עבור לתוכן

מימוש אחריות מחנות שפשטה רגל

Featured Replies

פורסם

לפני מספר חודשים קניתי מפנדה אוזנית של Sennheiser. האוניה הימנית לא עובדת יותר, וממה שהבנתי פנדה פשטו את הרגל. האם יש בכל זאת דרך בה אוכל לממש את האחריות? במידה ולא, יש טעם לנסות לתקן אותם אצל איש מקצוע? יש בכלל מקומות שמתקנים בהם אוזניות?

פורסם

יש מצב שהבעיה בכבל של האוזניות? פשוט הייתה לי כזאת בעיה לא ממזמן ופשוט קניתי כבל חדש.

תנסה להזיז את הכבל למצבים שונים ואז אולי תשמע..

פורסם

כה, כנראה יש בעיה עם הכבל..

תשחק עם הכניסה של האוזניות..

פורסם

באופן כללי במקרה ופנדה קנו מהיבואן הרשמי אז אצל היבואן - אבל גם אז לא בטוח

היבואן של האוזניות של סנהייזר הם קילומבו, יש להם חנות בדיזנגוף סנטר בתל אביב ואיפשהו בחיפה, תתקשר אליהם או שתגיע אליהם ותשאל אותם.

פורסם
  • מחבר

לא נראה לי שהבעיה בכבל, ניסיתי להזיז אותו בכל וריאציה ואין שום השפעה. היא גם הפסיקה לעבוד באופן ממש פתאומי. זה לא שהיא קירטעה לפני כן או משהו כזה.

בכל אופן, אני אנסה את החנות שהוזכרה בדיזנגוף. תודה רבה על העזרה!

פורסם

מייל לשרות לקוחות באתר היצרן .

פורסם
  • מחבר

יש לי גם אוזניות מדגם ישן יותר שלהם ששם באמת יש בעיה עם הכבל. חשבתי אולי לנסות לתקן אותם בעצמי ולחזור כבר להשתמש בהם. איפה אפשר לקנות כבל כזה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים