פורסם 2011 ביולי 2514 שנים בזה עוד לא נתקלתי, יש לי אוזניות באחריות, G35, לא סיפור זול במיוחד (למרות שקניתי לפני שנה וחצי שעלה יותר זול. משום מה זה עלה ב200 שקל?!).שלשום שמתי אותן על הראש והן נשברו בציר המסתובב שעשוי מפלסטיק (למה?!), הלכתי לKSP לבקש לנצל את האחריות, הם סרבו בטענה ששברים לא מכוסים באחריות, נשמע לי מוזר ותמוהה אבל זרמתי, קניתי מגלדון במקום ופניתי ללוג'יטק לתמיכה. פה העלילה נהיית מעניינת...Thank you for contacting Logitech's Customer CareUnfortunately, we must inform you that your product is defective and a warranty exchange is needed.Based on the supplied information your product is still covered by warranty. In order to obtain the warranty exchange your first point of call should be the point of purchase, as they should be able to arrange the warranty exchange.In the event the point of purchase refuses to assist with the warranty exchange, we kindly ask that you contact Customer Care again. Please note, that if Logitech is to consider processing a warranty claim, we kindly ask that you supply the following information:קודם כל זה מצחיק שהם מודיעים לי שהמוצר שלי דפוק, אני יודע! לפחות יש להם חוש הומור.מעבר לזה אני לא מבין מה העיניין של KSP להחליף לי את זה? חלילה שיתנו לעובדות לבלבל אותם? מכעיס, אבל לפחות קניתי מוצר מבית טוב עם אמא ואבא בחו"ל שדואגים לי פה...
פורסם 2011 ביולי 2514 שנים א) זאת הודעה מוכנה. לשירות לקוחות יש מלאי הודעות מוכן מראש ולפי השאלה/טענה הם עונים.ב) הם הודיעו לך שמבחינתם המוצר תקול. אין פה עניין של חוש הומור. ישנם דברים אשר מבחינם לא נחשב כמוצר תקול דוגמא שריטה. או אם היית מודיע להם שבעטת באוזניות ועשית את הכל כדי שישברו אז גם המוצר אינו תקול.ג) מימוש אחריות ב-KSP? דרך צלחה.
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מחבר ברור לי שזו איזו תבנית של מייל, לא חשבתי שהוא ישב וכתב לי את זה אישית, זה פשוט מצחיק אותי כי אני זה שאמר להם שהמוצר תקול...לא חתמתי על כלום במהלך הרכישה, ומה אכפת לי בכלל מה הם אומרים, אוזניות חדשות אני אקבל מהחברה, לKSP אני לא חוזר...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.