התייעצות בנוגע לתוכנית + שאלה בנוגע למכשיר Motorola Defy - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות בנוגע לתוכנית + שאלה בנוגע למכשיר Motorola Defy


anatoli

Recommended Posts

שלום לכולם,

לאחר 18 חודשים הגיע הזמן לשדרוג מכשיר והחלפת תוכנית. לצערי מסיבה כלשהי לא הצלחתי לתפוס את סלקום (עד שמישהו טרח לענות הוא ניתק), אז אני אוכל לשמוע הצעת נגד שלהם רק ביום ראשון.

ההצעה שקיבלתי כרגע היא לתוכנית הבאה:

Motorola Defy

300 דקות לכל היעדים

500 דקות לאורנג',

200 SMS

1GB גלישה

(עוד כמה שטויות כמו פאנטון, תוכנת גלישה של אורנג' ושאר שטויות שלא מעניינות אותי).

כל העסק הזה במחיר של 147 שקלים לחודש. הקאטצ' הוא שאם אני עוזב תוך פחות מ-36 חודשים אני משלם 59שח קנס על כל חדש בעבור המכשיר.

ראשית רציתי לשאול האם התוכנית הזו משלמת (היא הרבה יותר משתלמת מהתוכנית הנוכחית שלי, אבל בכל זאת עבר לא מעט זמן מאז שהצטרפתי לתוכנית שיש לי כרגע), והאם ניתן לקבל הצעה טובה יותר מחברה אחרת?

כמו כן, רציתי לדעת מה דעתכם על ה-DEFY. אני לא צריך הרבה מהמכשיר, זמן סוללה סביר, אמינות, דפדפן בינוני (בעיקר לבדוק מיילים בג'ימייל עם ניווט זריז, כשאני צריך אינטרנט לדברים אחרים יש לי לפטופ), שלא יהיו בגודל או במשקל של לבנה, ו- מובנה.

אני לא צריך משחקים, לא צריך ממשקים מיוחדים (גם ככה אפשר להתקין ROM חיצוני), לא צריך את המכשיר הכי חזק עם המסך הכי יפה בשוק, אבל שגם לא יקרטע כמו ה- Milestone שכל ניווט בתפריט לוקח לו שעות להפנים.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנקודה החזקה בdefy היא העמידות שלו.. זה משהו שחשוב לך בסמארטפון? לא ציינת את זה.

שנית, מנסיון, אם אתה מעוניין בהצעות נגדיות ובהתמקחות מול חברות הסלולר, ממליץ בחום לנטוש את השיחות עם המוקדנים בטלפון, וללכת למרכז קניות שבו יש מרכזים של שלושת החברות (קניון רננים לדוגמא) וללכת אחת אחת ולקבל הצעה כתובה (הם לא יסכימו לכתוב לך - תבקש דף ועט ותעתיק בעצמך) ועם ההצעות הכתובות שתקבל תלך לחברות האחרות. סמוך עליי, ככה אפשר ללחוץ עליהם הרבה יותר וככה גם לוקחים אותך הרבה יותר ברצינות. יש הבדל בין שיחה בטלפון כשאתה בעיניים עם מי אתה מדבר לבין לשבת מול איש מכירות שמת לעשות עוד מכירה... תוכל לקבל הצעה יותר משתלמת.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העמידות זה כן משהו שחשוב לי, אבל מעבר לזה חשובים לי גם שאר הדברים שציינתי.

מבחינת הצעות מחברות אחרות, לצערי אין לי זמן בעתיד הקרוב לעשות את ההליכה הזו. עד שאני יוצא מהעבודה כבר אין לי לא כח ולא זמן ללכת לשם. לכן החלטתי להתייעץ כאן בנוגע להצעה שקיבלתי. אני מניח שאנשים יודעים כמה הם משלמים, וקיוויתי שיוכלו להגיד לי האם ההצעה הזו משתלמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי,

עם קצת מאמץ תוכל למצוא חבילות טובות יותר (אני ממליץ על פלאפון,אולי תוכל למצוא חבילה דומה עם גלישה ללא הגבלה).

בכל אופן אם העמידות זה לא בראש מעיינך - היתי הולך על משהו יותר חזק וקל. תלוי מה נכנס לחבילה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל להמליץ לי על מכשיר אחר שיתאים יותר לדרישות שלי (בפוסט המקורי)?

בחבילה הזו באורנג' יש או את ה-Defy, או את ה-C7 של נוקיה, או ה-Optimus One של .

כמה להערכתך תוכנית כמו זאת שציינתי תעלה בחברות אחרות? אם מדובר על הבדל של שקלים בודדים לחודש אז אני חייב לציין שאני מעדיף להישאר באורנג', כי מעבר חברה זה הרבה כאב ראש (מה גם שעל פלאפון שמעתי כל כך הרבה דברים רעים מהחברים שלי שאני לא שמח מדיי לעבור אליהם). ברור לי שכל החברות בסופו של דבר אותו ה***, אבל מאורנג' אני דיי מבסוט, וכל הדברים הרעים ששמעתי על פלאפון היו בזמן האחרון.

אגב, מביקורות שקראתי על ה-Defy ברשת הוא סך הכל נראה מתאים לדרישות שלי. הוא זריז, לא גדול מדיי, לא כבד מדיי, ואם הוא עוד יוכל לעמוד בנפילות מדיי פעם (ואני מבטיח לך שהוא ייפול מדיי פעם) זה נשמע כמו אחלה דבר. כל התפריטים השטוטיים לא ממש מדאיגים אותי, כי להבנתי התקנת ROM חדש היא עניין של שעה לכל היותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתוך המכשירים הנ"ל - המוטורולה עדיף אין ספק.

האמת? כדי למצוא חבילה טובה יותר (מבחינת מחיר, כי אני מניח שגם אם באותו מחיר יש לך פי 2 דקות, אתה כנראה לא צריך את זה) זה פשוט לשבת ולהתקשר לחברות, ליצור קשר עם כמה סוכני שטח ובאופן כללי - קצת לעבוד. אם לא בא לך ואם אתה מרוצה מאורנג' - תישאר עם זה.

תתחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לומר את האמת גם החבילה הזו גדולה עליי. עד כה אני משתמש בכ-400-450 דקות בחודש כאשר חצי באורנג' וחצי לשאר היעדים, 100 הודעות SMS, וחבילת גלישה עד היום הייתי בלי (אבל היה לי פלאפון עם מאוד מוגבל). רוב הזמן כשאני באוניברסיטה אני עם לפטופ או משתמש ב-Wifi של האוניברסיטה. אני צריך את החבילת גלישה אך ורק כשאני בדרכים (ברכבת לדוגמא).

תודה על הייעוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה שלי בדיוק עשתה את התכנית שהציעו לך, לפני חודש בערך. המוטורולה דיפיי מכשיר ממש סבבה. חוץ מזה שהוא עמיד(מה שאומר שאתה חוסך כסף על מגנים למיניהם), הוא גם קומפקטי יחסית (לדעתי זה הסמארטפון הכי קטן שלא מוגדר כמכשיר מיני).

נ.ב. הודעה זו נכתבה מהמכשיר המדובר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שלא יהיה, אל תרכוש את המכשיר מאורנג' (או או פלאפון, למרות שבפלאפון זה בעייתי בגלל עניין התדרים). תוכל לשלם הרבה פחות על המכשיר ותקבל אותם תנאים בדיוק (כולל החזרים) בזכות חוק ניתוק זיקה.

בנוסף, באורנג' קיימת חבילת שימור של 2.5 ג'יגה גלישה ב-25 שקלים לחודש, כך שאם הג'יגה גלישה לא כלול בחבילה אלא זה אקסטרא, נסה לקבל את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסלחו לי שאני לא ממש מעודכן. זה אומר שאני יכול לרכוש את המכשיר מחנות אחרת ולקבל בדיוק אותו המחיר של חבילה + החזר כלשהו על המכשיר? אם כן, לפי מה מחושב ההחזר הזה ועל פני כמה זמן הוא נפרס?

אני לא יודע עד כמה זה משנה, אבל החבילה הזו עם בשדרוג מכשיר (משמע אני צריך להחזיר את הישן), זה משנה את המצב במשהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי

ישנו חוק "חדש" שנקרא "ניתוק זיקה" שאומר שאם אתה קונה מכשיר במקום אחר חוץ מהחברה הסלולרית שלך מגיע לך החזרים ברמה זהה אם היית קונה אותו אצלהם?

למה זה טוב?

ניקח אותי כדוגמא אישית, קניתי S2 בגרמניה, עלה לי 2300 שח אחרי החזר מס

באתי לאורנג לפני שעוד הוא נמכר אצלהם ולכן אני מקבל החזר של 89 ש"ח כשהחשבונית החודשית שלי היא 149+ (במקום ה299 שיש היום)

מה זה אומר בפועל? 89 * 36 = 3204 כלומר 900 שקל יותר החזר ממה שהמכשיר עלה לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע עד כמה זה משנה, אבל החבילה הזו עם בשדרוג מכשיר (משמע אני צריך להחזיר את הישן), זה משנה את המצב במשהו?

יש מצב. למרות שנראה לי שאם תגיד להם שאתה קונה את המכשיר מחנות פרטית ועדיין אתה מוכן להחזיר להם מכשיר ישן - לא צריכה להיות בעיה.

גם אם יעשו קצת בעיות, תעשה קצת שרירים - אין שום סיבה בעולם לוותר על זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...