פורסם 2011 בספטמבר 1614 שנים הוא דיבר על מחלקת helpdesk של החברה עצמה. מה הקשר פה למוקד התמיכה שלהם?לפותח הדיון: מה כבר אתה רוצה לדעת? אפשר לחשוב שמדובר על חברה שיושבת במאדים.
פורסם 2011 בספטמבר 1614 שנים מחבר הוא דיבר על מחלקת helpdesk של החברה עצמה. מה הקשר פה למוקד התמיכה שלהם?לפותח הדיון: מה כבר אתה רוצה לדעת? אפשר לחשוב שמדובר על חברה שיושבת במאדים.אז מה אתה רוצה שאני אעשה? אלך ברחוב ואשאל כל בנאדם אם הוא עובד שם?הייתי מעוניין לדעת על השכר שם ועל אופי העבודה.
פורסם 2011 בספטמבר 1614 שנים אל תצפה לתנאים מטורפים, מדובר במשרה הכי זוטרה של מחלקה טכנולוגית בחברה. במיוחד כאשר מדובר על חברה גדולה ומבוססת ולא איזה חברת פיתוח קטנה.אופי עבודה של Helpdesk לא משתנה במיוחד ממקום למקום - יש לך משמרות ואתה מטפל בתקלות.
פורסם 2011 בספטמבר 1614 שנים מחבר תודה על המידע.יש עבודות הלפ דסק שכוללות גם התעסקות פיזית עם חומרה/תוכנה או שהכל טלפוני?
פורסם 2011 בספטמבר 1614 שנים מחבר עבדתי בתור תומך טכני בחברה גדולה.ורציתי לדעת אם כדאי לעשות את המעבר הזה לHELPDESK.האם מוקדי HELPDESK עמוסים ולחוצים כמו מוקד טכני של חברות אינטרנט?או שזה יותר רגוע והתעסקות קצת יותר בטכני וקצת פחות בשירות?והאם זאת נחשבת התקדמות או פחות או יותר אותו דבר?
פורסם 2011 בספטמבר 1714 שנים טלפון זה רק 50-60% מיום העבודה שלך. אתה בכל לא מכיר את התחום?זה מאוד תלוי בחברה, הלפדסק בחברות גדולות לא יוצאים מהקיוביקל, לגעת בשרתים בטח שלא נותנים להם לא סומכים על רובם במספיק בשביל להחליף דיסק.אז מה אתה רוצה שאני אעשה? אלך ברחוב ואשאל כל בנאדם אם הוא עובד שם?הייתי מעוניין לדעת על השכר שם ועל אופי העבודה.השכר דיי בסיסי משמרות 7-9 אלף בחודש ללא תנאים מיוחדים או רכב בטח שלא לעובד מתחיל.בכל מקרה להוט יש 3 חטיבות התמיכה הטכנית של הלקוחות נמצאת בנשר ולא מדובר על עובדי הוט, ויש את חטבית ההנדסה ו-IT אם מדובר בהלפדסק הלפדסק אז ככל הנראה מדובר על IT, למרות שיש גם את הNOC של חטיבת ההנדסה שעדיף לטעמי בלא מעט על ההלפדסק אלא אם אתה באמת לא יודע כלום בתקשורת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.