עבור לתוכן

שלום לחברי הפורום

Featured Replies

פורסם

[table][tr][td][table][tr][td]חברים יקרים,

במהלך החג חוו חלק מגולשי האינטרנט איטיות בגלישה לאתרים בחו"ל בלבד וזאת עקב עומסים חריגים בשימוש.

עומסים אלו, באו לידי ביטוי בעלייה חדה של כ- 150% בכמות הגולשים בו זמנית והסתיימו עם צאת החג, כך שהשירות שב לקדמותו.

חשוב לנו לציין כי עקבנו אחרי כל התלונות ברשת בכלל וכאן בפרט.

גולשים שעדיין חווים תקלות בגלישה, מוזמנים ליצור איתנו קשר המייל שנמצא בחתימה שלי

לוטם בזק בינלאומי[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

פורסם

תודה על התגובה (אם כי לא תזיק כותרת אינפורמטיבית יותר).

נקווה שלא יחזור על עצמו עם הפעלת הקו החדש.

פורסם

עדיין חווה איטיות נורא מחרידה בבית.

פורסם

לא חושב שצריך פה פיצוי אף ספקית לא מתחייבת לרוחב פס לחו"ל על מה פיצוי בדיוק על זה שלא עבדו בכיפור כמו שרושם

הדגנרט בכתבה המפגרת הזאת

פורסם
  • מחבר

היי -LosNir-,

שלח לי בהודעה פרטית או במייל שבחתימה שלי את הפרטים הבאים:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות בהן תהיה על יד המחשב.

נציג יחזור אליך לבדיקת הנושא

לוטם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים