נפתר - אין משתמשים במסך התחברות של Windows 7 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נפתר - אין משתמשים במסך התחברות של Windows 7


GWeizman

Recommended Posts

שלום.

מערכת - לפטופ ROG של (הדגם המדוייק לא בהישג יד כרגע), מ.הפעלה - 7 Home Edition SP1

לאחרונה התחיל אצלי באג מוזר. הכנסתי DOK למחשב, והוא נתקע בהעלאה שלו. בשלב מסויים נמאס לי מהתהליך אז החלטתי על hard reset. (יש לציין שהDOK עצמו תקין ובמערכות שונות [אותה מערכת הפעלה] לא עשה שום בעיה.)

בקיצור, מהסוף של הריסט התחילה הבעיה הבאה:

1. מסך ההתחברות לא מכיל שום משתמשים. יש לי רק את הרקע של המסך, שום דבר פרט לזה.

2. כפתור החלפת השפה, שהוא היחיד שמופיע, לא מתפקד - גם אין לו hover state - הוא לא מגיב בכלל.

3. בניסיון ללחוץ על הכפתור שמחליף בין מצבי מסכים (המסך של הלפטופ/מסך חיצוני), המסך נכבה, וכשהוא לא מוצא מסך חיצוני המסך נדלק שוב, הפעם רק עם עכבר - הרקע שחור.

4. פעם בזמן לא ברור (ולא בהכרח קבוע) אני מקבל מסך כחול והמחשב עושה ריסטרט. לא יצא לי לתפוס אותו בשביל לכתוב את הפרטים.

5. בסייף מוד כן מופיעים חשבונות המשתמשים, אבל בנסיון להתחבר לאחד מהם מופיע רק מסך שחור עם הרקע של safe mode. ניתן להריץ דברים דרך cmd וtask manager, אבל הכל עובד לאט בצורה מאוד מחשידה. (כ5 דקות לפתור task manager, לדוגמא.) כן ראיתי שexplorer.exe רץ, אבל גם הפעלה מחדש שלו לא עבדה כמו שצריך.

ניסיתי כל סוג של repair שאני מכיר. מעבר לזה, אין לי דרך לעשות כרגע repair installation כי את הDVD של ווינדוס שבא עם הלפטופ אני לא מוצא, ואני לא לחלוטין בטוח שאני אמור או יכול להשתמש בDVD רגיל של Home Edition (מעבר לזה שאין לי כזה, הדיסק היחיד שהצלחתי להשיג היה Ultimate של חבר שכמובן דיווח על חוסר תאימות גרסאות ולא הסכים לעשות כלום.)

יותר גרוע - בגלל חום בצד התחתון של המערכת אין לי גישה כרגע לcd-key של ווינדוס (למרות שאני מניח שיש דרך לשחזר את זה מול התמיכה הטכנית של ASUS).

בקיצור - אני מאוד אעדיף למצוא דרך שלא דורשת דיסק של ווינדוס, ואם כן - כזאת שלא דורשת התקנה מחדש. (או repair installation, למרות שזאת כבר אופציה קבילה - למרות שלא זמינה כרגע.)

תודה,

גיא.

נ.ב

אני לא לגמרי בטוח שזה הפורום הנכון, למרות שאני חושב שזאת בעיה תוכנתית ולא חומרית כי Live CD של עובד יופי, אבל אני אשמח אם תעבירו אם אני טועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא

עריכה -

נפתרה הבעיה - מצאתי את הדיסק שחזור של , ולמרות שלא הייתה לי שום אופציה לrepair install, דבר שקצת ביאס אותי, התקנתי מחדש את כל מערכת ההפעלה ועכשיו הכל עובד.

תודה על הנסיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...