עבור לתוכן

דל u2311h - שאלת על מרחק + פיקסלים שרופים

Featured Replies

פורסם

אהלן

שתי שאלות לפני שארכוש את המלצת הפורום,

1. במידה ואני מגלה פיקסלים שרופים - אני פונה לדל או לחנות ממנה קניתי? שואל מכיוון ששוקל לקנות באחת מהחנויות שנהוג פה לא להמליץ עליהן בלשון המעטה. אני בטוח אקבל מסך מקורי? יהיו בעיות עם האחריות?

2. מרחק צפיה - הוא הולך לשולחן בעומק של 60 ס"מ, מספיק?

פורסם

1 - לא משנה ממי קונה - הטיפול באחריות הוא מול DELL. חנויות מסוימות בתקופות מסוימות מוכנות ללכת לקראת הלקוח לפנים משורת הדין, ולהחליף את המסך גם כאשר האחריות לא מזכה בהחלפה, אבל אין שום דבר מובטח.

2 - סביר.

פורסם

איך בודקים את הפיקסלים השרופים?

פורסם

למה לך? אם הם כאלה שהקיום שלהם מפריע, אתה כבר תראה לבד בשימוש שוטף.

פורסם

בעיקר בגלל שמעניין אותי איך בודקים, והייתי רוצה גם לבדוק את המסך שלי.

פורסם

קניתי את המסך הזה לפני שבוע ולדעתי הוא מעולה! אני יושב בערך 60 ס"מ מהמסך ויש לי עוד מרחק להזיז אותו אחורה אבל אני חושב שזה מרחק טוב. (אבל קח בחשבון שיש לו מעמד שלוקח לך מקום של 15 ס"מ מהקיר (למרות שאתה גם יכול פשוט לתלות אותו על הקיר עצמו).

לגבי הפיקסלים השרופים, אצלי אין. אבל בכל מקרה, יש איזהשו ממד שרק מ3 או 4 פיקסלים שרופים (אני לא יודע בדיוק כמה) אתה יכול לקבל אחריות של החלפה, אחרת (אם יש נגיד אחד) זה לא בגדר האחריות.אני מכיר מישהי שקנתה מסך של דל והיה לה פיקסל אחד שרוף ואחרי הרבה (מאוד) דיבורים עם החנות החליפו לה את זה.

עצה שלי, תבדוק את המסך לפני שאתה משלם בחנות.

פורסם

לא כל חנות תיתן לך לבדוק את המסך לפני התשלום.

לא כל פיקסל שרוף שווה התעסקויות. לרוב רק הבהירים מציקים לעין (ועליהם יש אחריות מהפיקסל הראשון).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים