מחפש המלצה לשעון של casio - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש המלצה לשעון של casio


BedB0y

Recommended Posts

יש כמעט אינסוף דגמים של ג'י שוק.

פשוט חפש חנות שעונים שהמחירים בה לא מוגזמים (תשווה לאתר של קאסיו, נגיד) ולך לראות שם.

בכל מקרה, אני מניח שאף אחד לא יגיד משהו רע על ג'י שוק כי כמעט תמיד מחליפים אותם בשביל להתחדש ולא כי הם מתקלקלים.

לי יש G2210 בכל מקרה. יש בו ספר טלפונים של 25 מספרים ( :screwy: ), טיימר ימים 5 כתובות (אתה מכניס תאריך ונותן שם ומופיע לך עוד כמה ימים נשארו עד לתאריך, שימושי במיוחד לחיילים וגיקים שרוצים לדעת עוד כמה ימים נשארו עד שיוצא באטלפילד), 5 שעונים מעוררים, סטופר ושעה נוספת (אי אפשר ממש לכוון אותה, זאת השעה של השעון ואפשר לכוון רק בקפיצות של 30 דקות).

אני מאוד מרוצה מהשעון, כבר שלוש שנים על אותה סוללה ואני משתמש בחלק מהפונקציות שלו באופן כבד יחסית. החיסרון היחידי לדעתי הוא החלק האפור בו ( http://www.creationwatches.com/products/casio-g-shock-57/casio-g-shock-e-databank-classic-resin-watch-black-g-2210-1vmds-g22-1782.html) שאחרי התרסקות רצינית על בטון התקלף לי קצת וזה לא נראה טוב אז הייתי צריך לקלף את כולו.

בסך הכל אם הייתי קונה ג'י שוק חדש הייתי מוודא שיש לו טיימר ימים ושאין ציפוי אפור כמו שהסברתי.

אם יש לך שאלות תשאל, הפוסט שלך לא כל כך ספציפי אז רשמתי מגילה :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לך ג'ישוק ב500 ש"ח? ג'י שוק תממיד היה פחות אלגנטי משעון יד מכני. ואם זה לשטח בין אם ספורט אתגרי לצבא אז גם הזולים יותר ישרדו.

בזמנו (קצת יותר מחמש שנים) נקנה ג'י שוק ב-80-90 ש"J במשביר לצרכן ( היה , מחיר מלא קצת מעל מאה ש"ח) שרד שירות קרבי באיו"ש על כל המשתמע מכך ושתי מלחמות. בנוסף לטרקים עצבניים בחו"ל לאחר השירות. עמיד במים, בעל תאורה פנימית (שימושי מאוד), שעה תאריך, סטופר, טיימר וסביר ללהניח עוד כמה פונקציות קטנות. הסוללה אגב אותה סוללה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...