פורסם 2011 בספטמבר 714 שנים שלום.מן הסתם אני מבקש לקבל תשובה לשאלה בכותרת אבל יש פה עוד איזה קטע.אני מחובר לרשת דרך 013 נטוויז'ן כבר משהו כמו 10 שנים (ברק, לא נטוויז'ן). לא יכול להגיד שיש הרבה תלונות, אבל כל פעם שהם מעדכנים לי את החבילה – זה אותו סיפור.כרגע אני גולש על 4.5 מגה. ביום ראשון או שני בחורה נחמדה מתקשרת אליי ואומרת שהם רוצים לשדרג לי ל-10 מגה בתוספת של 10 שקלים לחודש. היא קצת לוחצת, נותנת לי להרגיש שכבר החליטו בשבילי והם רק זקוקים לאישור שלי. המחיר סבבה ולא צריך בכלל לחשוב, נכון? אם זאת אני מתמהמה מפני שאני יודע מה הולך להיות. תוך כדי אני שואל מה תהיה מהירות העלאה – היא לא יודעת מה זה... היא אומרת לי שהמהירות תהיה 10 מגה.. אני מסביר שזה לא יכול להיות, שזה תמיד פחות. היא אומרת שהיא לא מבינה בזה ושאני צריך לפנות לשירות טכני... "במה את כן מבינה?" אני חושב לעצמי ותוך כדי מבקש לברר כמה פרטים לגבי סכומי התשלום עצמם. משם עולה שהיא לא יודעת בכלל על מה אני משלם ולא יודעת להגיד לי באיזו תשתית אני משתמש. שם אני חותך ואומר שהכל בסדר, "בואי נלך על זה", כי באמת חבל לי על הזמן. לפני שאני מסיים את השיחה היא לו שוכחת להגיד לי "לכבות את המודם בלילה". נו טוב, בוא נראה מה יהיה הלאה (כשאני למעשה יודע מה הולך להיות).יום רביעי... (היום) אני עדיין גולש על ה-4.5 מגה שלי כמו גדול! וכמו מפגר מכבה ומדליק את המודם בהשלייה שזה יעזור במשהו. תאמינו או לא, אבל הם עושים לי את זה בפעם שלישית (!) או שהם חושבים אותי מפגר או שהם מפגרים בעצמם. זה חייב להיות אחד מהשניים. לצערם אני יודע להגיד ש-500 קילובייט לשניה זה לא מהירות של 10 מגהביט.לפני שאני פותח עליהם מחר (בפעם שלישית) אני רוצה לברר משהו כדי לא לצאת מפגר בעצמי. אני קיבלתי את המודם הזה לא מזמן, יש מצב שהוא לא מגיע למהירות הזאת? יכול להיות שמשהו אצלי במחשב לא בסדר? המודם מחובר לכרטיס רשת ONBOARD שתומך עד 1 ג'יגהביט. זה מחשב חדש עם ווינדווס 7.תודה.
פורסם 2011 בספטמבר 714 שנים הבחורה התקשרה מ 013 או מצד בזק??את השדרוג יש צורך לבצע בשני החברות ככה שאם שידרגו אותך ב013 אתה צריך לשדרג גם בבזק[או ההפך, אלא עם כן מדובר בבנדל]שיחה מהירה לספק והסבר של מה שכתבתה פה ייתן לך פתרון הנציג יברר איזה מהירות ויבדוק אם הציוד מתאים ל10 מגה.אני כמעט בטוח ש 2500u כן תומך ב 10[אני צריך לבדוק בעבודה מחר אני ייתן לך תשובה אם לא תקבל עד אז]אומנם שדרגת בצד אחד אתה גם צריך לשדרג אצל התשתית או הספק תלוי מאיזה חברה קיבלת את השיחה
פורסם 2011 בספטמבר 714 שנים מחבר כן, הייתי צריך לציין שזהו אכן באנדל אפילו שהמפגרת ההיא לא ידעה להגיד את זה.
פורסם 2011 בספטמבר 714 שנים אל תכעס עליה היא אשת מכירות אין לה ידע טכני כמוך ממליץ לך ליצור עכשיו קשר אם הספק ולבקש תשובות לאחר כמהספר בדיקות תקבל הסבר אם בא לך לבצע את הבדיקה לבד תשנה את הסיומת בחייגן ל @1 במקום @013 [או מה שיש לך עכשיו] ותראה איזה מהירות אתה מקבל בבזק ללא המשתמש של הספק בכתובת speed.bezeqint.co.il
פורסם 2011 בספטמבר 714 שנים מחבר תודה, אבל אני לא הולך להכנס להגדרות. לא חמור, אבל לא רוצה לקחת סיכון מיותר, בייחוד שאני יודע שאין טעם. המחשב משמש אותי לצורך פרנסה ואינטרנט במהירות של 4.5 מגה הוא הרבה יותר עדיף על "שום אינטרנט".רק שמישהו יגיד לי אם נראה לכם שעבר מספיק זמן (אני די בטוח שדיברו אתי ביום ראשון). נכון זהו באנדל אבל הם עדיין צריכים לעבוד מול בזק ויכול להיות שזה פשוט מתעכב. בפעם שעברה אני כן פניתי לבזק אבל משם שלחו אותי לקיבינימט ובמילים עדינות אמרו לי: "עשית באנדל? - לך תשבור ת'ראש מול נטוויז'ן.
