עבור לתוכן

יש פה מישהו שעובד/עבד בHelpdesk של הוט?

Featured Replies

פורסם

אשמח לשאול אותו כמה שאלות.

תודה. :yelclap:

פורסם

התמיכה הטכנית של הוט שווה לתחת של הוט!!!! :pissed:

פורסם

הוא דיבר על מחלקת helpdesk של החברה עצמה. מה הקשר פה למוקד התמיכה שלהם?

לפותח הדיון: מה כבר אתה רוצה לדעת? אפשר לחשוב שמדובר על חברה שיושבת במאדים.

פורסם
  • מחבר

הוא דיבר על מחלקת helpdesk של החברה עצמה. מה הקשר פה למוקד התמיכה שלהם?

לפותח הדיון: מה כבר אתה רוצה לדעת? אפשר לחשוב שמדובר על חברה שיושבת במאדים.

אז מה אתה רוצה שאני אעשה? אלך ברחוב ואשאל כל בנאדם אם הוא עובד שם?

הייתי מעוניין לדעת על השכר שם ועל אופי העבודה.

פורסם

אל תצפה לתנאים מטורפים, מדובר במשרה הכי זוטרה של מחלקה טכנולוגית בחברה. במיוחד כאשר מדובר על חברה גדולה ומבוססת ולא איזה חברת פיתוח קטנה.

אופי עבודה של Helpdesk לא משתנה במיוחד ממקום למקום - יש לך משמרות ואתה מטפל בתקלות.

פורסם
  • מחבר

תודה על המידע.

יש עבודות הלפ דסק שכוללות גם התעסקות פיזית עם חומרה/תוכנה או שהכל טלפוני?

פורסם

טלפון זה רק 50-60% מיום העבודה שלך. אתה בכל לא מכיר את התחום?

פורסם
  • מחבר

עבדתי בתור תומך טכני בחברה גדולה.

ורציתי לדעת אם כדאי לעשות את המעבר הזה לHELPDESK.

האם מוקדי HELPDESK עמוסים ולחוצים כמו מוקד טכני של חברות אינטרנט?

או שזה יותר רגוע והתעסקות קצת יותר בטכני וקצת פחות בשירות?

והאם זאת נחשבת התקדמות או פחות או יותר אותו דבר?

פורסם

טלפון זה רק 50-60% מיום העבודה שלך. אתה בכל לא מכיר את התחום?

זה מאוד תלוי בחברה, הלפדסק בחברות גדולות לא יוצאים מהקיוביקל, לגעת בשרתים בטח שלא נותנים להם לא סומכים על רובם במספיק בשביל להחליף דיסק.

אז מה אתה רוצה שאני אעשה? אלך ברחוב ואשאל כל בנאדם אם הוא עובד שם?

הייתי מעוניין לדעת על השכר שם ועל אופי העבודה.

השכר דיי בסיסי משמרות 7-9 אלף בחודש ללא תנאים מיוחדים או רכב בטח שלא לעובד מתחיל.

בכל מקרה להוט יש 3 חטיבות התמיכה הטכנית של הלקוחות נמצאת בנשר ולא מדובר על עובדי הוט, ויש את חטבית ההנדסה ו-IT אם מדובר בהלפדסק הלפדסק אז ככל הנראה מדובר על IT, למרות שיש גם את הNOC של חטיבת ההנדסה שעדיף לטעמי בלא מעט על ההלפדסק אלא אם אתה באמת לא יודע כלום בתקשורת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים