פורסם 2011 בנובמבר 1314 שנים שלום לכולם,אני נורא אודה לכם אם תוכלו לעזור אין לי כל כך מושג בדברים האלה.קניתי מחשב נייד חדש לפני שלושה חודשים מארה"ב Bestbuy, אתמול בערב כאשר רציתי לחבר את המחשב למערכת סראונד חיצונית שיש לי בחדר.כפי שאני עושה מידי יום, הפעם אחד הרמקולים החיצונים לא הגיב. הוצאתי את הכבל של הבננה שמחובר לסאב, ככל הנראה כבל האדום נגע בכבל השחור ושמעתי פיצוץ קטן. (הקצה השני היה עדין מחובר ללפטופ).נכון לעכשיו אין לי קול במחשב, ואם אני מכניס אוזניות שומעים צפצופים.1)האם אני יכול לתקן את זה בארץ? אם כן איפה? 2) האם נשרף לי כרטיס הקול של המחשב, או חלק קטן בלוח האם שניתן לתקן?אני יודע שיש לי ביטוח, השאלה אם באמת כדי לי לשלוח את המחשב לארה"ב, ולא לדעת מה קורה איתו למשך זמן ארוך.או פשוט לשלוח אותו למעבדה ויחליפו את את החלק במידה ולא נשרף משהו מעבר?נכון לעכשיו המחשב מתפקד בצורה מעולה רק אין סאונד.אני אודה לכם אם תוכלו לעזור לי, אני ממש מבועס מחשב חדש...תודה יונתןדגם מחשב: Samsung Model: NP-QX411-W01US SKU: 3473175
פורסם 2011 בנובמבר 1514 שנים קודם כל , למה לך לבזבז כסף ולהסתכן באיבוד האחריות? תתקשר לתמיכה של סמסונג בארץ 6557* / 03-9142800 (בחיפוש מהיר בגוגל).. תבדוק מה הם אומרים ואיזה פתרון הם מציעים לך , כל עוד יש לך אחריות אין לך מה לדאוג שהם ישברו את הראש אם לשלוח את המחשב לחו"ל או לא.. אני מניח שיש להם גם מעבדות בארץ , בהצלחה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.