CentOS 6 - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

CentOS 6


miles2

Recommended Posts

התקנתי לצורכי למידה שרת סנטוס גירסה 6, הרעיון הוא להתקין שרת דואר פנימי עם תיבות פנימיות בעזרת postfix ו-douvcat. השרת עובד מצויין בתוך הרשת הפנימית ניתן לשלוח הודעות ולקבל גם יש אפשרות להגדיר את התיבות עם קליינטים ללא קשר למערכת הפעלה אפילו ה-SSL שהוספתי לאחרונה עובד מעולה. השאלה שלי היא כך הם יש איזושהו שירות או סקריפט אשר יתן לי להוציא מיילים החוצה לעולם דרך שירות פרוקסי מייל דרך תיבה פקטיבית שיש לי אצל הספק 013, וגם הם יש אפשרות לפעולה הפוכה כמו NAT בראוטר כשולחים לי לתיבה ב013 הוא יעביר את זה לשרת שלי ברשת והוא ידע לנתב את זה לתיבה הרלוונטית,?????

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני רוצה להשיג זה שאני יוציא מיילים החוצה לאינטרנט דרך כתובת אחת וכשמחזירים לי תשובה על אחד המיילים שרת דואר הנכנס ידע להחזיר רק לתיבה הפנימית שממנה נשלחה ההודעה במקור כמו NAT בראוטר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להוציא מיילים לעולם גם עכשיו בלי צורך בפרוקסי, הבעיה שרובם כנראה יחסמו ע"י ספאם פילטר כלשהו.

בשביל להשתמש בתיבה כלשהי אתה צריך להגדיר relay ב postfix

http://www.zulius.com/how-to/set-up-postfix-with-a-remote-smtp-relay-host/

הפעולה ההפוכה היא קצת טריקית כי אם יש לך רק תיבה אחת (כתובת אחת), איך השרת ידע לאיזה יוזר להעביר את זה?

אגב נדמה לי שהשאלה הזאת מתאימה יותר לפורום .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מאיפה הבאת פה רעיון של NAT כאשר ניתוב דוא"ל עובד בצורה שונה לגמרי.

כמו ש m1ke כבר ציין, אתה לא יכול סתם לפתוח relay כי תיחסם דיי מהר ע"י הISP שלך בגלל חשד לשימוש של המחשב שלך כמכונת ספאם.

תעדכן בבקשה גם את כותרת הדיון בהתאם לנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא הבנת את הרעיון של NAT בראוטר אני אשמח להסביר לך אותו, השאלה שלי הייתה האם אפשר ליישם את הרעיון של NAT בראוטר גם על מערכת של שרתי דואר נכנס. כלומר כשמייל יצא דרך שרת יוצא השרת יצור אצלו טבלה עם סימן מזהה כלשהו וכאשר המייל הזה יחזור שרת הנכנס ידע על פי סימן המזהה לאיזה תיבה דואר פנימית הוא מיועד. הרעיון הוא שכתובת הדואר של התיבה לא תהיה הסימן המזוהה אלא משהו אחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א' - אין שום "סימן מזהה אחר" בSMTP.

ב' - אין דבר כזה "דואר חוזר". כל הודעה היא הודעה בפני עצמה ולא משוייכת לשום הודעה אחרת. (זה שהקליינט שלך מוסיף RE: ואת התוכן הקודם זה אפליקטיבי לחלוטין)

ג' - גם אם היה איזשהו דבר מעוות כזה, מה היית עושה עם דואר לא חוזר?

ד' - מה בכלל אתה צריך את השטות הזאת? או שתשתמש בשרת שלך כשרת דואר ששולח, או שתמצא SMTP Relay. אין שום הגיון במה שהמצאת פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...