עבור לתוכן

מחשב חזק במיוחד מסרב לעלות, אחרי שחזר מהמעבדה ונטען שהכל תקין (+וידאו בפנים)

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

שים לב שההתחייבות להחליף את הלוח היא של אינטל עצמה. החנות תקבל לוח תמורת לוח. זה שירות מינימלי שהיא אמורה לתת.

אתה יכול להראות לי איפה רשומה ההתחייבות שאני אראה לחנות?

הם לא יכולים להגיד לי "לך בעצמך לאינטל ותסתדר איתם"?

  • תגובות 36
  • צפיות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

נתקלתי במקרה של ג'יבריש בביוס שנבע מכרטיס מסך תקול... (בעייה דומה למה שהצגת בתמונה)

פורסם
  • מחבר

זה כנראה קורה כשהמחשב מזהה שאחד הרכיבים שמחוברים אליו לא תקין.

אצלי רואים בודאות שבשלב שהוא אמור לזהות את הכוננים הוא רושם NONE כאשר 5 דקות אחרי הוא מזהה את הכונן.

פורסם

http://en.wikipedia.org/wiki/Sandy_Bridge

למטה תחת

cougar point chipset flaw

On January 31, 2011, Intel issued a recall on all 67-series motherboards due to a flaw in the Cougar Point Chipset.[29] A hardware issue, in which the chipset's SATA-II ports may fail over time, cause failure of connection to SATA-II devices, though data is not at risk.[30] Intel claims that this problem will only affect 5% of users over 3 years however heavier I/O workloads can exacerbate the problem.Intel stopped production of flawed B2 stepping chipsets and began producing B3 stepping chipsets with the silicon fix. Shipping of these new chipsets started on 14 February, 2011 and Intel estimated full recovery volume in April 2011.[31] Motherboard manufacturers (such as ASUS and Gigabyte Technology) and computer manufacturers (such as Delland Hewlett-Packard) stopped selling products that involved the flawed chipset and offered support for affected customers. Options ranged from swapping for B3 motherboards to product refunds.[32][33]Sandy Bridge processor sales were temporarily on hold, as one cannot use the CPU without a motherboard. However, processor release dates are not affected.[34] After two weeks, Intel has continued shipping some chipsets, but manufacturers have to agree to a set of terms that will prevent customers from encountering the bug.[35]

פורסם
  • מחבר

מקווה מאוד שזה ישכנע אותם לתת לי לוח חדש.

שלחתי אימייל לMor Levi (יבואן Gigabyte) עם פירוט של כל מה שציינתי כאן כולל תמונות ווידאו, ושאלתי אותו איך אני אמור לנהוג בשביל לקבל מה שמגיע לי.

מקווה שהוא יענה.

בכל אופן אם הסיפור הזה לא ייפטר מחר אני פשוט אתחיל לחפש עו"ד שמתעסק בנושא ואשלח מכתב לחנות.

פורסם
  • מחבר

נקווה שסוף סוף נגמר הסיפור המעצבן הזה.

היום על הבוקר (לפני שנפתחה המעבדה) התקשרתי ליבואן של Gigabyte, סיפרתי לו את הסיפור והוא אמר לי שאני יכול לגשת לחנות שממנה קניתי את המחשב והם ידאגו לשלוח לו את הלוח ולקבל חדש, או שאני יכול לבוא אליו ולהחליף את הלוח בעצמי אם אני לחוץ בזמן.

התקשרתי לחנות והסברתי להם שלמרות שהם היו בטוחים שמדובר בווינדוס, המחשב אפילו לא נדלק וכו', ושדברתי בטלפון עם יבואן Gigabyte וכל מה שהוא אמר לי.

הם אמרו שאין בעיה להגיע לחנות לתת את הלוח ולחכות לתשובה מGigabyte.

שאלתי את הטכנאי למה בשבוע שעבר שהגעתי והתלוננתי על בעיה בלוח הוא רואה שיש לי P67 ולא חשב להציע להחליף את הלוח שידוע כלוח בעייתי, והוא אמר תבוא לפה ונדבר.

הגעתי לשם, הבעלים של החנות כבר היה, וכנראה שמע על הסיפור מהטכנאי, אמר לי שהוא עדיין חושב שזאת בעיה במערכת הפעלה, אבל אין לו שום בעיה להוציא לי את הלוח ולתת לי ללכת להחליף (או לדאוג בעצמו שיחליפו לי אם אני רוצה להמתין כמה ימים)

הראתי לו את הוידאו והוא טען שהמחשב לא זיהה את הכוננים בגלל שכיביתי את המערכת הפעלה בצורה לא מסודרת וכו'.

למרות הכל הוא אמר שמצידו הוא מוכן להדפיס לי מכתב שהוא בדק את הלוח ומאשר החלפה.

נסעתי לראשל"צ ליבואן, החלפתי את הלוח, ולפני חצי שעה סיימו להרכיב לי אותו כמו שצריך.

נכון לעכשיו לא נרשם שום ERROR בלוג של ווינדוס ומקווה שכך ישאר ושנגמור עם הסיפור.

