המלצות לאתרי\תוכנות צפייה בטלביזיה בסטרימ (בתשלום) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות לאתרי\תוכנות צפייה בטלביזיה בסטרימ (בתשלום)


idofr

Recommended Posts

הי, אנחנו מחפשים להתנתק מ"אין-מה-לרהוט" הידועים לשמצה, עכשיו כמובן שניקנה ממיר של עידן+ (לצערנו אי אפשר להתקין יס בבית) אבל אבא שלי מתעניין על עוד כל מיני תוכניות פעם ב... הוא בעיקר אוהב את הקטע שיש לו מבחר והוא אומר מה הוא צריך (חשוב להוסיף גם שהוא רוצה תרגום) עכשיו אני יודע שiTunes יש איזה משהו בסגנון כאשר משלמים איזה $ לתוכנית או משהו כזה אבל אף פעם לא התנסתי עם זה.

למישהו יש המלצות לדברים בסגנון? אם אנחנו קונים סטרימר, האם צריך להחליף את הראוטר ל802.11n או שגם עם g זה יעבוד טוב? (רזולוציה של עד 720P). האם יש סטרימרים עם ראוטר מובנה? מה הטווח מחיר של דבר כזה?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לרכוש מנוי בספק שנותן באנגליה וVPN בארצות הברית(כמו VyprVPN למשל) ואז פשוט להשתמש בHulu, BBC player ובכל האתרים של הטלביזיה שמספקות VOD בחינם למי שגר שמה...

כל שאר הדברים לא באמת יעבדו(כי צריך כתובת מגורים בארץ המדוברת), או לא שווים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מת כבר לעשות את זה, מעצבן אותי כל שקל שהולך אליהם! בכל מיקרה לאבא שלי אין בעיה לדאוג לתכנים שהוא רוצה + תרגום, הבעיה העיקרית היא שהוא לא יודע מה הוא רוצה ולכן חשוב לו מאוד היכולת לדפדף או לראות רשימה של מבחר ולהוציא ממנה את מה שבא לו. יכול להיות שהפתרון יהיה לבדוק איזה תוכן הוא אוהב ולמצוא איזה אתר שמרכז כל מיני רשימות או משהו בסגנון.

אגב! תוך כדי שורות אלו אני נזכר, מישהו מכיר את השירות VOD של ORANGE? הבנתי שהוא לא רע ו100% יהיה לו תרגום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...