עבור לתוכן

חוק החזרת מכשיר סלולרי למפעילה עד 14 יום (גם לאחר שימוש) - סלקום מסרבים לקבל המכ

Featured Replies

פורסם

ושוב, אם בכל העולם חברות סלולר יכולות לספוג את זה, גם בארץ הן יכולות

בדיוק כמו שהן יודעות לספוג היום במקרה של מכר מרחוק

  • תגובות 58
  • צפיות 57.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הלקוחות בישראל הם לא בדיוק הלקוחות בשאר העולם.. מנסיון יומיומי.. אולי אתם ספציפית שונים אבל אתם גם יוצאי הדופן. נכון אולי הן יכולות לספוג אבל אל תשכח שמדובר בחברות כלכליות שזקוקות לרווחים בשביל להתקיים... אל תהיו נאיבים.

פורסם

גם החברות בארץ הן לא החברות בשאר העולם

בגלל זה היינו צריכים חוק בשביל לקבל אפשרות להחזרת מוצרים - דבר שקיים ללא חקיקה בכל מדינה מתוקנת.

והנאיביות שלך זה באמת משהו מיוחד, למה אתה מרגיש צורך להגן על חברות שמרוויחות מיליארד ש"ח בשנה כל אחת ולא על הצרכנים שעושקים אותם כדי להגיע לרווחים האלו?

פורסם

ידידי, אני מפציר בך לבוא אליי לעמדה, ואם אחרי זה תרגיש שרימו אותך/דפקו אותך/העלימו ממך מידע/שאני אחמדיניגד, אם אחרי שתשב איתי עדיין תרגיש את כל זה, אז אני מוריד בפניך את הכובע+אני צנצנת. אחד מערכי חברת אורנג הוא הוגנות, ועוד אחד הוא יושרה, ואין לך מושג כמה אנחנו עובדים על זה, ברמות שאתה לא תאמין לי בכלל. לילה טוב.

אחד מערכי חברת אורנג' הוא הוגנות ועוד אחד הוא יושרה........ חחחחחחחחחחחחחחחחח

כבר מזמן לא צחקתי כך. מעסיקים שם פוליטיקאים כאנשי יחסי ציבור שכך נראית הדמגוגיה הפנים-אירגונית?

ויתרתי על ההנחות והעיסקאות שאפשר לקבל במסגרת צבא קבע / חבר רק בגלל ה"הוגנות" וה"יושרה" של החברה הזו כמערכת וכיישום התרבות האירגונית שם, שלא לדבר על ה"יושרה" וה"יושר" של כמה נציגים בסניף כפר סבא, או ליתר דיוק העדר תכונות אלו.

פורסם

הלקוחות בישראל הם לא בדיוק הלקוחות בשאר העולם.. מנסיון יומיומי.. אולי אתם ספציפית שונים אבל אתם גם יוצאי הדופן. נכון אולי הן יכולות לספוג אבל אל תשכח שמדובר בחברות כלכליות שזקוקות לרווחים בשביל להתקיים... אל תהיו נאיבים.

אני מבין שיש לך נסיון יומיומי גם עם הלקוחות בשאר העולם, ועוד מנסיון יומיומי.. פששששששששש !

פורסם

קראתי כעת את כל הדיון, ואני חייב להגיד:

Yossarian2, אתה סמל לכל מה שדפוק בחברות השירותים הגדולות בישראל, ובחברות הסלולאריות בפרט.

אני מקווה מאוד שפרטנר משלמת לך על העבודה שאתה עושה כאן בתור איש יחסי ציבור. אם לא, זה עצוב.

פורסם

כמה מים אפשר לטחון, פותח הפוסט נפל בפח הכי עתיק בהסטוריה של אנשי מכירות ז"א :הקונה לא בדק לפני הקניה מה הוא קונה ולכן שילם מחיר מופקע על משהו שיכל לקבל במחצית המחיר.

למה אנשים אחרי שנים שיש חברות סלולאר עדיין לא הפנימו שיש אפשרויות אחרות בנושא, אני מודע לעובדה שאנשים חושבים שהם הכי חכמים גם בלי לבדוק, אבל איש מכירות המצוי מתמצא יותר טוב במה שקורה בשוק.

