פורסם 2011 ביולי 2614 שנים הגיע לי חשבון. בדרך כלל אני משלם 120 שקלים לחודש כלול לי בתוכה חבילה של 1gb,משום מה חרגתי מזה(אין לי מושג למה,אבל נעזוב את התירוצים האלה והאשמות),והגיע לי חשבון של 450 שקל!,רק בגלל האינטרט. איך אני פונה לאורנג' ומבקש זיכוי על זה אם זה אפשרי בכלל?,אין לי התחייבות למסלול שלהם רק למכשיר,אני מעדיף לעזוב אותם וללכת לסלקום או פלאפון ולקחת את המסלול הכי בסיסי בלי אינטרט,ורק שיחות כמו המסלול של יותר בפלאפון.אגב,אין לי התחייבות שמה,רק על המכשיר ואני יכול לצאת מהחבילה שלהם מתי שאני רוצה.יש מה לעשות בנידון?
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים תשלח מייל דרך האתר, זה אמור להגיע ישירות לקשרי לקוחות ויכול להיות שהם יוותרו על חלק מהסכום או על כולו בתמורה להתחייבות שלך כלפיהם.
פורסם 2011 ביולי 2714 שנים ואיך בדיוק החברה אשמה פה?חרגת מהחבילה שלך...אם אתה רוצה זיכוי תתקשר לתאיים שאתה רוצה להתנתק ויצרו איתך קשר מחלקת שימור לקוחות והם יכולים לתת לך איזה זיכוי, ואולי גם יתנו לך חבילת אינטרנט גדולה יותר...
פורסם 2011 ביולי 2814 שנים לפי החוק במדינת ישראל שהשר כחלון(התותח) העביר,שברגע שאתה מגיע לניצול של 75% מהחבילה שלך לא משנה איזה,אתה מקבל SMS,ואחרי שניצלת 100% שולחים SMS,במידה וחרגת אז תוכל לחרוג עד 200 ש"ח לא מעבר,זה החוק.
פורסם 2011 ביולי 2814 שנים מחבר כן הגיע לי SMS של זה פשוט ניתקתי את האינטרט מאצלם והדלקתי את הWIFI תמיד,לא היה ברור לי איך הגעתי לזה. בכל מקרה התקשרתי אליהם עכשיו ואחרי שיחה שהתחלתי שאני רוצה להתנתק מהם בגלל שהחשבונית האחרונה הייתה גבוהה מדיי בשביל נער בן 18 לפני גיוס הנציגה אמרה לי ''תמתין שניה'',ואחרי זה זיכתה אותי לגמרי על החיוב של האינטרט,ה250 שקלים האלה יכנסו לי לחשבון הבנק תוך 7 ימים. תודה
פורסם 2011 ביולי 2814 שנים יש להם יד חופשית על הזיכויקרה לאשתי משהו דומה גם באורנג'קניתי לה סמארטפון אצל מישהו פרטי ומסתבר ששכחתי מהנושא של חבילת הגלישהאחרי חודשיים הגיע חיוב אסטרונומיבשיחת טלפון אחת שמו לה חבילה רטרואקטיבית של 2.5 וזיכו אותה על כל החריגה.
פורסם 2011 ביולי 2914 שנים אמנם לא תמיד תקבל מפרטנר כל מה שתרצה מבחינת תנאים, אך לגבי חיובי-סרק/חיובי-יתר הם משתדלים מאד לזכות - ובד"כ גם ללא טרטור-יתר, למיטב נסיוני (פעם אחת אפילו קיבלתי מהם זיכוי שסך-הקרן בו היה גבוה יותר מסך-הקרן בחיוב המקורי... ).
פורסם 2011 ביולי 2914 שנים סך הכל הם מאוד בסדר, אבל לפעמים צריך להלחם איתם כדי לקבל את מה שסיכמת.במשך 3 חודשים כל חודש אחרי החשבון הייתי צריך להתקשר אליהם כי לא קיבלתי זיכויים על המכשיר ומכל מיני שטויות.
פורסם 2011 ביולי 3014 שנים אני פעם בחודש מתקשר אליהם בגלל שחייבו אותי מעל מה שסוכם ואז מזכים אותי, כבר חודש רביעי רצוף... שבוע הבא אני מקווה לקבל הצעה אטרקטיבית מסלקום ולעזוב אותם.
פורסם 2011 ביולי 3014 שנים http://finance.walla.co.il/?w=//1833071ומנסיון אישי, אני לא מתפלא יותר מדי על שאלו הן התוצאות... (וכעת נותר רק לקוות שאת נטוויז'ן שפירע וחבר מרעיו לא יקלקלו).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.