פורסם 2011 בספטמבר 714 שנים מחבר מישהו ביקש מהם משהו? הכל היה טוב ויפה! לא הייתי צריך ת'10 מגה שלהם! לא! דחפו לי את זה בכוח! למה אני צריך לשבור את הראש ולעבור את החרא הזה בפעם שלישית!? לא... אני לא הולך "להרים להם טלפון". מחר אני הולך לצאת עליהם!תודה לכולם.
פורסם 2011 בספטמבר 714 שנים תכלס היא יכלה לקשר אותך לטכנאי שיסביר לך את כל התהליך וחבל שלא עשתה את זה. ברור שאתה יכול לתת להם בראש מחר ולעשות רעש, השאלה תהיה במה זה יעזור לך... למה לא ליצור קשר עם השירות הטכני שינחו אותך וידאגו לך למהירות שאליה עדכנת? בכל מקרה בהצלחה מחר
פורסם 2011 בספטמבר 814 שנים מיכאל שלום,ראינו את פנייתך וחשוב לנו לבחון אותה במהירות. נודה באם תעביר פרטים לזיהוי ואפשרות ליצירת קשר בדחיפות לכתובת: Tlunot@netvision.net.il תודה, פניות הציבור 013 נטוויז'ן שלום.מן הסתם אני מבקש לקבל תשובה לשאלה בכותרת אבל יש פה עוד איזה קטע.אני מחובר לרשת דרך 013 נטוויז'ן כבר משהו כמו 10 שנים (ברק, לא נטוויז'ן). לא יכול להגיד שיש הרבה תלונות, אבל כל פעם שהם מעדכנים לי את החבילה – זה אותו סיפור.כרגע אני גולש על 4.5 מגה. ביום ראשון או שני בחורה נחמדה מתקשרת אליי ואומרת שהם רוצים לשדרג לי ל-10 מגה בתוספת של 10 שקלים לחודש. היא קצת לוחצת, נותנת לי להרגיש שכבר החליטו בשבילי והם רק זקוקים לאישור שלי. המחיר סבבה ולא צריך בכלל לחשוב, נכון? אם זאת אני מתמהמה מפני שאני יודע מה הולך להיות. תוך כדי אני שואל מה תהיה מהירות העלאה – היא לא יודעת מה זה... היא אומרת לי שהמהירות תהיה 10 מגה.. אני מסביר שזה לא יכול להיות, שזה תמיד פחות. היא אומרת שהיא לא מבינה בזה ושאני צריך לפנות לשירות טכני... "במה את כן מבינה?" אני חושב לעצמי ותוך כדי מבקש לברר כמה פרטים לגבי סכומי התשלום עצמם. משם עולה שהיא לא יודעת בכלל על מה אני משלם ולא יודעת להגיד לי באיזו תשתית אני משתמש. שם אני חותך ואומר שהכל בסדר, "בואי נלך על זה", כי באמת חבל לי על הזמן. לפני שאני מסיים את השיחה היא לו שוכחת להגיד לי "לכבות את המודם בלילה". נו טוב, בוא נראה מה יהיה הלאה (כשאני למעשה יודע מה הולך להיות).יום רביעי... (היום) אני עדיין גולש על ה-4.5 מגה שלי כמו גדול! וכמו מפגר מכבה ומדליק את המודם בהשלייה שזה יעזור במשהו. תאמינו או לא, אבל הם עושים לי את זה בפעם שלישית (!) או שהם חושבים אותי מפגר או שהם מפגרים בעצמם. זה חייב להיות אחד מהשניים. לצערם אני יודע להגיד ש-500 קילובייט לשניה זה לא מהירות של 10 מגהביט.לפני שאני פותח עליהם מחר (בפעם שלישית) אני רוצה לברר משהו כדי לא לצאת מפגר בעצמי. אני קיבלתי את המודם הזה לא מזמן, יש מצב שהוא לא מגיע למהירות הזאת? יכול להיות שמשהו אצלי במחשב לא בסדר? המודם מחובר לכרטיס רשת ONBOARD שתומך עד 1 ג'יגהביט. זה מחשב חדש עם ווינדווס 7.תודה.
פורסם 2011 בספטמבר 814 שנים מחבר יפה לכם! (ממש לא בציניות)אני לא הולך להגיש שום תלונה ולא להזדהות, מפני שאני לא רוצה לסבך את הבחורה שדיברה איתי בטלפון.אני הולך לפנות אליכם דרך הערוצים הרגילים ואין לי שום ספק שהבעיה תיפטר במהירות.תודה על האיכפתיות. רק תדעו לכם שאם האינטרנט שלכם לא היה כל-כך מעולה מזמן הייתי עובר לספק אחר בגלל הקטעים האלה שאתם מעדכנים לי את החבילה (עוד ביוזמתכם) אבל אף פעם לא מבצעים את השידרוג בפועל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.