פשוט תעשו סקר שוק של שעה גג וזה יעלה לכם כלום. :yelclap:

פורסם

אתה צודק, אבל הפתגם הידוע "פרייארים לא מתים, הם רק מתחלפים" תופש גם פה.

פורסם

החברות לא מרמות? ספר את זה לאבא שלי שהיה צריך להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות כדי לקבל את החזרי ניתוק הזיקה שלנו, ונחש מה צ'יק צ'ק יצר איתנו קשר מנהל בכיר סגר עם אבי על פיצוי בצ'ק מזומן+החזרים רטרואקטיביים

אתה חושב שהיינו רואים שקל מאותה חברת סלולאר אלמלא התביעה? אני יגיד לך שלא, חצי שנה אבא שלי רדף אחריהם ודיבר עם כול נציג שירות/מנהל שנתנו לו וכלום לא עזר.

כמו אבא שלי יש רבים אחרים הבעיה שהמספר של האנשים שמוכנים ללכת על החוק לרמות כאלה הוא כעין וכאפס למספר האנשים שפשוט סובלים עם הרמאות של קרטל הסלולאר, שיטת מצליח כבר אמרנו.

ואל תגיד לי שאורנג' הם מלאכים, כולם אותו דבר כבר למדתי את זה.

לקוחות בארץ הם לא כמו לקוחות בחו"ל?

לא חסרים אנשים בארה"ב שמסתובבים עם טיקטים על הנעליים כדי שהם יוכלו להחזיר אותם לחנות אחרי שבועיים.

ופה מדובר בנעל!

לא חסרים אנשים שם שמחזירים טלויזיות לחנות אחרי חצי שנה.

אני לא הילך רחוק, לפני שנתיים שלוש אני כבר לא זוכר הזמנתי מאמזון נגן מוזיקה Zune HD שעלה 300$, הנגן הגיע אליי ונוכחתי לדעת שהמכשיר כולל דפדפן אינטרנט שלו לא תומך כלל בעברית.

שלחתי מייל לאמזון הודעתי להם שפתחתי אותו, התנסתי בו ובגלל הסיבה המדוברת אני מאוד מאוכזב ממנו.

בתגובה הם שלחו לי שהם מאוד מצטערים שאני מאוכזב ושהמוצר לא עמד בציפיות שלי, ואמרו לי לשלוח את המוצר בחזרה אליהם ולא רק שהם יתנו לי זיכוי מלא הם גם יזכו אותי על המשלוח של המוצר אליהם!

המוצר הזה הוא מוצר שיועד לשוק האמריקני ובקלות הם יכלו להתנער, תוסיף את העובדה שאני לקוח בקצה השני של העולם ועדיין אני חשוב להם מאוד.

אני רק יגיד שאני גם לפני ובעיקר מאז קונה מאמזון באופן תמידי ואולי הם הפסידו עליי 300$ אבל תאמין לי שהם החזירו את הכסף הזה מזמן, וזו בדיוק הסיבה למה חברות בקנה מידה גדול נותנות ללקוחות שלהם את האפשרות להתחרט.

חברות הסלולאר בארץ הם חברות עם קנה מידה מספיק גדול תאמין לי כדי לאפשר ללקוח להתחרט, ואם הן מזהות לקוחות בעיתיים הם בקלות יכולות להצליב מידע ביניהן כמו שהן עושות הרבה ולהוכיח למי שצריך שאותו בנאדם משתמש בחוק ופוגע בהן במכוון.

פורסם

לא צריך להגיש תביעה לבית המשפט.

הדרך הקלה יותר הינה להקליט כל שיחת טלפון עם נציגי החברות הללו. רצוי עם מי שמזדהה כמנהל לאחר שביקשתם להעבירכם למנהל.

מספיק שאחד מהנציגים הודה בעובדות, הבטיח לתקן את הבעייה ולא קיים,

בפעם הבאה דורשים לדעת מדוע לא קיימו, אם משקרים ומכחישים שלא היו דברים מעולם זה אפילו יותר טוב -

משמיעים להם את ההקלטה הקודמת בה הבטיחו לתקן, מודיעים שגם שיחה זו מוקלטת כרגע

ודורשים החזר מיידי + מכתב התנצלות וגם אפשרות לפיצוי.

חשוב לדבר יפה ובנימוס ולא להתלהם, הרי גם אתם חלק מההקלטה.

לדרוש בנימוס אך בתקיפות את מה שמגיע.

עד כה בכל הוויכוחים שהיו לי עימם השמעת ההקלטה פתרה את כל הבעיות לשביעות רצוני המלאה.

לא לשכוח להודות בנימוס.

פורסם

נץ אתה חושב שזה מעניין אותם? אני אומר לך שבמשך חצי שנה בכול פעם הייתה סיבה אחרת למה תקנת ניתוק זיקה לא הותקנה אצלנו בחשבון, זה לא שהתנערו ממנה, זה לא שאמרו לנו שלא מגיע לנו, הם פשוט בכול פעם סיפקו איזה תירוץ אחר ואמרו שזה יעודכן בחודש הבא.

למה הם עושים את זה לדעתך? כי רוב הלקוחות אוכלים את זה, או עוזבים אותם לחברה אחרת אבל בנתיים הכסף הלך.

למה אני צריך לרדוף ולהקליט חברה שומרת חוק שחתמה איתי על חוזה שחור על גבי לבן? יש חוק לא מילאו ניתבע אותם רק ככה הם מבינות.

הליך התביעה בתביעות קטנות פשוט ביותר כול שצריך הוא לדעת את שם החברה לשלם 50 שקלים בערך למלא טופס ולחכות למשפט.

כמעט שבועיים לאחר שליחת המכתב למשרדי אותה חברה+הגשת התביעה הגלגל התהפך, פתאום התחילו לרדוף אחרי אבא שלי בטלפון, כבר דיבר איתנו הבנאדם הנכון שניהל איתנו משא ומתן על גובה הפיצוי, ונחש מה נשלח אלינו צ'ק הביתה עם פיצוי של כמה מאות שקלים בלי קשר להחזרים רטרואקטיביים.

דרך אגב אחד מהסעיפים של אותו הסכם פשרה הוא שאני לא יספר על זה ובגלל זה אני לא יזכיר באיזה חברה מדובר.

אחרי שאתה יודע גם את הפרט הזה אתה מבין למה אנשים לא משתמשים בכוח שהחוק נותן להם, הם פשוט לא שומעים על מקרה כמו שלי ולא יודעים שהכוח אצלם בידיים רק צריך לכוון אותו ולהשתמש בו נכון.

תאמין לי שהמחוקק נתן לנו הצרכנים המון כוח בשנה וחצי האחרונות, ואי אפשר לדרוש ממנו יותר מזה.

אני מצטער שלא צילמתי את כול התהליך של הגשת בתביעה, הייתי מעלה פוסט שמדריך איך לעשות את זה כדי להראות לאנשים כמה זה פשוט, מקווה שפותח הדיון התעשת וידע איך ואיפה ללחוץ.

פורסם

אני מסכים עם כל מה שאתה כותב, וגם כבוד לאבא שלך שהלך איתם עד הסוף.

אם היו יותר אנשים כאלו אז החברות הנכלוליות היו מפסיקות את התעלולים כי זה לא היה משתלם להן.

בקשר לאופציית ההקלטה לשם הפעלת לחץ - זה אולי עניין של העדפה אישית. אני מעדיף לפתור את הבעייה בלי לקום מהכסא.

אבל זה עניין אישי מאד, ובטוח שלאבא שלך ולך יש סיפוק אדיר מההצלחה שחשוב אף יותר מהפיצוי הכספי.

פורסם

Yossarian2 במקומך הייתי מבקש תשלום על שעות נוספות מחוץ לדלפק

פורסם

כתבה שפורסמה היום ע"י עו"ד ומפרטת כיצד להתנהל ומהן המחויבויות של חברת הסלולר שיעזרו לכם במקרה של תביעה:

פניתי לחברת הסלולר ולא ענו לי - מה לעשות?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4152729,00.html

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים