שקלים, למי פונים? הרי מבחינתכם ביקשתם להחסם, מבחינת גולן אין שום תיעוד לכך, ומבחינת הספקי תוכן כל עוד יש תיעוד של בקשה של שירות הם מכוסים. מה עושים במצב כזה?הייתי מעדיף להתקשר למוקד ולחכות שעתיים בתור any day מאשר לעשות פעולות שיכולות להתבטא באלפי שקלים בחשבונית בסופו של דבר באינטרנט.
פורסם 2012 ביוני 113 שנים יותר מהניהול עצמו - השאלה האמיתית היא איך מי שמנוי על חבילת ה-10 אג' אמור לעקוב אחר חשבונו שהצטבר.droidstats למשל
פורסם 2012 ביוני 113 שנים במחירים של גולן זה אולי עשרות שקלים א. מה קשור למחירים של גולן? אני מדבר על שירותים חיצוניים כמו יוניסל טלמסר וכו'. זה יכול להגיע לאלפי שקלים בקלות, ואני רואה את זה במו עיני כמה פעמים ביום. ב. שיחות לחו"ל, גם אצל גולן, יעלו 8 שקל לדקה אם זה לא יהיה לאחת מ29 המדינות שקבועות בחוזה. ג. מה זה משנה אם זה עשר שקל או אלף שקל? אם קבעת חבילה של 100 שקל ותקבל חיוב על 110, מה הוא יותר טוב מהחברות הוותיקות? בקיצור, תשובה לא רצינית, אני עדיין מחכה להתייחסות יותר נורמלית בנוגע לנושא הזה. כרגע רלוונטי רק אצל גולן שכן בהוט אין כל כך ניהול חשבון באתר. נ.ב. חשבתי עכשיו על רעיון שאולי אפשר להציע להם.. שבסוף כל פעולה באתר הלקוח יקבל מספר פנייה שמפרט מה הוא עשה, ואז יהיה לו לפחות משהו להאחז בו.
פורסם 2012 ביוני 113 שנים השאלה היא מה קורה עם כל ההתעדכנות באתר של גולן. נניח ואתם מחליטים לבצע איזשהו שינוי באתר, למשל לחסום את ילדכם באתר לשיחות לחו"ל, או לספקי תוכן חיצוניים, ובסוף החודש אתם מגלים שזה לא באמת קרה, בסה"ך יכולות לקרות תקלות כמו שאתם רואים. מי אחראי לזה? איפה התיעוד שבאמת ביקשתם את זה? אם תחויבו באלפי שקלים, למי פונים? הרי מבחינתכם ביקשתם להחסם, מבחינת גולן אין שום תיעוד לכך, ומבחינת הספקי תוכן כל עוד יש תיעוד של בקשה של שירות הם מכוסים. מה עושים במצב כזה? נקודה חשובה מאוד אני מכיר מקרוב אנשים כלל-לא-טפשים שנפלו קורבן להונאות יוניסל, הונאות קליקים-על-הגרלות ואפילו "סתם" טעויות חיוב "תמימות". חייב להיות איזה מנגנון פידבק עם אישור וסיכום פעולה - לדעתי נשלח לך אישור למייל על כל פעולה ותמיד אפשר לעשות צילומסך. אם אתם עוד לא מכירים, מומלץ בחום תמיד להשתמש ב-SCREENER המצויינת בפעולות קריטיות ברשת ולשמור גיבוי מקומי.
פורסם 2012 ביוני 113 שנים מחבר droidstats למשלבדיוק. זה קל, חינמי והכי מדויק שיכול להיות, במיוחד כשהנתונים קלים - כל יחידה היא בדיוק 10 אג'
פורסם 2012 ביוני 213 שנים ואיך אתה משנה חסימות אצל החברות האחרות? בטלפון.ואיזו אסמכתא יש לך שהחסימה בוצעה אלא אם הקלטת את השיחה?ואם החברה תטען שכלל לא ביקשת חסימה?נכון, יש גם אפשרת לבצע חסימה אצלם בפקס ולשמור אישור קבלה אך רוב האנשים עושים זאת בטלפון.בכל מקרה, למיטב זכרוני, חברת הסלולר חייבת ליידע אותך בחשבון הבא על כל שינוי שביצעת בחסימות, כך שתוכל לדעת אם אכן בוצע.הנ"ל + צילום מסך מהווה הגנה טובה ודרך קלה יותר מפקס או שיחה טלפונית עם נציג.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים http://finance.walla.co.il/?w=/3/2538310אני עדיין חושב שגם למפעילות הותיקות יש יד ורגל בבלאגן אצל גולן והוט...כמו שאמרתי, עולם תחתון. אבל אני פאראנואיד, אז זה לא חוכמה.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים טוב הייתי חייב לפרסם. ביום שישי הפעלתי את הסים שקיבלתי מגולן טלקום. כשהפעלתי אותו האתר הודיע לי כי מערכת הניוד אינה זמינה והקו ינוייד ביום העסקים הבא, ז"א יום ראשון, היום. זה לא הפריע לי כי הקו שלי באורנג' המשיך לעבוד כרגיל. היום בשעה 20:00 (לפני חצי שעה) קיבלתי מייל שאומר שהקו נוייד. הסים של אורנג' הפסיק לעבוד באותו רגע (יש לציין שעד עכשיו היה לי קו) חיברתי את הסים של גולן והכל עובד פיקס. מקבל שיחות מכל החברות. מה שכן הייתי צריך להגדיר APN לבד, אבל הכל עובד פיקס חוויית ניוד חלקה!
פורסם 2012 ביוני 313 שנים אני עדיין חושב שגם למפעילות הותיקות יש יד ורגל בבלאגן אצל גולן והוט...כמו שאמרתי, עולם תחתון. אבל אני פאראנואיד, אז זה לא חוכמה.זה שאתה פרנואיד לא אומר שאין לך אויבים.... ;D
פורסם 2012 ביוני 313 שנים עידכון:טוב אחרי התחלה צולעת שלא קיבלתי שיחות ניכנסות , היום ענתה לי התמיכה והבעיה סודרה בנתיים עובד מצויין.בנוסף בדקתי שיחות לחול , עובד בלי בעיות.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים גם אלי חזרו מהתמיכה של גולן טלקום ותיקנו במקום בעייה שלא איפשרה לאתחל קו חדש.לאחר הפעלת הקו שיחות נכנסות ויוצאות לא זוהו (כאילו מספר חסוי). לקח כ-24 ש וזה הסתדר לבד ללא כל פנייה נוספת מצידי.ממשק שינוי הפרמטרים להפעלת קו הטלפון פשוט וברור. לאחר שמירת השינויים מתקבלת הודעה במסך שהשינוי בוצע בהצלחה. תצלום מסך ומבחינתי נגמר עניין ההוכחה לביצוע שינוי שהעלו פה קודם לכן במקרה של מחלוקת עתידית.הזמנתי קו נוסף.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים הפעלתי היום 2 קוים מתוך ה 4 שהזמנתי, לקח 3 שעות בדיוק, הקוים עובדים, שיחות נכנסות/יוצאות והכל.מחר יופעל הקו השלישי, הרביעי תקוע עם בעיה שלא אפשרה אקטיבציה באתר, נשלח מייל לתמיכה. נראה מתי יגיבו. (לפחות הסים הישן עוד פועל בקו הזה כי הניוד לא החל)
פורסם 2012 ביוני 413 שנים היום סוף סוף קיבלתי את הסים שלי לאחר שבוע וחצי של המתנה ונחשו מה? זרקו אותי להתקשר ל*230 לניוד ,חיכיתי שעתיים בתור ואין מענה ונותקה השיחה.ממש מיאש כי במשך היום אין לי זמן להתקשר ולחכות כל כך הרבה זמן וחוץ מזה אני חייב להיות עם הסים של העבודה בטלפון ולא יכול להחליף לסים של הוט מובייל .יש איזה דרך אחרת לקצר את התהליך? ממש מעצבן
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.