אאוטלוק אופיס 2003 קורס כמנסים להדפיס דואל - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אאוטלוק אופיס 2003 קורס כמנסים להדפיס דואל


sim-m12345

Recommended Posts

יש תופעה משונה. כשאני מנסה להדפיס דואל מאאוטלוק אופיס 2003 המותקן על ווינדוס 7 במכשיר משולב (פקס, סורק, מדפסת, מכונת צילום) 5610 שהוא מכשיר ישן מאוד אבל עדיין מתפקד. האאוטלוק נסגר. אציין כי אפשר להדפיס מסמך וורד.

ניסיתי לטפל בבעיה בצ'אט של מיקרוסופט, הורדתי והעלתי מחדש את האופיס ועשינו עוד פעולות ושום דבר לא הצליח. בסופו של דבר מיקרוסופט הפנו אותי לתמיכה של להסרה מהשורש של הדרייבר והתקנתו מחדש.

עשיתי זאת בשבוע שעבר והבעיה נפתרה. היום הבעיה חזרה ושוב חזרנו על ההסרה מהשורש וההתקנה מחדש ושוב הבעיה נפתרה. תמיכת טוענים כי יש 2 אפשרויות לבעיה: כשל בהתקנת הווינדוס או שהמדפסת ישנה ולמרות שהדרייבר הותאם יש באגים. אפשרות נוספת שהועלתה היא שתכנת אבטחה כלשהי יוצרת באגים. מה שיש לי זה microsift security essentials שעובדת לדעתי כל הזמן ברקע ו alwarebyte anti malware שאותה אני מפעילה מדי כמה זמן. לא הפעלתי בשבועיים האחרונים כך שלא נראה לי שהיא הגורם.

נקודה נוספת שאציין היא שלפני שבוע שעבר היו מקרים שבהם לא נפתח החלון למשלוח פקס מ- solution center ובשבוע שעבר זה היה קיים בנוסף לבעיה עם האאוטלוק שנסגר.

האם למישהו יש רעיון לפני שאני מתקינה מחדש את הווינדוס או קונה מכשיר משולב חדש? אולי הבעיה בכלל באופיס הישן (2003) על הווינדוס החדש (ווינדוס 7) למרות שאפשר להדפיס מסמכי וורד?

תודה

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...