פורסם 2011 ביולי 3114 שנים אז שלחתי טלוויזית LCD שהייתה לא תקינה לדעתי לקבוצת חי ואמרו לי שטלוויזיה לא תקינה באמת ויחליפו לי אותה לדגם חדש אחר מקוון שאין את הישן יותר. הם מבקשים שאחתום על המסמך שאומר שגדם חדש מתאים לי ואחרי קבלת מכשיר המחליף לא יהיו לי תענות/דרישות או תביעות נגדם בעניין זה. כדי להמשיך אני צריך לחתום ולשלוח מסמך אליהם. אחריות של דגם ישן ממשיכה לפעול.הערה: למרות שנציגה אמרה שטלוויזיה חדשה, במסמך שהיא שלחה זה לא היה מצויין. דווחתי לה על זה והיא עדכנה אותו.שאלה:למה אני צריך לחתום לפני שאני מקבל טלוויזיה ולא אחרי?למה אני לא מקבל אחריות חדשה על דגם המחליף?תודה.
פורסם 2011 ביולי 3114 שנים 1- כדי שלא יבזבזו עלות הובלה, שקודם יראו אם אתה בכלל מעוניין בדגם. שאל באיזה דגם מדובר ותשווה לישן שלך.2- למה שכן תקבל אחריות חדשה? אתה לא משלם מחדש על מוצר, אתה מקבל תחליף למוצר ששולם בתאריך מסוים בעבר, במקום שיתקנו את המוצר הישן. מצ'פרים אותך, אומרים תודה ושותקים, כל עוד אתה לא מוסיף אגורה על ההחלפה גם לפי החוק לא מגיעה לך אחריות חדשה.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים אין שום בעיה לחתום על זה, אבל אחרי שאתה מקבל את המכשיר ורואה שהוא עובד ותקין. זה שהם אומרים שהוא חדש לא אומר שהוא באמת חדש. זה כמו שלא הייתי חותם על קבלת טלוויזיה שהזמנתי אתמול מהחנות אם המתקינים לא היו מביאים לי אותה הביתה, מחברים והיתיי רואה שהכל בסדר.אם המסמך רק אומר שאתה מאשר את זה שיחליפו לך אז אין בעיה.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים זה נשמע מסמך שמטרתו באמת למנוע מהם סתם לבוא ולהחליף לך. דיי סטנדרטי.אם אתה לא בטוח תעלה לפה את המסמך ונסתכל.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים כמו שאמרתי המסמך הוא סביר לחלוטין *אחרי* שמביאים לך אותו הביתה ואתה באמת רואה שהכל תקין, שאין לו שריטות, מכות או לא יודע מה. זה שאומרים לך שתקבל דגם חדש יכול להיות שתקבל אותו בצבע ורוד. אחרי שבחנת את המוצר כמו שגם כתוב במסמך, אז הייתי חותם עליו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.