מבחינת החנות - הבעלים היה מאוד אדיב ובאמת ניסה לעזור (אולי כי העדיף שאני לא אתחיל לעשות רעש ובלאגן מהסיפור, במיוחד כשממילא מגיע לי לוח חדש)

תודה לכל העוזרים/

פורסם

לפי הסיפור שלך הייתי ממליץ לך להתרחק מחנות עד כדי כך לא מקצועית

פורסם

אני הייתי שמח לדעת את שם החנות שמטרטרת לקוח כשהבעיה היא כ"כ ברורה ומצויה בצ'יפסט תקול שאפילו אינטל הודו בבעיה והכריזו על Recall - אבל במקום זה החנות מנסה לטייח בתירוצים מונפצים של "לא אכפתי לי מארורים", "לא כיבית את המערכת הפעלה כמו שצריך!!!".

פורסם
  • מחבר

לשני החבר'ה שהגיבו מעליי- אין ספק שהחנות, בבדיקה הראשונה בשבוע שעבר, עשתה טעות שהגעתי ואמרתי שיש בעיה בלוח, והטכנאי רעה שמדובר ב-P67, לא נדלקה לו ישר נורה והוא אמר "רגע, זה לוח שידוע שהוא בעייתי"

הוא העדיף להתפס על זה שזה כנראה לא הלוח, אלא מערכת ההפעלה, והמשפט "אני לא מסתכל על ERRORS של ווינדוס" זה באמת ביזיון.

אופן הבדיקה היה מאור חאפר- בדיקת זכרונות, בדיקת כוננים, בדיקת המחשב במאמץ - אם הכל עובר = תקלה במערכת ההפעלה.

אני לעומתו חשבתי שבשביל לבדוק אם הבעיה בלוח, אפשר לחבר ללוח שלי כונן ניטרלי עם מערכת הפעלה ניטרלית ולבדוק אם עדיין מופיעים ERRORS במערכת, ובמידה וכן - הבעיה בודאות בלוח.

לעומתו, היום הבעלים הוא זה שטיפל בי, והשתדל להיות מאוד אדיב (אולי בגלל שהוא ידע שפניתי לGIGABYTE העולמית וליבואן בארץ), אבל אין ספק שהוא ניסה לעשות הכל בשביל לרצות אותי, ואפילו הסכים להדפיס מכתב שהלוח נבדק ונמצא לא תקין , בשביל לזרז את תהליך ההחלפה אצל היבואן. אני מעריך את הרצון שלו.

הטכנאי (היום) הסביר שהוא מראש לא חיבר את הכוננים ל-SATA3 שידוע כבעייתי, אלא ל-SATA2 שצריך להיות תקין גם בלוח הנ"ל (אני מפקפק בזה, אבל אולי בגלל זה הוא לא מיהר להחליף את הלוח)

ככה או ככה, לפחות מבחינת הבעלים, הטיפול היה אדיב.

פורסם

הטכנאי מטומטם.

הSATA 3 הם תקינים - הבעיות הן עם הSATA 2

פורסם

הטיפול היה אדיב מצד בעל החנות, אבל גם הוא הפגין חוסר מקצועיות.

מה הקשר בין זיהוי הדיסקים בזמן POST לבין מה שמותקן עליהם?

פורסם
  • מחבר

הטכנאי מטומטם.

הSATA 3 הם תקינים - הבעיות הן עם הSATA 2

אמרתי לו את זה! אמרתי לו שאני מוכן גם למצוא לו את זה רשום באתר של אינטל או ג'יגבייט!

הוא אמר עזוב..

הטיפול היה אדיב מצד בעל החנות, אבל גם הוא הפגין חוסר מקצועיות.

מה הקשר בין זיהוי הדיסקים בזמן POST לבין מה שמותקן עליהם?

הוא טוען שבגלל שבשביל להגיע למסך הזה ביצעתי REBOOT דרך כפתור ה-REBOOT שבמארז, והכיבוי לא נעשה בצורה מסודרת מתוך מערכת ההפעלה, זה גרם לזה..

פורסם

מילא להגיד שקרה משהו למידע שעל הדיסק, אבל לטעון שבגלל RESET לוח האם לא מזהה את הדיסק...

ככה זה כשכל מיני אנשים שומעים ש"יש כסף טוב במחשבים" ופותחים חנות.

פורסם
  • מחבר

מילא להגיד שקרה משהו למידע שעל הדיסק, אבל לטעון שבגלל RESET לוח האם לא מזהה את הדיסק...

ככה זה כשכל מיני אנשים שומעים ש"יש כסף טוב במחשבים" ופותחים חנות.

יאמר לזכותם שבמעמד רכישת המחשב, הבחור שהרכיב איתי את המפרט הפגין ידע ונראה לי שבחרתי במפרט מצוין (חוץ מהלוח אם שהתגלה כדדגם מסירה מקולקלת :)

עצוב מאוד שהגענו למצב שבנאדם מחפש ומוצא תשובות באינטרנט, בצורה הרבה יותר מהירה ויעילה מאשר לגשת לטכנאי מול הבית...

פורסם

אני יכול לומר לך שגם טכנאים טובים לא יודעים הכל ושיטוט באינטרנט הוא כלי לגיטימי גם לטכנאים.

זה לא אומר שהטכנאי בחנות המדוברת מקצועי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים