עבור לתוכן

sakal on-hell

Featured Replies

פורסם

בתאריך 21-7-03 קניתי דרך מכרז של חברת "סאקאל" באינטרנט נתב (odem-natav) מסוג

d-link דגם di-604 .

בתאריך 1-11-03 פסק הנתב לעבוד !

התקשרתי לחברת "סאקאל" בטל. 1-700-705-006 ואחר המתנה ממושכת מאוד נעניתי ע"י פקידה שהפנתה אותי ל "אודם" בטלפון 03-9540010.

פניתי לטלפון הנ"ל ונעניתי שעלי לפנות ל "כרמי" בטלפון: 051-923971.

פניתי לטלפון הנ"ל וענה לי משיבון. השארתי את הפרטים שלי אך כרמי לא התקשר.

ניסיתי שוב ושוב לדבר עם כרמי עד שהצלחתי לתפוס אותו והוא ביקש שאשלח את הנתב ל:

פריימן 20, אזור התעשייה הישן, ראשל"צ.

שלחתי את הנתב לכתובת הנ"ל בתאריך: 10-11-03.

שבוע מיום משלוח הנתב, לא שמעתי מחברת "אודם" ולפיכך התקשרתי אליהם לוודא שהנתב הגיע ולשאול מה קורה עם הנתב. נעניתי שכשהנתב יתוקן, יודיעו לי ובטריקת טלפון.

כעבור 4 ימים, אחר שלא שמעתי מ "אודם" התקשרתי שוב ונעניתי בקוצר רוח שהנתב כבר נשלח אלי הביתה (מבלי שיודיעו לי כפי שהבטיחו).

כשחזר הנתב, חיברתיו לרשת המחשבים והוא עבד מספר ימים ולפתע שוב פסק לעבוד.

התקשרתי ל "סאקאל" והמתנתי על הקו קרוב לחצי שעה. ענתה לי פקידה שאמרה שהיא הולכת לברר מה קורה. המתנתי עו 10 דקות ואז נותקה השיחה.

התקשרתי שוב לסאקאל והמתנתי על הקו כעשרים דקות. ענתה לי פקידה שהפעם דאגתי לקחת את שמה " "שרי".

סיפרתי ל "שרי" את סאגת הנתב המתקלקל אחת לשבועיים, את ההתקשרויות החוזרות ונשנות ל "סאקאל" עם ההמתנות הממושכות עד שמישהו טורח לענות, את ניתוקי השיחה ואת מפח הנפש שזכיתי בקניית נתב מ "סאקאל". אמרתי לה שמכיוון שהנתב היה מקולקל עם קנייתו והמשיך להיות מקולקל גם אחר "תיקונו" ושאין ביכלתי להשקיע עוד כל כך הרבה זמן וכסף בהתקשרויות ל "סאקאל" הכרוכות בהמתנות אינסופיות וניתוקים, ומשלוחים חוזרים ונשנים של הנתב בחבילה ל "אודם" לפיכך אני מבקש להחזירו ולקבל בחזרה את כספי.

"שרי" ענתה ש "אין בעיה" ושעלי לשלוח את הנתב ל "אודם" וכשזה יגיע ל "אודם" היא תתקשר אלי ותעדכן אותי בנוגע להמשך התהליך.

בתאריך 3-12-03 שלחתי את הנתב לחברת "אודם" בראשל"צ כפי שהורתה לי "שרי".

מכיוון שעד ל 7-12-03 לא שמעתי מ "שרי" שכאמור הבטיחה שתתקשר אלי ותעדכן אותי בדבר הגעת הנתב התקשרתי שוב ל 1-700-705-006. לאחר המתנה ממושכת ענתה לי "טלי". ביקשתי לדבר עם "שרי" ו"טלי" שאלה אם היא יכולה לעזור. פירטתי באזנה את הבעיה דלעיל והיא ביררה, חזרה ואמרה שטרם התקבלה תשובה מ"אודם". כמו כן אמרה שלכשתגיע תגובה, "סאקאל" יתקשרו אלי ויעדכנו אותי.

מ "סאקאל" לא התקשרו אלי ולא עידכנו אותי.

לפיכך, בתאריך 9-12-03 התקשרתי שוב ל "סאקאל". חיכיתי כ 20 דקות בקו עד שענה לי ""רוני".

ביקשתי מ "רוני" לדבר עם "שרי" והוא אמר ש "שרי" תגיע ב 10:00 לעבודה. כמו כן בדק רוני את פרטי ההזמנה ואמר ש"אודם" לא מוכנים לקבל בחזרה את הנתב" !!!!!!

אמרתי לרוני ש "שרי" אמרה לי שברגע שיתקבל הנתב יוחזר כספי וכיצד אפשר, אחר שהנתב נשלח פעמיים ל"אודם" להודיע לי פתאום שהם מסרבים לקבל ?! על כך ענה "רוני" שידבר עם "שרי" ו שרי מגיעה לעבודה רק ב 10:00 והוא יחזור אלי אחר שיבדוק עימה את הנושא.

שיחה זו עם "רוני" התנהלה ב שעה 8:30.

עד שעה 12:30 לא חזר אלי "רוני" ולפיכך התקשרתי שוב ל 1-700-705-006 ולאחר המתנה של 10 דקות ענתה לי "ויקטוריה". ביקשתי לדבר עם "רוני" והיא ביקשה ממני להמתין. המתנתי 5 דקות והשיחה התנתקה.

ב 12:45 שוב התקשרתי ל 1-700-705-006 ענתה לי "שרית". גם משרית ביקשתי לדבר עם "רוני" והפלא ופלא היא העבירה לי את "רוני" !!!!!!!!!!

יש להעלות על נס את התנהגותה החיובית והחריגה של "שרית" (צדיקה אחת בסדום !) שהיתה הראשונה והיחידה ב "סאקאל" אשר לא ניתקה לי את הטלפון או הבטיחה הבטחות סרק ש "תטפל, תדבר, תחזור אלי" וביוצא באלה שקיבלתי מהמון הפקידים של "סאקאל".

ובכן "רוני" הועיל בטובו לדבר איתי!

שאלתיו מדוע לא חזר אלי כפי שהבטיח והוא ענה שטרם דיבר עם "שרי". שאלתיו מדוע מ 10:00 עד 12:50 לא דיבר עם "שרי" כפי שהבטיח והוא ענה ש "שרי" הגיעה רק ב 11:00. אמרתי לו ש ב 8:30 הוא אמר לי ש "שרי" תגיע ב 10:00 ואז הוא החל להתווכח איתי ש 11:00. אני אומר 10:00 הוא מתעקש על 11:00. לבסוף נכנעתי ואמרתי: "טוב שיהיה 11:00 אבל עכשיו כבר 13:00 אז מדוע לא דיברת מ 11:00 עד 13:00? "רוני" ענה שהוא "רץ" עכשיו לדבר איתה ולא קשה לנחש "הוא יחזור אלי..."

הוא לא חזר...

שאלתי: הנתב המקולקל אצלם, הכסף אצלם. מה אפשר לעשות כש "סאקאל" מוכרים מוצר פגום, מבקשים להחזירו ואח"כ לא מחזירים את הכסף ואין עם מי מוכן לדבר ?

פורסם

לצערי אתה נתקל בפרצוף הכי מכוער במדינה שלא יודע כיצד לעבוד.

יש שני אופציות שאתה יכול לפנות.

1. דרישה בכתב לחברת סאקאל שבה אתה דורש את הכסף או מוצר חדש

2. או שאתה מצרף לזה גם הערה שבה אתה הולך לתבוע את חברת סאקאל על הנזק והטרטור שלך

כולל העצק ללשכה לצרכנות.

עם אין יחס על שני המכתבים, הגש תביעה בבית דין לתביעות קטנות כולל הנזק והכספים של המשלוח, תוך חודשיים יהיה משפט והם ישלמו לך כולל ריבית והצמדה.

פורסם

תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות... בלי להגזים (לא לתבוע מיליון שקל על מוצר שעולה 500 שקל) , החזרת הוצאות+פיצוי סביר על עוגמת נפש ויש לך סיכוי גבוה מאד לזכות.

פורסם

רק בית משפט לתביעות קטנות ...

למרות שאתה יכול לעשות טריק שאני עשיתי פעם כשקרה דבר דומה לחברה שלי - התקשרתי לחברה - נראה לי שזה היה אולסייל

ודברתי בטון עורך דין תוך שאני אומר שאני מתקשר בעניין בתור בא כוחה ממש כאילו הייתי עורך הדין כמובן בלי לומר שאני עורך דין - כי אני לא :)

הגעתי מהר מאוד למנהל שדאג לטפל בי מייד - תוך יומיים קבלתי את המוצר עם פיצוי ..

אתה יכול לנסות - איום במשפט תמיד עובד.

פורסם

קודם כל מכתב, רצוי מעורך דין אם אתה מכיר אחד (אחרת זה עולה כסף), שבו אתה מספר את הסיפור בקצרה ודורש מה שאתה דורש (כסף בחזרה, מוצר חדש וכו').

העתק מהמכתב למועצה לצרכנות.

ברוב המקרים זה עוזר. מה שחשוב הוא שבכתב אתה לא מאיים בצעדים ספציפיים. כתוב משהו בסגנון שאם לא תקבל תשובה בתוך X ימים, תשקול אמצעים נוספים וכד'. ככה לא תגביל את עצמך בשום דרך פעולה ולא "תתחייב" לעשות צעד מסויים.

תן להם זמן סביר לטיפול בבעיה. לפחות שבוע. אח"כ תחליט איך אתה ממשיך משם.

בהצלחה ותודה ששיתפת אותנו במקרה הזה.

פורסם
  • מחבר

תודה על האמפטיה.

לא אציג עצמי עו"ד אלא אפנה במכתב עם העתק למועצה לצרכנות.

כשתסתיים השביתה (עוד פן מכוער) אתבע אותם.

פורסם

ככה זה בארץ... הכל קומבינות הכל טריקים. היו לא מעט פעמים אנשים שזכו במכרזים באתרים מסויימים ולא קיבלו את המוצר כי הם זכו בו במחיר זול מדי, עוד צורה בה החנויות והמשווקים לא מתואמים ורק עושים לצרכן כאב ראש

דרך אגב, איך היה הנסיון (בתקופות הטובות) עם הDLINK 604? האם הוא תומך גם בחיבור קבוע וגם בחייגן?

פורסם
  • מחבר

כשזה עבד זה עבד חבל רק שלתקופה קצרה.

הייתי מחובר בחיבור קבוע. לא נראה לי שניתן להתחבר לו באמצעות החייגן. האם אין זה מטבע בריאתו של נתב להיות בחיבור קבוע בלבד ? להבדיל ממודם רגיל שמטבע בריאתו מתקשר לחייגן.

פורסם
  • מחבר

אני מחובר ל ADSL.

בשיחה שהיתה לי עם הטכנאי של החברה, הוא טען שנתב העובד non stop "מתעייף" ולכן צריך כל אימת שהנתב מתעייף לעשות לו reset.

הוא הבטיח לשלוח לי הוראות לביצוע reset ואני התחייבתי לעשות לנתב אימוני כושר שלא יתעייף כל כך מהר.

אצא איתו כל בוקר לריצת בוקר. אם לנתב זה לא יועיל, אולי לי זה יתן כושר לטלפן כל היום....

ג

כ

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים